Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,6D mootor läheb 'lõhkuma' (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2956)
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 11.09.09 06:40 Tsiteeri
1,6D mootor läheb 'lõhkuma'



Mootoriks on vana vabalthingav 1,6D 40kW. Probleem selles, et kui gaasi rohkem anda kohapeal, siis pöörded enam alla ei tule vaid lähevad ise lõpuni ja nii jäävadki. Aitab ainult käigu sisse panemine ja sõitma hakkamine või väljasuretamine. Kuni ca poole gaasini töötab ilusti ja pöörded tulevad ka alla. Gaasitross ei ole kinni. Olen kuulnud, et (väga) vanadel diislitel võib sellist asja juhtuda, aga oskab keegi öelda, mismoodi sellest veast lahti saaks?

Kuna auto on pikalt seisnud ja ilma kindlustuse-ülevaatuseta, siis remonditöökotta pole võimalik minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 11.09.09 06:45 Tsiteeri


Kütuselati taandusvedru vms on ära surnud? Kui kindlustuse ära teed, siis on tegelikult lubatud ilma ülevaatuseta lähimasse remondikohta sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 11.09.09 06:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur4
Mootoriks on vana vabalthingav 1,6D 40kW. Probleem selles, et kui gaasi rohkem anda kohapeal, siis pöörded enam alla ei tule vaid lähevad ise lõpuni ja nii jäävadki. Aitab ainult käigu sisse panemine ja sõitma hakkamine või väljasuretamine. Kuni ca poole gaasini töötab ilusti ja pöörded tulevad ka alla. Gaasitross ei ole kinni. Olen kuulnud, et (väga) vanadel diislitel võib sellist asja juhtuda, aga oskab keegi öelda, mismoodi sellest veast lahti saaks?

Kuna auto on pikalt seisnud ja ilma kindlustuse-ülevaatuseta, siis remonditöökotta pole võimalik minna.


Paar päeva tagasi oli teema, et kui auto enamvähem korras ja ei ole ohtlik siis kindlustus ära teha ja võid sõita remondi kohta. Võin aga valesti olla arusaanud, seega pead ei anna:P

E: Black jõudis ette.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rainerboy
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d

postitati 11.09.09 06:59 Tsiteeri


ei oska öelda mis seda sul põhjustab, aga mul teine audi sama mootoriga ja sellel jooksis rihm puruks,nüüd putitan uut mootorit peale, millel turps ka peal ja vana täitsa mootor alles.
Kui mingeid juppe vaja anna teada.
pump veel küljes ja käivitus väga hästi.
Starterit, genekat pole aga muu asjad kõik alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 11.09.09 09:55 Tsiteeri


ISe olen kohanud sellist asja kahel juhul (variante on kindlasti rohkemgi):
1. Surve karteris, lööb tuulutuse kaudu nii palju õli sisselaskesse, et mootor hakkab seda põletama. Õli muidugi kauaks ei jätku;). Madalatel pööretel pole probleemi, karteris ka surve väiksem, jama tekib just pöördeid tõstes. Analoogiliselt võib sisselaskesse sattuda õli rikkega turbost, aga see on pole praegu teemaks (vabalthingav mootor).
2. Kinnijäänud pihusti(d). Mingitel ersatspihustitel on kombeks jääda päris avatuks just kõrgematel pööretel. Ainuüksi ühe pihusti rike tekitab juba sõites "turboefekti", ehk siis rebib istmesse, samas kui käiku sees pole, lööb ka pöörded põhja. Ei kujuta ette, kuidas käituks auto, kui samal viisil oleks rike mitmel pihustil. Oleks selline asi kuidagi etteennustatav, võiks sellisel viisil pihustite avamist kasutada äkki tuuninguks:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 11.09.09 11:44 Tsiteeri


