Õlitule süttimine kõrgetel pööretel (Audi B4, 1993 a.)
Autot rüüstati ning tänu sellele seisis see pea aasta aega kasutuna, kuid siis sai masin korda tehtud ning ülevaatuselt kah puhta lehega läbi.
Muret tekitab, et kõrgetel pööretel hakkab õlituli põlema ning kui pöörded jälle alla langevad, siis kustub ära.
Kas kellelgi on sama jama ning kas keegi teab, kas tegemist on pelgalt mingisuguse elektroonikaveaga (tinigtud pikast seismisest niiskuse probleem
vms?) või on asi kehvasti?
NB! Õli ei ole küll vahetatud, aga õlitase täiesti normis ning õli ei ole värvuselt must ehk siis "halvaks läinud."
Lihtne soovitus on õli ära vahetada, aga kui ükski märk ei viita, et õli vanuses probleem on, siis ehk kellelgi on ka sama probleem õlitule
süttimisega ja oskab nõu anda.
|