Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: RS4 4.2 edasiarendus (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 10104)
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 19.08.09 06:22 Tsiteeri
RS4 4.2 edasiarendus



We dyno'd the car first with the same stock map but this time with the MRC modified intake manifold. (Red line)

We then remapped the ECU to further increase gains. (Blue line)

Baseline run done 4 days before (blue line)

After proving that cleaning and modifying the inlet track made a significant increase to the power of the engine it was now time to work on the exhaust system.

Some free flow downpipes were fitted and the cars ECU was remapped again to take full advantage of the exhaust airflow.

We were very pleased with the end result with the car making 430bhp and 340ft-lbs and gains of up to 50bhp and 50ftlbs in the rev range.


RS4 B7 Development


Pildid soovitan uues aknas lahti võtta.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.10 10:24 Tsiteeri


Selline küss, et kas keegi on kohanud stroker kit-i Audi 4.2-le? Netist jäi silma selline lause: a stroker kit for the 4.2 V8 would bring it to about 4.7 liters..

http://pictureposter.audiworld.com/showthread.php?p=18315769


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.10 23:53 Tsiteeri


Evolutions of a RS4 B7


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 17.12.10 00:58 Tsiteeri


Ei ole küll tehniline info, aga võibolla on kõige parem edasiarendus kompressor. Youtubest kui vaadata mis pöörete juures jõud tuleb, tekib ikka kerge kadedus. Sinna juures siis veepritse. Väänet on vist niikuinii sellise komplekti juures juba piitatud kasti ja veermiku pärast..?

edit: 550nm on ikka vähevõitu sellise mootori ja kopressori jaoks..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.12.10 08:24 Tsiteeri


Mis ikka pikalt otsida?!


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 17.12.10 11:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Selline küss, et kas keegi on kohanud stroker kit-i Audi 4.2-le? Netist jäi silma selline lause: a stroker kit for the 4.2 V8 would bring it to about 4.7 liters..

http://pictureposter.audiworld.com/showthread.php?p=18315769


Loe ka edasi:
Hmmmm........if they made one, lol. An extra 40hp for about $4000.

Ehk siis: Kui seda vaid tehtaks, lol. Lisa 40 hp'd umbes 40000eek eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider

postitati 17.12.10 21:03 Tsiteeri


Brittide foorumis selline komplekt, tsiteerin:
"Pes supercharged by Mrc (M112 supercharger) snow performance stg3 water meth inj !kw v3 coil-overs hr arb's!jhm trio short shift kit sachs clutch and flywheel.brembo big brake kit Milltek no cat dp's and back with satin black tips non res."
Tulemus: 564 ps and 684 nms

Linky


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 17.12.10 21:34 Tsiteeri


Äkki oleks kohe targem orikas osta :

MTM


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider

postitati 17.12.10 21:47 Tsiteeri


Kui me juba B5 RS4-ja B7 RS4-ja orikaks loeme, siis oleks veel "targem" päris RS osta...

Äkki sa mõtlesid seda: MTM RS4 Clubsport ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 17.12.10 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:


Äkki sa mõtlesid seda: MTM RS4 Clubsport ?


Oleneb, mida keegi originaaliks peab, porgelt mahatõmmatud juppidega ja müügijaoks upitatud audit või midagi muud....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.10 07:50 Tsiteeri


Proovime siin teemas jääda 4.2 piiridesse.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.11 00:02 Tsiteeri


386->461ps

386ps @ originaal
423ps @ kattideta Milltek väljalase, nelja tolline õhuvõtt, tarkvara optimeerimine
461ps @ puhastatud ja porditud sisselaske kolle ja sealt klapid minema visatud + eelnev


LINK


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 52.0% - SQL: 48.0%]