raunoh
huviline
Registreerunud 04.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 100kW - Audi A6 2.8 128kW quattro - BMW e39 525 tds - Audi A8 2.8 142kW
|
postitati 04.09.09 17:48
|
|
|
Audi 200 1988a. jäärajaks
Tuli siis plaan soetada 200 endale spetsiaalselt jääraja jaoks. Ootaks siis arvamust 200 omanikelt(või teistelt kes teemat valdavad), et kas tasub?
Kui ei siis miks?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 04.09.09 17:51
|
|
|
Liiga raske... 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
raunoh
huviline
Registreerunud 04.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 100kW - Audi A6 2.8 128kW quattro - BMW e39 525 tds - Audi A8 2.8 142kW
|
postitati 04.09.09 17:56
|
|
|
Tehasest 1410kg. Sealt lahutada elektriistmed ja kogu salongi polsterdus, stanged. Kaal peaks kukkuma küll.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 04.09.09 17:58
|
|
|
Kõige odavam viis jääl kiiresti liikuda on muretseda võimalikult kerge toorik.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
raunoh
huviline
Registreerunud 04.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 100kW - Audi A6 2.8 128kW quattro - BMW e39 525 tds - Audi A8 2.8 142kW
|
postitati 04.09.09 18:17
|
|
|
Jah kuid hind on see mis hetkel paneb piirid paika.
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 04.09.09 19:22
|
|
|
200 on patt jääraja jaoks ära raisata. Eriti kui mingi korralik isend on. Ja teiseks peaks 200 nina olema piisavalt raske, et põhjustada
alajuhitavust. Vähemalt tavarehviga tahab kurvides otse minna.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 04.09.09 19:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Johnny
200 on patt jääraja jaoks ära raisata. Eriti kui mingi korralik isend on. Ja teiseks peaks 200 nina olema piisavalt raske, et põhjustada
alajuhitavust. Vähemalt tavarehviga tahab kurvides otse minna. |
Läheb jah
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
raunoh
huviline
Registreerunud 04.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 100kW - Audi A6 2.8 128kW quattro - BMW e39 525 tds - Audi A8 2.8 142kW
|
postitati 04.09.09 20:08
|
|
|
Võibolla jääb tõesti raskeks. Kuna auto ei ole piisavalt korralik, et teha tänaval liiklemiseks siis võibolla varuosadena maha müüa.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 05.09.09 08:15
|
|
|
Vana audi 80/90 quattro parim jäärajaks, aga tollelgi nina liiga raske. Veitsa modifitseerimist kaalujaotamisel ning mootorit võimsamaks teha, siis
saab subarule paraja vastase . Ise olen sõitnud 83 aasta audi 80
quattroga, mille hõlma all 2.2 134kw turbo mootor, kuid esiots jääb raskeks ja võimu väheks. Aga jah 100 ja 200 ei suuda jäärajal end õigustada,
liialt rasked.
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 05.09.09 09:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raunoh
Võibolla jääb tõesti raskeks. Kuna auto ei ole piisavalt korralik, et teha tänaval liiklemiseks siis võibolla varuosadena maha müüa.
|
Aga räägi lähemalt, millisest jutt ja hinda oleks ka tore teada 
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
raunoh
huviline
Registreerunud 04.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 100kW - Audi A6 2.8 128kW quattro - BMW e39 525 tds - Audi A8 2.8 142kW
|
postitati 05.09.09 14:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Tsitaat: | Algselt postitas: raunoh
Võibolla jääb tõesti raskeks. Kuna auto ei ole piisavalt korralik, et teha tänaval liiklemiseks siis võibolla varuosadena maha müüa.
|
Aga räägi lähemalt, millisest jutt ja hinda oleks ka tore teada
|
Audi 200 1988 a. Manuaal
Lisad:
püsikiiruse hoidja
poolnahk sisu, mitte kuigi korralik
kliima
kompuuter
elektri aknad ja istmed
vb. on midagi veel kohe ei teagi
Hetkel on siis auto olukord selline.
salong on tühjaks visatud, kuid asjad alles
on lõigatud ära ka osa salongi juhtmestikku mis on samuti alles
moto käib ja auto liigub, aga tundub, et nelja pütaga
puudu on stanged
keredetailid on eri värvi
väljalase on ainult sirge toru
starteri harjad või midagi ka läbi, ei võta järgi aeg ajalt
Tõsisema huvi korral võin ka pilte mailile saata.
