Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,2 20VT gaasisiibri nurk tühikäigul? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2367)
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 24.08.09 06:19 Tsiteeri
2,2 20VT gaasisiibri nurk tühikäigul?



Oskab keegi öelda, milline väärtus peaks olema nö throttle body angle position tühikäigul?
VAG COM-i kaabliga näitas 3,6.....3,8 kraadi, samas ühelt teiselt turbokalt võetud throttle bodyga oli see 8,3 kraadi.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 24.08.09 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Oskab keegi öelda, milline väärtus peaks olema nö throttle body angle position tühikäigul?
VAG COM-i kaabliga näitas 3,6.....3,8 kraadi, samas ühel teisel turbokal oli see 8,3 kraadi.


Individuaalne, sõltub kasutatavast softist.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 24.08.09 06:37 Tsiteeri


Kuidas ta softist sõltuv on? Minu poolt eelnevalt toodud nurgad on saadud sama auto küljes sama softiga.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 24.08.09 06:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
VAG COM-i kaabliga näitas 3,6.....3,8 kraadi, samas ühel teisel turbokal oli see 8,3 kraadi.



Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Kuidas ta softist sõltuv on? Minu poolt eelnevalt toodud nurgad on saadud sama auto küljes sama softiga.



??


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 24.08.09 07:23 Tsiteeri


Täpsustan esimest postitust. Autol see probleem, et gaasi järsul lahtilaskmisel sureb auto välja, ja seda töösooja mootoriga. Kui gaasisiibri asendit muuta, siis kaabliga jälgides oli ilusti näha, kuidas siibri nurk muutub, kui siiber lahti lasta jääb minu autol nurgaks 3,8 kraadi, Marko autol 8,3 kraadi. Sai siis võetud Marko autolt throttle body ja proovitud minu auto külge, see siiber näitas minu auto küljes samuti sama väärtust nagu Marko auto küljes. Softist see ei tohiks ju sõltuda, autodel erinevad softid.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 24.08.09 07:38 Tsiteeri


Gaasiklapp läheb tühikäigu asendis vastu nn.amorti, mis peaks gaasi mahalaskmise sujuvamaks tegema. Gaasiklapi küljes olevat potekat saab tiba keerata. Proovi neid sättida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 24.08.09 07:47 Tsiteeri


Kas auto käima jäämises muutus ka midagi teise TB´ga?
See "amort" regullitakse vajadusel individuaalselt.
Minul näiteks on gaas maas TB asend 0.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 24.08.09 08:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Kas auto käima jäämises muutus ka midagi teise TB´ga?


Mõned korrad siiski suri välja, kuid kahjuks ei saanud seda eriti testida, kuna käigukast minestas ära.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 24.08.09 16:23 Tsiteeri


Antud siibril peaks olema ka tühikäigu lüliti. Juhul kui siiber kinni kukub ja lüliti klõpsu ei tee siis kipubki mootor välja surema. Kontrollida seda kõige lihtsam seisva mootoriga ja siibrit liigutades. Tühikäiguasendissejõudes kostub segusiibri poteka seest klõps;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 25.12.09 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Täpsustan esimest postitust. Autol see probleem, et gaasi järsul lahtilaskmisel sureb auto välja, ja seda töösooja mootoriga. Kui gaasisiibri asendit muuta, siis kaabliga jälgides oli ilusti näha, kuidas siibri nurk muutub, kui siiber lahti lasta jääb minu autol nurgaks 3,8 kraadi, Marko autol 8,3 kraadi. Sai siis võetud Marko autolt throttle body ja proovitud minu auto külge, see siiber näitas minu auto küljes samuti sama väärtust nagu Marko auto küljes. Softist see ei tohiks ju sõltuda, autodel erinevad softid.
minu arusaam ei ole elektrooniline vaid asi on väga lihtne
1-eemalda kolmnurk tükiga amort pealt.
*reguleerin siibri füüsiliselt kinni (taga vint stopperpolt millega keeran siibri korpusest mini nõksu lahti) siis ei kiilu kinni.
*siis mikro lüliti kahekruviga fikseerin nii et kõrvaga kuuldav mikro lüliti plöks käib mm kuni kaks milli enne siibri serva sulgemist (see mikro hakkab motole andma tühikäigu bentsu)
siis paigaldan tagasi amordi ja reguleerin 13 võtmega amotrdi pidur tugevust, nii et pedaali vabastades hoiaks amort vähemalt sekundi siibrit lahti enne kui rakendub mikro lüliti (võimalik et vaja amort vahetada)
ja tulemuseks käib kui kella värk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]