sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 25.08.09 07:32
|
|
|
Ise ka selle üleelanud, katkise hinge sisse sai üks pikem puukruvi keeratud ja epo vms liimiga fiksitud.
Lihtsalt vihjeks neile, kellel pardatshoki kaan veel terve, siis tasuks laegas maha kruvida ja pump eelkirjeldatud viisil lahti võtta ja silikonõliga
pumba kummimansetti määrida, selle tulemusena hakkab kaan kergemini käima ja hoiab ära ka hinge murdumise.
Revalis oli tutikas kaan vist 3500 ja romulas 500 - ja värv reeglina ei sobi .
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 04.10.09 12:53
|
|
|
Kuna mul mõlemad hinged katki, lisaks veel lukustussüsteem (müüakse seda uuena eraldi tükina ka) tuksis, siis hakkasin ka harutama seda.
Esiteks, mu autol polegi seda mehhanismi/pumpa, mil juhe sabas.
Teiseks ei saa ma hingede splinte mingi valemiga kätte.
Et siis teadmiseks: Forss`s õeldi uue luugi hinnaks ~2300.- ja avamissüsteem eraldi ~550.-.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
ultra
huviline
Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro
|
postitati 05.03.10 18:55
|
|
|
No nii,sain ka enda vitsad kätte,parempoolne hing murdus ära.
Mul ka sama plaan mis "sileem11-il ja Rivok-il"
Lukumehhanismi tegin ka ise korda paar kuud tagasi,tükk plekki,mõtlemist,viilimist,ja mõned needid ja asi parem kui tehase
|
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 07.03.10 14:36
|
|
|
Nii huvipärast võtsin ka selle luugipoolt armatuuri küljekaane maha ja mis ma näen keegi on juba eelnevalt sellelt amordilt splindi ära võtnud.
Proovisin ka selle amordi käiku ning ilmselt kui see splint seal alles oleks olnud siis käis see ikkagi nii raskelt, et oleksin saanud ka ennast siia
nimekirja panna kellel luugihing puruks oleks olnud. Seega mõistlik on see äkki lahti jättagi ?
Pilt sellelst vigurist.
|
|
|
tanel
huviline
Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant
|
postitati 23.02.11 13:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Teiseks ei saa ma hingede splinte mingi valemiga kätte.
|
Oskad ehk nüüd tagantjärgi ütelda kuidas sa need splindid sealt kätte said? Või oskab ehk keegi veel soovitusi anda nende eemaldamiseks?
Ette tänades
Tanel
|
|
|
tanel
huviline
Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant
|
postitati 23.02.11 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanel
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Teiseks ei saa ma hingede splinte mingi valemiga kätte.
|
Oskad ehk nüüd tagantjärgi ütelda kuidas sa need splindid sealt kätte said? Või oskab ehk keegi veel soovitusi anda nende eemaldamiseks?
Ette tänades
Tanel |
Ise küsin- ise vastan. Võibolla saab ka kuidagi muud moodi need sealt kätte kuid mina andsin splindile natuke kuuma ja seejärel keerasin/tõmbasin ta
sealt välja.
Tanel
|
|
|
veiko757
huviline
Registreerunud 03.11.04
Asukoht: Lihula/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 2.0TDI; Audi 80 Cabrio
|
postitati 08.10.13 16:26
|
|
|
Tervist
Sain ka enda vitsad kätte,parempoolne hing murdus ära. Aga mul selline küsimus et kas selle kindalaeka luugi küljest seda pealmist plastikut ei sa
vahetada ? Mul auto seest sinine ja forss ütles luugi hinnaks 170 euri
|
|
|
board
huviline
Registreerunud 12.12.04
Asukoht: Tallinn / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4
|
postitati 30.10.13 06:51
|
|
|
Seda luugi amorti pole mõtet niisama õlitada,varsti kõva külmaga jääb jälle kinni. Lihtsam on ta korraks lahti võtta ja eemaldada see
silikontihend.siis jääb avamisel vähemalt valgusti tööle.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 30.10.13 12:38
|
|
|
Pane silikoonõli peale ja amordiefekt kaob, enda oma käis algselt ka raskelt, kuni lõppes hinge murdumisega, epo ja riidega sai fiksitud ning amordile
õli ja siiani muretu ning amordiefekt pole tagasi ka tulnud.
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 18.12.14 13:28
|
|
|
Tänud sileemi asjaliku postituse eest. Mainiks, et peaaegu oleks pumba lahti kakkunud, hea, et foorumit kiikasin. Nimelt olen ka enne kunagi silikooni
pannud, aga arvata ainult siinid said kokku ja pumba tihend ei saanud. Ja nii see geberniit siis hakkas. Lisan ka venkude hea video hinge parandusest.
Kuigi kahtlen, et selline variant eriti hästi töötaks. Panin ikkagi hinge jämedate poltidega ja uputasin igaks juhuks veel moment liimiga poldid üle.
Aga jah pump peab ikka laeka küljest lahti võtma või laegas eraldatuna sõidukist "püstisesse asendisse panema, et pumba sisemusse silikoonõli
valguks. Keeruline jutt, aga võibolla ka video abiks, kel veel tahtmist laeka hinge päästa. Sest kunagi ikka pump jääb kinni.
https://www.youtube.com/watch?v=782IhOeAvl8
|
|
|
taritz
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005
|
postitati 18.12.14 22:33
|
|
|
Mul see silikooniga mäkerdamine oli ajutine, hiljem hakkas jälle raskelt käima. Amordi koos hoovaga saab eraldi kätte ilma kindalaegast eemaldamatta
ja ma puurisin nö. amordi otsa väikse augu et vaakumisse ei tõmbaks avades, käib nüüd küll kergelt, aga amorti enam ei lammuta.
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 19.12.14 05:28
|
|
|
Jah lammutama ei pea küll, aga hing oli ju vaja uuesti klapi külge kinnitada, selle võtsin lahti. See puurimise variant on hea, aga siis vist klapp
käib liiga kergelt ja robustselt?
|
|
|