Lehekülgi: 1 .. 21 22 23 |
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 02.01.11 15:04
|
|
|
Kaastunded ka minu poolt. Väga kahju autost, vähemalt jäid ise terveks.
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 02.01.11 16:31
|
|
|
Väga kahju, et kere ka nii kõveraks läks kohe. Aga mis juhtund see juhtund.
Isegi tallinnas on igal nurgal sellised lollid kõrged hanged, igal pöörangul tuleb hinge kinni hoida. Seega kui toibunud oled, siis mine kaebama,
autot see küll tagasi ei too. Kuid lihtsam viis uue saamiseks ehk.
Defu - Matu
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on foorumis
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 02.01.11 19:03
|
|
|
Eks tuleb sinna veel minna ja 70 cm tokiga mõõta kõrgus ära. Kui asjad paigast, ei peaks ma kartma seletuse andmist. Olin süüdi jah aga mina täitsin
siiski kõiki tingimusi. Võtsin hoo maha, jäin seisma, vaatasin jne. Eks näis.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 02.01.11 19:22
|
|
|
Kõige tobedam ongi see, et kui sina teed kõike õieti aga läheb õnnetult. Samal ajal kui teised on hooletud ja ükskõiksed, ning läbi vedamise jõuavad
rekka eest läbi.
Aga jah, proovi ja uuri. Ehk korvab midagigi.
Defu - Matu
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on foorumis
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 02.01.11 19:33
|
|
|
Ei tea jah, kohati pole see veel mulle kohalegi jõudnud, teisalt näen garaazis kõverat B3-e. Ei ole see uni ka, hommikul oli ikka sama. Lihtsalt
ülimalt kahju on. Pärast mõtled ikka, oleks võinud gaasi anda, oleks võinud kauem oodata, oleks võinud üldse kodus olla, ei oleks üldse pidanud autot
ostma poolteist aastat tagasi. Jah...enam pole midagi teha. Imestan, et suutsin nii külma närviga olla tol õhtul. Taheti ajada puksiiri järele,
ütlesin kohe ei. Panin ta parklasse ja veetsin öö sõbra pool. Mõtlesin, et hommiku aega kll teda teisaldada ja koju teatada. Läksin...pauk käis...juba
hanges...tagurpidi tee peal........
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 02.01.11 19:35
|
|
|
Minu kaastunne. Ehk õnnestub kompensatsiooni siiski saada seoses kõrgete hangedega. Peaasi, et inimesed terved siiski.
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 02.01.11 19:39
|
|
|
Jaah, kõik käib kiirelt, aga avarii hetkel on peas hästi palju mõtteid.
Mul eemisel aastal 16 dets. oli midagi sarnast. Olin küll kanatanud, kuid ülimalt kahju oli küll, selleks hetkeks läbitud ~1000km+ oli ainult
parandamist, ning sel päevalgi pidin ma tegelikult õhtul auto parandusse viima. Tuttav tunne, rohkem parandatud kui sõidetud, ning kui peaaegu valmis,
siis nagu tühja.
Aga jõudu ja jaksu toibumisel ja lahendamisel.
Defu - Matu
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on foorumis
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 02.01.11 20:30
|
|
|
Nii, auto nüüd lageda taeva alt varju alla aetud. Liikus omal jõul garaazi, küll külg ees ja väga kurvalt. Jah, see võtab kaua kaua aega.....
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 02.01.11 20:55
|
|
|
Tõesti kurb lugu. See oli põhiteema huviliste alateemas, mida huviga jälgida. Kahju masinast küll. Eriti arvestades sinu suhtumist autosse, mis läbi
selle teema näha oli tunnen kaasa. Aga tõesti, peasit ise elusa ja ühes tükis pääsesid.
Oleks poleks võiks saand mõtted ei tasu küll mõelda..vahel lihtsalt juhtub.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 02.01.11 22:20
|
|
|
Huvitav, kas kindlustusele saab kuidagi selgeks teha, et selliseid masinaid vähe (haruldane= maksab rohkem), või ongi nendele lihtsalt "järgmine 20
aastat vana Audi 90"?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 03.01.11 11:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Huvitav, kas kindlustusele saab kuidagi selgeks teha, et selliseid masinaid vähe (haruldane= maksab rohkem), või ongi nendele lihtsalt "järgmine 20
aastat vana Audi 90"? |
Ise küsid, ise vastad! Kahjuks neid üldse ei huvita, milliste osadega oled taastanud, remontinud, hooldanud. Turu keskmise järgi võetakse julmalt
a24-st näiteks. See, et on haruldane ja maksab rohkem teeb ehk asja veel võimatumaks. Usun, et SimoQ 90 oli kindlasti kõrgema turuväärtusega, kui mõni
teine sarnane isend. Kahju kohe, et nii läks.
