Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal
Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990
postitati 10.09.09 16:27
Ega see asjandus polegi mõeldud selleks, et sujuvalt ära kustuks, vaid on valgustuse viivitamiseks
Audi OOOO - Lord Of The Rings
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
postitati 11.09.09 05:31
Kurjam, siis peab ikka poodi minema juppide järgi ja ehitama asja selle eespool antud skeemi järgi.
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
postitati 11.09.09 10:29
Tungin sisse küsimusega, kas keegi ei ole mõelnud ise aretada kurvitulesid? Kusagilt roolimehhanismist võtta signaal ja keerates läheb vastava poole
udukas põlema.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
postitati 11.09.09 12:00
Väiksematel kiirusel manööverdamisel tulevad ehk kasuks, suuremate kiiruste puhul eriti ei näe kasu. Ehk siis ühendada asi kuidagi ka kiirusesignaali
külge, et näiteks üle 30Km/h sõitas need tuled ei töötaks.
Et oleks raskem!
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
postitati 15.09.09 11:45
Tahaks ka küsida kas 1994a b4 on võimalik armatuuri tulede intensiivsust reguleerida nagu seda sai teha sierral.
jk.
huviline
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 21.1% - SQL: 78.9%]