Hinda ei oska küll pakkuda.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 05.09.09 20:04
|
|
|
Kui räägime piigiga jääraja autost(ja r5 mootorist), siis Audi puhul peaks olema vähemalt 20v stage 1 mootor ehk, siis vähemalt 200 interneti
kilovatti ja b seeria kere, parim b2 aga ehk saab ka b3 või b4-ga. See jõud oleks soovituslik siiski originaal vilega, et oleks tagatud varane tõmme.
Stock s2 piigiga jääb nõrgaks, kõlbab ehk aeglasemale rajale. Kuna aga Audide kaalujaotus on teada, siis väikeses kurvis on keeruline, seega sirged
ja lauged kurvid on vaja võimuga tagasi teha.
Ei ole küll piigiga ise sõitnud, kuid minu enda jäärajaks kohandatud Audi 90 sõitis läbi erinevate hooaegade 125kw-225kw mootoriga ning korraliku
tänavarehviga võrdlus olemas. 125kw jääb kiirel rajal tänavarehviga hätta ja piigiga igal rajal. 225kw ei anna tänavarehviga aeglasel rajal mingit
eelist, kiirel rajal tänavarehviga ja piigiga aga küll.
Aga Audi 200 ei ole küll suurem asi jäärajale, sest iga kergem masin läheb pidurdusel sust mööda ja Audidel on kergemad mudelid ju olemas.
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.09 07:26
|
|
|
Audi 80 B3 quattrol on torsen keskdiferentsiaal, kas see võib olla jäärajal eeliseks või pigem õigustab B2 lukustatav keskdiffer ennast rohkem?
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 06.09.09 07:37
|
|
|
Eelis.
Tsitaat: | Algselt postitas: reino11
Audi 80 B3 quattrol on torsen keskdiferentsiaal, kas see võib olla jäärajal eeliseks või pigem õigustab B2 lukustatav keskdiffer ennast rohkem?
|
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
postitati 06.09.09 07:46
|
|
|
Kui Big küsis ´´Aga räägi lähemalt, millisest jutt ja hinda oleks ka tore teada ´´ siis pidas ta ilmselt silmas auto põhiomadusi, mitte
lisavarustust.
Põhiomadust all mõtlen: mis mootor,mis veoskeem jne.
Ja mis tulemuse pidi andma juhtmestiku rappimine
Veel huvitab, mida pead silmas sina jääraja all, kui suvalistel radadel suvalisel ajal paugutada ja paar korda talve jooksul, siis pole ju eriti
vahet. Aga kui asjaga vähe tõsisemalt tegeleda, siis on see suur kere ja tema kaalujaotus tõsiselt vale
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 06.09.09 08:03
|
|
|
Kindlasti on b2 kere difrilukud tükkmaad paremad kui b3 ja b4 kerel. Üldiselt sõidad keskmine lukk lukus ja vajadusel stardis lükkad veel tagumise ka.
Aga fakt on see et tagumine lukus ei saa sõita pikalt, hakkab lollitama .
