indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
AC Drag 2009 Sügis - 05. September, Haapsalu, Kiltsi lennuväli
Aeg on nii kaugel, et algab eelregistreerimine AC Drag 2009 Sügis võistlusele.
Kogu vajaliku info leiab: http://www.drag.audiclub.ee/ leheküljelt.
Võistlus on registreeritud EAL-s numbri 122/D all.
VÕISTLUSKLASSID
Bracket: Audid mille dial-in jääb vahemikku 12.50 - 19.00 sekundit
C: Üle 3000 cm³ N/A bensiinimootorid (sh 2,2 10vT, 1,8T ja 2,0T va S3) ja üle 2500 cm³ diislid
D: Kiired Audid (2.2 20vT, 2.7 BiT, V8 BiT, W12 ja 2.0T S3 v.a Outlaw klassi autod)
E (Outlaw): Audid mille ET on 12.0 sekundit või vähem ning kokkuleppel korraldajaga muud marki sõidukid
Korraldajal on õigus paigutada võistleja teise klassi!
OSAVÕTUTASU JA PEALTVAATAJA PILET
Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikule on osavõtutasu Audiga osalemisel 150.- krooni, teistele 250.- krooni. Muud
marki sõidukiga osalemisel on osavõtutasu suuruseks 350.- krooni. Osavõtutasu sisaldab võistleja ja ühe tiimiliikme tasuta sisenemise
lennuväljale.
Pilet pealtvaatajale maksab 50.- krooni, Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikud ja alla 12 aastased saavad üritusele TASUTA.
AUHINNAD
Klassi võitjat autasustatakse diplomi ja karikaga, teise ja kolmanda koha saavutanuid diplomiga. Karika ja diplomiga autasutatakse kiireimat
naisvõistlejat.
AJAKAVA
18.08.2009 kuni 03.09.2009 kell 24.00
Võistlejate eelregistreerimine
05.09.2009
10.30 - 12.00 lõppregistreerimine ja tehniline kontroll
12.45 - 13.00 võistlejate koosolek
13.00 - 15.15 ajasõidud
15.15 - 16.00 finaalsõitude ettevalmistus
16.00 - 18.00 eliminaatorid/finaalid
18.30 - autasustamine
Registreerunud võistlejad
MIS ON BRACKET?
- Bracket võistlus koosneb ajasõitudest ja eliminaatorist.
- Ajasõitude paremusjärjestus määratakse reaktsiooniaegade põhjal. 0.000 või lähim aeg on esimene jne.
- Kõik ajasõitudes aktsepteeritava aja/stardi saanud pääsevad eliminaatorisse.
- Eliminaatoris starditakse paari kaupa ja kummagi võistleja dial-in vahe määrab nende omavahelise handycap-i.
- Eliminaator sõidetakse dial-in-ide vahemikus 12.50 ja 19.00.
- Võistleja dial-in on eeltoodud piirides vabalt valitav.
- Kui sõiduk kulgeb kiiremini, kui 12.50, siis võistleja diskfalifitseeritakse ja eemaldatakse võistlustelt.
- Kui võistleja on aeglasem, kui 19.00, siis ta kvalifitseerub võistlusele (võistluse dial-in ei tohi olla suurem kui 19.00).
- Kui mõlemad võistlejad sõidavad dial-in-ist aeglasemalt, pääseb edasi finišijoone esimesena ületanu.
- Kui üks võistlejatest sõidab oma dial-in-ist kiiremini, on ta automaatselt kaotanud
- Kui mõlemad võistlejad sõidavad dial-in-ist kiiremini tuhandiksekundi pealt sama ajaga, siis läheb edasi esimesena finišisse jõudnu.
- Kui mõlemad võistlejad sõidavad oma dial-in-idest kiiremini, siis läheb edasi see, kelle aeg on oma dial-in-ile lähemal.
- Kui üks võistleja teeb valestardi ja teine sõidab oma dial-in-ist kiiremini, siis pääseb edasi dial-in-ist kiiremini sõitnud võistleja.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Ja loeme reeglid ka läbi, et kohapeal
probleeme ei tekiks. Küsimuste korral võite minu või Indro poole pöörduda. Minu telefoni nr on 51 24 462.
Riputan mõned täpsustused siia.