Olen sarnases situatsioonis olnud-päevane aeg, kõrvalteelt peateele (tulesid päeval ju ei näe) rekka jäi seisma esimeses reas, aga selle tagant
tuiskas autol nina puruks üks Golf. Seega tean täpselt, kuidas sa sinna hiilisid, aga kui ei näe, siis ei näe. See on ikka kuradima kõhedaks tegev.
Eriti kui pauk ära käib. Kui läheb õnneks, siis ei mõtlegi sellele enam ja sõidad juba sihtkohapoole edasi.
Kiiret paranemist ja laske omanikul rahulikult mõelda! Kui tal küsimusi tekib, siis küll küsib. See, mis autost saab ja jupid jne. Sellise matsu
korral on pisut ikka aega taastumiseks vaja.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on foorumis
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 05.01.11 09:17
|
|
|
Täna käis siis Gjensidige kindlustus autot pildistamas. Tuli ta siis taas varju all käima ajada ja välja sõita. Tehti pilti küljest, süütepoolist ning
läbisõidust. Edasi kirjutasin seletuse ning oligi kõik. Teine auto oli läinud mahakandmisele. Põhjuseks liiga odav auto. No eks aastakäik teeb oma
töö, muud midagi. Minul soovitati auto ringi tõsta, sest seda kere ju pole mõtet ega ka saa taastada, sest kere on banaan. Ka istmed sees ei liigu,
sest põhi on deformeerunud. Samuti keskkonsool on korstus. Ka kardaanitunnel on viltu. Tagumine amordi püstak on samuti bensiinipaaki ära käinud ning
pisikese mõlgi paagile tekitanud. Uksed igatahes autol käivad kinni ja lahti. Pool päeva tööd ja saab taas liiklema minna. Jah, oleks see asi vaid
nii. Kere on puruks rebinud seest. Tore oli see, et akut polnud tagumise istme all nagu seda S2 vasakul pool. Olen enam kui kindel, et siis olek
stekkinud ka mingisugune lühis ja ka bensiinipump oleks olnud seal all kohe. Eks näis mis aeg toob, seni pole veel midagi tarka välja mõelnud. Audi
juurde jään ma 100 %, iseasi millise kere peale edasi ning see ongi hetkel ?, kas B või hoopis C kere. Kui B, siis ringi tõsta teisele kerele ning see
võiks olla siis juba 20 V. Aga kui aus olla ei tea ma absoluutselt midagi hetkel....
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 05.01.11 10:31
|
|
|
B kere puhul oleks potensiaali kõige rohkem B3 sedaaniga, saaks teise kere peale kahe masina parimatest juppidest parima kokku ehitada. Näiteks 90q
20v aluseks võtta, ja selle baasil ehitada "Audi 90 10 Jahre Quattro Edition Plus", sest need osad mis teevad tava 90st 10 Jahre Quattro peaks olema
võimalik korrastada ja teisele kerele tõsta. Plus näiteks sellepärast, et aluseks 20v(t?) mootor. Ratsionaalne mõtlemine jääks siinkohal B3 90q
juurde, sest kunagi ei tea mis järgmisel masinal viga võib olla, ning sellisel juhul on sul vähemalt teada ajalooga juppide varu olemas.
Iseasi kuidas selle töö jaoks motivatsiooni leidmine on, kui ikka mingit nikerdamise tuju pole ja kõver kere veelgi tuju rikuvad, siis igati kergem
lahendus on masinast loobuda ja alustada uue autoga otsast. Omalajal läksin vana masina taastamise teed (praegusel juhul siis uuele kerele juppide
ladumine) kuid päris pikalt kaalusin ka olemasolevast loobumist ja hoopis teise auto ostmist.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Xpander
huviline
Registreerunud 14.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 20vt
|
postitati 05.01.11 11:21
|
|
|
Kurb lugu.
Mulle lõppes vana-aasta samuti suure pauguga, kui 31. õhtul naine helistas ja ütles, et keegi noor nolk lihtsalt julmalt keeras ette. Keegi tarkpea
veel hakkas targutama, et neil oli peatee . Hetkel maadlen siin
kahjukäsitlejatega, eks näis mis saab.
Teeb meele kurvaks küll, ise olen juba 1 korra olnud valiku ees kas teha auto korda või mitte.
simoQ-le külma närvi, tõesti asjalik pill oli.
|
|
|
Kassu321
huviline
Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 97 2,8 quattro
|
postitati 05.01.11 15:55
|
|
|
Väga kurb lugu, kuid peaasi, et inimesed terved. Ma juba valmistasin pakki ette, et sulle see punane istmeriie ära saata, sest endal ei lähe enam
vaja, kuid nähtavasti sul ka mitte. Kerevahetus ei ole väga raske töö, kuid siiski üsna mahukas. Mul endal läks väga rahulikult tehes coupe quattrol
aega umbes nädal, iga päev mõned tunnid. Kui otsustad siiski kerevahetuse kasuks (loodan pigem seda), siis quattro punane riie on veel olemas
Kaspar
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 05.01.11 15:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Kahju, et aastavahetus sellistes oludes möödus. Vähemalt pääsesid ilma suuremate vigastusteta, mis siiski peamine. Ei tahaks isegi teada mis oleks
saanud kui 60km/h liikuv C4 otsustaks täpselt juhiuksest sisse tulla.