Niipalju kui kõik on sõitnud b2 kerega ja b3 kerega, siis eelistatakse b2 juhitavuse pärast.
|
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.09 09:42
|
|
|
Olen täheldanud B3Q puhul et heade talverehvidega või liimitud pakiautonaeltega rehvidega sõites läheb juhitavus paremaks kui panna lisaraskust
pagassi, aga samas kui aeglasest tagasipöördest välja kiirendada siis nagu veab ühte ratast tühja ja auto ei kiirenda piisavalt kuid mitte niipalju
kui tühja pagassiga. Siis nagu võiks olla keskdiffer lukus. Piikidega pole proovinud, arvatavasti piikidega see probleem kaob B3 puhul. Tagadiffri
lukk on jah rohkem metsatee rööbastes müramiseks mitte kiiret aega sõites rajal.
|
|
|
raunoh
huviline
Registreerunud 04.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 100kW - Audi A6 2.8 128kW quattro - BMW e39 525 tds - Audi A8 2.8 142kW
|
postitati 07.09.09 05:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: westa
Kui Big küsis ´´Aga räägi lähemalt, millisest jutt ja hinda oleks ka tore teada ´´ siis pidas ta ilmselt silmas auto põhiomadusi, mitte
lisavarustust.
Põhiomadust all mõtlen: mis mootor,mis veoskeem jne.
Ja mis tulemuse pidi andma juhtmestiku rappimine
Veel huvitab, mida pead silmas sina jääraja all, kui suvalistel radadel suvalisel ajal paugutada ja paar korda talve jooksul, siis pole ju eriti
vahet. Aga kui asjaga vähe tõsisemalt tegeleda, siis on see suur kere ja tema kaalujaotus tõsiselt vale |
Mootor 121kw ja quattro.
Juhtmestik asus vahepeal ühe teise auto peal.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 07.09.09 07:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reino11
Piikidega pole proovinud, arvatavasti piikidega see probleem kaob B3 puhul. |
Piikidega sõit pole samas jällegi päris see, mida jäärajal Audiga kaifida. Marud G-jõud küll, aga kui libisemine täiesti ära nullida, võiks samamoodi
ka pooleveolisega (mingi pisike Type-R näiteks) sõita. Või rongiga raudteel. Jäärada + quattro tähendab minu silmis ikkagi seda, et küljeakendel võiks
ka kojamehed olla. Mis siis, et nii piikidest niruma aja kirja saab.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 07.09.09 08:54
|
|
|
Ise olen kah selle peale mõelnud kas poleks õigem v6 mootor biturbo mootorit viia niipalju tahapoole kui võimalik koos radikate ja muude asjadega.
Keskele ketastega lukk ja taha.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 07.09.09 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Samzik
Ise olen kah selle peale mõelnud kas poleks õigem v6 mootor biturbo mootorit viia niipalju tahapoole kui võimalik koos radikate ja muude asjadega.
Keskele ketastega lukk ja taha. |
Kuidas sa ta tahapoole viid, nii et esisild ikka veel vedama jääks? Kasutad uue põlvkonna kasti, millel on
esidiffer eespool sidurit? Kallivõitu.
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.09 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: reino11
Piikidega pole proovinud, arvatavasti piikidega see probleem kaob B3 puhul. |
Piikidega sõit pole samas jällegi päris see, mida jäärajal Audiga kaifida. Marud G-jõud küll, aga kui libisemine täiesti ära nullida, võiks samamoodi
ka pooleveolisega (mingi pisike Type-R näiteks) sõita. Või rongiga raudteel. Jäärada + quattro tähendab minu silmis ikkagi seda, et küljeakendel võiks
ka kojamehed olla. Mis siis, et nii piikidest niruma aja kirja saab.
|
Jah see see jääraja algne idee ja võlu ongi - tänavalegaalse autoga piiride katsetamine/nautimine 
Viled ja nitrod tulevad kasuks kuid pole esmatähtsad, sõita saab ju alati lihtsalt omalõbuks!
Quattroga muidugi ikka jätkub seda sõidurõõmu, kurviläbimistehnika lihvimist, erinevaid sõiduvõtteid proovides ja piiride kompamist.
|
|
|