No kui asi peaks ikka päris "lõhkuma" minema siis seda enne sa seisma ei jäta, kui karterist õli otsas! Või siis käiguga. Süüteväljakeeramine ei aitaks mitte midagi!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 11.09.09 12:09 Tsiteeri


Olen ise sama asja kogenenud paar korda erinevatel 1.9td'l. Sain korda mõlemal, kui tühikäigu pöördeid madalamale lasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 11.09.09 14:22 Tsiteeri


Ainuke kindel lahendus, mis aitab mootorit säästa täielikust hävingust on see, kui õhuvõtt blokeerida. Üle aga tasub kindlasti kontrollida karterituulutus. Kõige lihtsam variant.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 11.09.09 14:37 Tsiteeri


Tänud kaasamõtlejatele.

Ajutiselt kindlustuse tegemisest pole kasu, sest pika seismisega on kinni jäänud ka pidurid jm ning seega kuhugi sõita ei saa.

Ise kardan, et 2-3 aastase seismise järel on rõngad kinni jäänud. See tekitaks survet karteris küll piisavalt. Võtsin just õhufiltri välja ja vaatasin karterituulutuse koha üle. See on päris tahmane, kuid otseselt õli selles kohas filtri peal ei ole. Sisselaske põhjas leidub seda aga küll. Praegu on mootori töötades taga kogu aeg sinine vine ja gaasi andes on ümbruskond kohati läbipaistmatu.

Pihustites võib samuti viga olla. Arvestades auto vanust ja võimalikk läbisõitu, siis on neid kindlasti remonditud või vahetatud. Proovin millalgi veel korraks pöörded üles saada ja välja suretada. Seni suretasin käiguga välja ja süütest väljasuretamist ei proovinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 11.09.09 16:14 Tsiteeri


Pigem tundub, et pumbal kiilub regulaator või reg latt kinni ja ei see tõttu ei tulebi pöörded maha. Gaasihoob võib tagasi tulla pumba pealt, kuid gaasipedaali põhja vajutades toimub max kütuse etteanne plunser-latt keeratakse põhja kuni piirikuni ja sees on pumbal tsentrifugaal labad, mis kinni kiiluvad (need teevadki vanadel pumpadel seda kolinat).;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 12.09.09 10:43 Tsiteeri


Õhufiltri peal õli loomulikult pole, kuna karterituulutus ühineb sisselaskega alles õhufiltri taga. Kuigipalju õli seal põhjas ei tähenda ilmtingimata veel midagi hullu. Kui rõngad kinni, siis neid võiks üritada lahti leotada (naftat silindritesse, seda tasuks teha alati ka autot väga pikaks ajaks (aastateks) seisma jättes või mahavõetud mootorit konserveerides). Peale leotamist ei tohi aga kohe käivitada (nafta peab jõudma rõngaste vahelt alla õlisse joosta), kuna põlemiskamber on nii väike, et vedelikku seal kokku suruda sisuliselt ei õnnestu - samal põhjusel lendavad pilbasteks (kepsud kõveraks jms) ka need diiselmootorid, mis suurest loigust läbi sõites vett mootorisse on imenud.

PS: ma ei ole siin mitte ühegi väljapakutud vea "poolt", aga ise alustaksin nende kõige lihtsamini/odavamalt likvideeritavate vigade välistamisega, kuna kaua seisnud masinal tasuks nagunii kõik asjad ikkagi üle käia, sh ka pihustid, isegi kui need enamvähem töötavad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.09.09 12:05 Tsiteeri


Lõhkuma minevaid õli põletavaid veoka diisleid ei saa ju seisma ka muul moel kui parema jalaga kõvasti pidurile, viimane käik sisse ja sidur hopp! üles - barbaarne see ju on, aga midagi muud suure mootoriga eriti ei tee, kui see juba sellisesse seisundisse on lastud minna.

Õhuvõtu blokeerimises on se risk, et nii võib mootor midagi õhuvõtu kaudu sisse imeda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.1% - SQL: 69.9%]