8. Lisanõuded sõidukitele, mis sõidavad 11.999 sek või kiiremini.
8.1 Manuaalkäigukasti puhul on standardse hooratta ja sidurikorvi kasutamine keelatud.
Hooratas ja sidurikorv peavad vastama SFI 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 või 1.5 nõuetele.
8.2 Tubeless-tüüpi rehvi puhul on mutriga kinnitatavad ventiilide kasutamine kohustuslik.
SFI nõuded
on kirjas siin.
Following is a list of all SFI Specifications applicable to FIA Championship Drag Racing, with respective expiration periods. An item with an
expiration period must be returned to the original manufacturer or his agent for inspection and recertification at the end of this period before it
can be permitted for further use at an FIA sanctioned event.
Spec. SFI Description Expiration Period
1.1 Single Disc Clutch & Flywheel Assembly N/A
1.2 Multi-Disc Clutch & Flywheel Assembly; ET, PS 2 years
1.3 Multi-Disc Clutch & Flywheel Assembly; TMD, TMFC, TF & FC 1 year
1.4 Multi-Disc Clutch & Flywheel Assembly; TMD & TMFC 1 year
1.5 Two-Disc Clutch & Flywheel Assembly; ET, Adv. ET 1 year
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
|
Ehk siis ühekettaline ei originaal sidur ja hooratas ei vaja sertifikaati?
Või pole selline kombinatsioon lubatud kasutada?
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Ehk siis ühekettaline ei originaal sidur ja hooratas ei vaja sertifikaati?
Või pole selline kombinatsioon lubatud kasutada? |
Mina saan niipidi aru, et kui ühekettalisel on korv ja hooratas vahetatud, siis serti ei pea olema. Kes seda aga läbi koja kindlaks teeb, on
iseasi.
Näiteks üks osaleja andis juba mulle teada, mis aftermarket sidurit ja hooratast ta kasutab.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Võistlusel AC Drag 2009 sügis osaleb üllatuskülalisena Lauri Kuriks oma musta batmobiiliga. Eelmine nädalavahetus lõpetas Lauri eduka
hooaja Soomes ja tuli aasta kokkuvõttes kõrgele kolmandale kohale. Tegemist on ainukeste sõitudega kodumaa pinnal see aasta, tulge kõik kaasa
elama!
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
|
Kui aus olla, siis see näitab taset, et sellise kaliibriga tiim meie üritust väisab. Ma usun, et tal oleks u. 427 erinevat põhjust kuskil mujal olla
aga näe, tuleb.
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tuletan meelde, et täna on võistlusele registreerimise viimane päev, proovime ikka 40 autot kokku saada
|
|
|
|
Mailman
huviline
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: autota.
|
|
Siin ka eile tehtud intekas Lauriga ja kõik kindlasti laupäeval Haapsi, sest on ju vaja näha, kas Eesti rekord viiakse uude sekundisse. Video
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Maksame nüüd osavõtutasud ka kõik ilusti ära või anname teada kui selles osas mingeid takistusi on.
|
|
|
|
Xan
huviline
Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Mina saan niipidi aru, et kui ühekettalisel on korv ja hooratas vahetatud, siis serti ei pea olema. Kes seda aga läbi koja kindlaks teeb, on
iseasi.
Näiteks üks osaleja andis juba mulle teada, mis aftermarket sidurit ja hooratast ta kasutab. |
Minuteada peab tootja ikka olema SFI specified. Aga ega ma pole selles väga kindel.
http://www.sfifoundation.com/
Nt huvitavalt kombel Sachs Race Engineeringut SFI tootjate listis ei ole, SPEC Clutch aga on.
Üldse tundub see SFI Foundation inc pigem meerikamaa tootjate põhine teema olema.
Ehk siis, edu selle rakendamisel .
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Ai sorry, minu viga. Väljendasin ennast valesti. Pidasin silmas seda, et serdi aegumistähtaega kui sellist, ühekettalisele ei ole nõutud.
See siis:
Spec. SFI Description Expiration Period
1.1 Single Disc Clutch & Flywheel Assembly N/A
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Nii et valmistusege selleks, et kast võetakse otsast ja sidur vaadatakse üle!
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
|
Noh, 20V-l võtab see õppind meestel heade riistadega ehk 1,5-2h, kui poldid ilusti lahti tulevad. Tea, kas peaks hakkama varem liikuma, kui plaanitud
11,823@191,5km/h
|
|
|
|