Tsitaat: |
https://www.riigiteataja.ee/akt/964952
Tee seisundinõuded
4. peatükk TALIHOOLDUS
§ 22. Lumevallid
(2) Lumevalli lubatud kõrgus, mõõdetuna teekatte pinnast, on ristmikel ja ohutussaartel kuni 70 cm.
[RTL 2005, 114, 1760 - jõust. 02.12.2005]
|
Tea kas see tagantjärgi midagi aitab, kuid kui ristmikul olev lumevall oli kõrgem kui 70cm teepinnast, siis lihtsureliku loogika järgi on õnnetuse
asjaoludes süüdi antud koha teehoolduse eest vastutaja. |
Seda asja ma üritan veel selgitada nii politseile kui ka juhile, kellele ette jäin. Polnud see õnnetus "äsamisest" ega ettevaatamatusest. Mängus oli
piiratud nähtavus. |
Vast tasub lugemist:
EPL: Lumevalli tõttu juhtunud avariis jääb süüdi autojuht
Tsitaat: | Seaduse järgi võib ristmikel ja ohutussaartel olla lume kõrgus kuni 70 sentimeetrit, kuid praegu ületavad lumekuhjad lubatud
piiri mitu korda. Sellegipoolest ei saa autojuhid halva nähtavuse tõttu tehtud avariis süüdistada linna. Liiklusjurist Indrek Sirgi sõnul vastutab
avarii tekitaja igal juhul ise, sest halva nähtavuse korral peab juht olema ettevaatlikum.
...
Küll aga võib osaliselt jääda süüdi tee valdaja, kes ei ole taganud ohutust. „Siiski ei tea ma kohtupraktikast ühtki positiivset lahendit, kus tee
valdaja oleks vastutatud selle (nähtavust takistanud lumeolude – toim) eest,” lisas ta. |
Kuni mõne teevaldaja tegemata töö pärast tõsist õnnetust ei juhtu, mis pälviks ka avalikkuse kõrgendatud tähelepanu, senikaua vaevalt, et mingit
kohtulahendit tuleb. Lihtinimene ju ei jaksa ajaliselt ja/või rahaliselt asjaga kohtusse minna nagu mõni aega tagasi üks mees tegi, et ühisteenused
enam bussis raha ei nõuaks.
Peaks välja otsima millised on need "negatiivsed lahendid" ja mis on kohtu otsus nendel juhtumitel olnud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
muxer
huviline
Registreerunud 29.05.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.11 17:28
|
|
|
kahju su audist See oli ilusaim audi 90q mis eesti maalappide peal liikus.
Loodan et otsustad asjad uuele kerele tõsta ning teha temast veel ilusam ja stiilipuhtam. Hea et sinugagi kõik korras
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on foorumis
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 12.01.11 15:36
|
|
|
Auto on müügis 1200.- euri.
Tehtud tööd:
19.09.2009 Vahetatud summuti kinnitused
08.11.2009 Paigaldatud nahast käigukangi nupp.
13.12.2009 Reguleeritud tagumised uksed
30.01.2010 Vahetatud tagumised tuled (paigaldatud punased nurgatuled)
07.03.2010 Vahetatud keskkonsooli lülitid ja pandud põlema nende valgustus
07.03.2010 Vahetatud peeglite lüliti (paigaldatud uuema tüübi oma)
12.03.2010 / 05.09.2010 Paigaldatud kompuutri kang ja pardakompuuter
14.03.2010 Vahetatud õli ja filtrid (Mobil Super 2000 X1 10W-40 poolsünt ja WIX õlifilter)
14.03.2010 Pestud sisselaske kolde ja õhulugeja vaheline lõdvik, puhastatud õhulugeja ning eemaldatud sõel.
21.03.2010 Paigaldatud Audi Sport rool ehk teisisõnu Urri originaal lenkrad.
03.04.2010 Pagasiluku remont (võtmest avatav ja lukustatav)
08.06.2010 Audi ja quattro embleemide värvimine
08.06.2010 Tagumise luugi kõrgemale reguleerimine
16.06.2010 Juhipoolse tule laiali võtmine ning reflektori ja klaasi pesu
18.08.2010 Vahetatud starteri pendiks ja planetaar korpus
28.08.2010 Veermikus vahetatud kõik poldid, seibid, mutrid.
28.08.2010 Paigaldatud Short Shifter
05.09.2010 Vahetatud käigukasti padjad
05.09.2010 Difri padjad, sabapadi powerflex
05.09.2010 Esimese/tagumise stabilisaatorivarda puksid (powerflex)
05.09.2010 Sillatala puksid ees ja taga (alumiinium)
05.09.2010 Esimesed/tagumised šarniirid
05.09.2010 Esimesed/tagumised stabilisaatori vardad (kondid)
05.09.2010 Õõtsapuksid ees ja taga
06.09.2010 / 01.10.2010 Vahetatud numbrialused (AC)
12.09.2010 Vahetatud jahutusvedelik
12.09.2010 Vahetatud ülemine radika lõdvik
12.09.2010 Vahetatud paisupaak
25.09.2010 Paigaltatud ukse liistud koos tüüblitega
16.10.2010 B4 puhuri nupud
23.10.2010 Modifitseeritud jalgade kohtvalgustid ette
26.11.2010 Tehtud sillareguleerimine
2009 aasta kevadel vahetatud ka kõik rihmad.
Autol olemas ajalugu ja service raamat koos sissekirjutustega.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 15.01.11 06:34
|
|
|
Krdi kahju, kusjuures jälgisin ka su auto teemat huviga ja sisestas motivatsiooni ka enda masinaga tegelemiseks. Mina soovitaks sul tehnika ümber
laduda ja kuna sa Viljandis oled, sis pole keret ka vaja kaugelt tuua. Kui ma eelmine kevad oma musta 90q keretöödele mõtlesin ja tuttavatega
konsulteerisin, siis mulle räägiti, et kasutajal urr666 olevat 90q keresid paar tykki kodus millest ta on nõus väikese raha eest loobuma ja neist üks
või kaks olevat väga heas korras (loe avarii ja roostevaba). Urr peaks ka ju viljandis olema, niiet sama kandi mehed te. Aga mõtle seda.
Kui masekas üle läheb, siis tuleb tegutsemishimu
Seniks kannatust ja külma närvi.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
janek
klubiliige
Registreerunud 20.11.02
Asukoht: Tartu-Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: kuubik + "kaubik" + A3
|
postitati 22.01.11 22:09
|
|
|
Simo
Ma ei ole just kõige suurem kommenteerija, kuid olen seda autot näinud "lives" ja tunnen Simot ning ka seda teemat siin jälginud, siis lisan mõned
sõnad.
* Kõigepealt ole tänulik, et kõik inimesed on terved. See on maailmas kõige tähtsam!!!
* Alati tuleb uus auto, kuigi esimene südamega hoolitsetud auto on kõige südamelähedasem. Tean seda isegi, sest kirusin mitu õhtut järjest, kui sinust
kõigest paarisaja meetri kaugsel garaazis seisva sinise Audi sodiks sõitsin.
Kokkuvõtteks ütlen seda, et kui oled sellise suhtumisega, nagu hoolitsesid selle punase audi eest, siis saavad ka järgmised autod olema sulle sama
südamelähedsed nagu oli punane! Võta seda, et millegi vana lõpp on millegi uue hea algus
.............
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on foorumis
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 23.01.11 14:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janek
Simo
Ma ei ole just kõige suurem kommenteerija, kuid olen seda autot näinud "lives" ja tunnen Simot ning ka seda teemat siin jälginud, siis lisan mõned
sõnad.
* Kõigepealt ole tänulik, et kõik inimesed on terved. See on maailmas kõige tähtsam!!!
* Alati tuleb uus auto, kuigi esimene südamega hoolitsetud auto on kõige südamelähedasem. Tean seda isegi, sest kirusin mitu õhtut järjest, kui sinust
kõigest paarisaja meetri kaugsel garaazis seisva sinise Audi sodiks sõitsin.
Kokkuvõtteks ütlen seda, et kui oled sellise suhtumisega, nagu hoolitsesid selle punase audi eest, siis saavad ka järgmised autod olema sulle sama
südamelähedsed nagu oli punane! Võta seda, et millegi vana lõpp on millegi uue hea algus |
Ei ma olen sinuga ühel meelel ja täiesti saan aru, mida soovid öelda
Inimelu on loomulikult number 1. Mulle jäi hetkel selgusetuks see, et kas kuubik sai sul otsa?
Hoolitsen kindlasti ka järgmise eest. Selles õnnetuses ma ei tunne end nii süüdi, sest ei saanud hakkama ise "rullnokaliku" lollusega, pole kunagi
sellist asja olnud ka aga üks loll koht ja piiratud nurk pani mind ja autot proovile.
Tuleb edasi liikuda
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on foorumis
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 23.01.11 15:31
|
|
|
Auto osadena müüa.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 21 22 23 |
|