Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A8 D2 3.3 TDI või A6 C6 3.0 TDI? (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 14343)
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.08.09 15:30 Tsiteeri


See taksoteema on vana asi.
Point on selles, et taksot pead sa 10-15 minutit ootama, autot mitte.
Nii metsikult vähe ma ka ei sõida. Kõigub 12-20 tuhat aastas.

Ja kui hävingust rääkida, siis A6 C5 puhul on tegemist peaaegu 2x kallima autoga + kasko 9k/aastas ning mitte midagi ei garanteeri sulle, et seal midagi suuremat katki ei lähe. Aga ok, vähem mula, rohkem proovimist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 28.08.09 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kõik räägivad, et "aeg on meeletult edasi läinud", aga mille poolest? Adaptiivne kiirusehoidja ja kurvituled mind väga ei huvita, mäludega istmed, normaalne automaatkast, xenon, nelikvedu on mõlemal olemas.
C6 näeb ehk stiilsem välja, aga kui see mind väga huvitaks, siis ostaks pigem midagi Nissan 350z taolist.

Nii, et... peale ülaltoodud vidinate ja selle, et C6 näeb modernsem välja, mis on siis "nii meeletult edasi läinud"?

Mootor ja automaatkast, nende vaheline dünaamika, mõnusam juhitavus, vahepeal võeti kasutusele ka CAN tänu millele vigu lihtsam leida ja ka juhtmeid autos poole vähem. Lisaks veel bi-xenon tuled, progetavad päevatuled, "follow me home" tuled, MMI, jne jne. Kindlasti jäi midagi olulist veel mainimata, aga kui neid korra oled proovind, siis vana enam küll ei taha. :)

Pealegi on lipulaevad ikkagi rohkem tagaistuja jaoks, keskklass rohkem juhi jaoks! (a'la rs6) :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 28.08.09 20:10 Tsiteeri


Selle peale kuipalju sa auto kasutamisel hävid, peaks tegelikult rohkem mõtlema. Mul oli BMW 730iL ja nelja aastaga sõitsin läbi ca 25tkm, hooldus(40k)+hinnalangus(60k)=100 000.- Kaskot ei maksnud... Mehed siin räägivad taksodest juba. Mulle pigem tundub, et enne võiksite natuke raalida, kui diiselautot ostma hakkate.

Minu arvamus on, et kui natuke järele anda naabrile ära panemise võistluses, siis saab väga väikeste kuludega suhteliselt tugeva auto näiteks C4 näol. Loomulikult kui MaSu tingimustes selle krõbisevaga väga koonerdamise vajadust pole, siis võib ka 6.0 A8 osta.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 28.08.09 21:19 Tsiteeri


Omaltoolt ütlen, et Adaptive air suspension on asi, milleta ei kujuta enam ühtegi järgmist "suurt" audit ette. See teeb autost ikka väga mugava asja. Comfort re˛iimis on nagu paadisõit ja dynamic laseb madalaks ja jäigaks auto. Eks need kellel see asi on, teavad milest ma räägin.

Enda esivanema auto ajalugu on selline- kuni 88 tuhat km, on vajanud vahetada ainult piduriklotsid, aku ja 2 korda on reguleeritud tagumist el. kardinat. 90 tuhande hooldus, kus käisid vahetuses kõik mahlad (v.a kasti ja ilmselt sillad), filtrid, kodeeriti Eesti Revalis tuled ümber, vist 6 tuhat krooni.
Kõik sõltub seisukorrast. Aga selle auto soetusmaksumus polnud ka 260t krooni. Minu seisukoht on see, et kõige odavamaid ei tasu osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.08.09 22:02 Tsiteeri


Niipalju kui graafikut vaatasin ja lugesin, pidi 3.0 diislil automaatkastiga parem kooslus olema, kui 3.2 bensukal.
Muidugi endal võrdlusmoment hetkeks puudub, sest ei ole olnud võimalust (ega vast ei tule) mõlemat mootorit proovida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 29.08.09 19:59 Tsiteeri


Mjah, arvamusi on igasuguseid...Ise oman 3.3TDI ja sellega parasjagu palju sõitnud, ning samuti olen ka tuttava 165kw 3.0TDI A6-ega sõitnud.
Remondi poolepealt ütleksin et see 3.3tdi pole absoluutselt erinev teistest V mootoritest SEST kui on käest lastud (jälle seesama longlife ilmselt) mootor siis võid ka 6 kohalise summa remondi peale panna, samas kui on juba "maast madalast" 10-15kkm tagant õli vahetatud, kvaliteet kütus jms siis eriti midagi remontima ei pea. Ise ei ole peale õhulugeja jms nipet näpet kama midagi pidanud vahetama kuna oleks katki läinud,pärast 200kkm pole ka kulumist näha nukkade/turbo poolepealt.... Tõsi, korra olen mootori ka maha võtnud ( käigukasti turbiini viga) ja siis vahetasin profülaktika mõttes igasugu tihendeid + mootori rihma ja sai kontrollitud kone seisukorda.

Samas pole ka tuttava a6 erilist kohtlemist vajanud. Kui tulla nüüd kapotialt salongi, siis A6 sõites on näha ja tunda tõesti, et eilsest päevast on saanud tänane (peamiselt just tiluliu pärast imo) D2 A8 interjöör tundub nats vananenud tõesti C6 kõrval. Vedrustust ei oska kommenteerida, minu a8 on 18" veljed ja tuttava autol ka tava vedru ...suht sama jäigad/pehmed minumeelest. C6 õhkvedru on ilmselt teisest liiigast...

Mootori ja kasti kokku sobivus....KORRALIKULT toimiva 3.3TDI kast ja mootor on omavahel nagu kokku loodud, liigub päris hästi igast asendist ja on pehme ja sujuv väänet on väga hästi tunda kui näiteks linnakiirusel sujuvalt kiirendad, olukordades kus 4.2 lahmib käigu alla et minna jääb 3.3 ikka rahulikuks, samas kui mööda vaja maanteel kiirelt sõita siis lappad ise käigu-2 alla ja liigutab see 2 tonnine naftapress ennast ikka üllatavalt kiirelt. C6-el on 6 käiguline kast - vähe äkilisemal sõidul tundus mõnusam, kuna teeb auto erksamaks.

Praeguses oludes võtaks ilmselt ka C6 ligi...peamiselt seetõttu et d2 tdi on proovitud ja tegelt mulle meeldib tilulilu ja uuenenud disain ;)
Samas välimuselt on 2001+a D2 a8 ( S8 kroom peeglite, S8 stange ja iluvõrede ja korralike velgedega) minujaoks ikka peajagu üle C6 ja ka isegi vanematest D3-dest, just esiosa poolest... tagaosa on maitseasi.

Lihtsalt minu eba-objektiivne nägemus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.08.09 21:23 Tsiteeri


Suur tänu!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.5% - SQL: 60.5%]