Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi80 89a 1.6d mootor koos. (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1976)
rainerboy
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d

postitati 27.08.09 17:39 Tsiteeri
audi80 89a 1.6d mootor koos.



Vahetasin masinal hammasrihma ära,peale seda sõitis auto ca 200km probleemivabalt ja siis jooksis rihm puruks.
Ise arvan, et tegu mingi praak rihmaga, sest kõik sai ilusti kokku ja tehtud proovisõit,midagi kuskile vastu ei käinud.
Kelle süüks seda ajada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Alehandro
huviline

Avatar


Registreerunud 08.07.09
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Typ 8C: B4; Audi 80

postitati 27.08.09 17:52 Tsiteeri


Kui ise vahetasid - proovi ostukohast midagi kaubelda, ts'ekk käes
Kui töökojas kuskil - vii auto neile


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.08.09 18:25 Tsiteeri


Kui ise tegid, siis oled süüdi ikkagi ilmselt sina.
Kas sulle on tehtud vastav koolitus selle tööga tegelemiseks?
Kas sul on olemas rihma pingsuse määraja?
Kas mootori süüde sai peale vahetust ka õigeks?
Kas vahetasid kõik detailid, mis rihmavahetusega kaasnevad?
kas kasutasid ka nukkvõlli ja kõrgsurve pumba rakiseid?

Kui üks nendest vastustest on ei, siis pole edasi mõtet seda teemat lahata enam.

Aga remondikojas tehtud töö puhul pead sinna pöörduma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rainerboy
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d

postitati 27.08.09 18:28 Tsiteeri


Vahetasin ise ja kõik sai viimase vindipeale.
Sõitsin mõned kilomeetrid, et jälgida isegi seda, kas rihm jookseb korralikult peal,pole lõdv jne.
Olen enam kui kindel praakrihmas, aga selle tagasi viimise ja muu jama peale läheb rohkem raha kui asi väärt on.
Kui isegi teevad ekspertiisi rihmale ja vastavad rihmal pole midagi viga, siis pärast tahavad veel, et kogu ekspertiisi jama kinni ka maksaksin.
Saan juba arvatavasti uue mootor pühapäeval kätte ja lähe peale.
Vana juba maha võetud.
Mis kõige parem, uus mootor on turboga.
Vana mootor oli suht läbi ja praeguste ilmadega tahtis juba plokisoojendust saada.
Aga soojalt käivitus laksust.
Võibolla oligi hea et s..tt kokku jooksis nüüd tulevane mootor saab väga vinge olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rainerboy
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d

postitati 27.08.09 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kui ise tegid, siis oled süüdi ikkagi ilmselt sina.
Kas sulle on tehtud vastav koolitus selle tööga tegelemiseks?
Kas sul on olemas rihma pingsuse määraja?
Kas mootori süüde sai peale vahetust ka õigeks?
Kas vahetasid kõik detailid, mis rihmavahetusega kaasnevad?
kas kasutasid ka nukkvõlli ja kõrgsurve pumba rakiseid?

Kui üks nendest vastustest on ei, siis pole edasi mõtet seda teemat lahata enam.

Aga remondikojas tehtud töö puhul pead sinna pöörduma.


Rõhutan et sai vahetatud nukihammasrattas,rihm,pingutusrull
Auto käivitus poolest pöördest, sõitis 2*elvast tartu ja siis veel paarkorda elvast välja, mis teeb kokku ca paarsada kilomeetrit ja siis jooksis rihm ribateks.
Mis ajast on vaja läinud nukkvõlli ja kõrgsurve pumba rakiseid kui võtan vana rihma maha, muidugi enne seda ajan märgid paika, et pärast oleks kergem tagasi rihma peale panna?

Süüdet pole näppinud,võtsin lihtsalt rihma maha.
Suht umbluu küsimused, ajavad vihaseks ainult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rulamees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT

postitati 27.08.09 18:39 Tsiteeri


Kunagi sattus Eestisse üks partii Gatesi praakrihmu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rainerboy
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d

postitati 27.08.09 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rulamees
Kunagi sattus Eestisse üks partii Gatesi praakrihmu.


mul karp alles vaatan homme järele.
Rihm sai soetatud Automaailmast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 27.08.09 19:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainerboy
Vahetasin masinal hammasrihma ära,peale seda sõitis auto ca 200km probleemivabalt ja siis jooksis rihm puruks.
Ise arvan, et tegu mingi praak rihmaga, sest kõik sai ilusti kokku ja tehtud proovisõit,midagi kuskile vastu ei käinud.
Kelle süüks seda ajada?

Oled kindel, et sul mootroil ülemine ots kinni ei jooksnud või mõni rullik, veepump. Kahtlane küll et rihm nii lühikese ajaga purunes. Viitsid rihmast pildi teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainerboy
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d

postitati 27.08.09 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:

Oled kindel, et sul mootroil ülemine ots kinni ei jooksnud või mõni rullik, veepump. Kahtlane küll et rihm nii lühikese ajaga purunes. Viitsid rihmast pildi teha?


No rullikud said vahetatud ja ülevalt pole erilist midagi võimalik kinni joosta.
Veepump eraldi rihma pealt.

Pildid olemas, panen varsti üles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Harri_K
huviline



Registreerunud 08.05.08
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 01.12.09 05:52 Tsiteeri


Kirjutasid et kõik sai viimase vindi peale, kui kõvasti sa seda pingutasid? Kui üle pingutad siis rihm lähebki pooleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 01.12.09 07:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kui ise tegid, siis oled süüdi ikkagi ilmselt sina.
Kas sulle on tehtud vastav koolitus selle tööga tegelemiseks?
Kas sul on olemas rihma pingsuse määraja?
Kas mootori süüde sai peale vahetust ka õigeks?
Kas vahetasid kõik detailid, mis rihmavahetusega kaasnevad?
kas kasutasid ka nukkvõlli ja kõrgsurve pumba rakiseid?

Kui üks nendest vastustest on ei, siis pole edasi mõtet seda teemat lahata enam.

Aga remondikojas tehtud töö puhul pead sinna pöörduma.



Tsitaat:

Süüdet pole näppinud,võtsin lihtsalt rihma maha. Suht umbluu küsimused, ajavad vihaseks ainult.


Lahe mees! Mis sind vihale ajab?
Need ei ole umbluu küsimused, need oleks esitatud, kui oleksid läinud müügikohta süüdistama praagi müümisel.
Nii naljaks kui see ka ei tundu, kõik see mida QUATTRO kirjutas on ka nõutud selle töö juures


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rainerboy
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d

postitati 01.12.09 07:33 Tsiteeri


Vahet enam erilist pole, sest masinal juba uus turpsiga mootor peal ja siiani pole veel alt vedanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]