Nädalavahetusel sain salongiradika uue vastu vahetatud, süsteem õhutatud - salong soe, kõik OK.
Tekkis aga küsimus:
Uuel radikal on torud u. millimeetri võrra peenemad kui vanal ja seoses sellega läksid ka lõdvikud kergelt otsa. Klambrid panin jälgede järgi
lõdvikutele samadele kohtadele kus nad varem olid, radika alumist toru aga ei saanud pidama, hakkas mootori töötades vedelikku vahelt välja ajama, kui
klambrit veidi eemale nihutasin oma endisest kohast, siis uuesti kinni keerates sain lekke pidama, voolik tugevalt küljes - ei liigu ega midagi.
Sees jäi ikka kripeldama, et mis siis kui ühel hetkel ikkagi see alumine voolik lekkima hakkab või üldse küljest ära lüüakse. Kuidas oleks kõige parem
saavutada kindlus, et see voolik ikka korralikult oma kohal istub?
Hetkel pole see lõdviku ots ka piisavalt pikk et ulatuda radika toru lõpuni välja, vaid jääb poole peale, klamber on hetkel millimeetri võrra vooliku
servast eemal.
Paar päeva olen nüüd sõitnud ja pole veel sama toruga miskit juhtunud, ei leki, isegi kui süsteemis sooja mootoriga kerge surve sees.
Kas lõdvikut võiks pikendada näiteks vasetoru jupiga, ja teise otsa. mis läheb radikasse panna sobiva vooliku, mõlemalt poolt siis korralikult
klambritega kinni?
Või oleks hoopis mõttekam vahetada välja terve radikasse minev alumine lõdvik - on see väga suur töö?
|