Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kuidas Audid lagunevad (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 7614)
madis16
huviline



Registreerunud 01.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 Quattro

postitati 10.06.04 13:52 Tsiteeri


6.5 K ja auto nagu uus :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 17.08.04 08:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja T.P.
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat:
Esialgne postitaja T.P.
endal oli ka vahepeal mõte et hangiks kasutatud auto ja päris omaks. Ikka läksin seda teed et hankisin vähe uuema (ja maksan kuumakset) kuid vähemalt ei jää tee peale (ja kulu on ka väiksem kui 2000+) :D
aga lagunemisest - see sõltub jah esmalt hoodlusest ja hooldamine ei ole õli vaheus ja kütuse lisamine.

T.

Olen ka mõelnud uue auto liisimise peale, kuid kindlasti on kasutatud masinat oluliselt odavam ja turvalisem pidada. Ei ole vaja ülikallis firmateeninduses käia, samuti on öine uni rahulikum. Samuti on uued odavama klassi sõidukid millega olen proovinud sõita olnud üsna kehvade sõiduomadustega, audi liisimine ei tuleks rahaliselt kõne alla.


mis puhul on vana auto odavam ja turvalisem? Mitu turvapatja sul nt on? Julgen arvata et uutematel mudelitel on turvalisus ikka kõrgemal tasemal. Ka väidaks vastu antud odavuse suhtes - kui minu igakuine kuumakse on tunduvalt odavam kui esmase postitaja (ja ka mõne muu) sisse investeeritav summa siis olen mina ju plussis kuna jubinate kulu mul praktselt puudub. Ka ei ole tarvis käia ülikallites hoodlustes kuna enamus töid mida masin nõuab on nn tavainimsel ka teostatavad.

T.

Huvitav kuidas teil oma autode peale nüüd nii palju läheb :o
Mul eelmine auto sigari kerega Audi 100le tuli 4 aasta jooksul ainult kuskil 10 000.- eest kulutusi teha ja auto sai väga regulaarset hooldust nii pukside, õlivahetuse kui ka muu vajaliku osas.
Kui vana autot oleks nii kulukas ülal pidada, siis oleks selle juba ammu võileiva hinna eest ära andnud.
2000.- kuus mY ass :D
BMW e34 regulaarse hoolduse peale läks aastas veelgi vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Mairo
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.04 18:42 Tsiteeri


Siis peaksid endale uuesti Scorpio vaatama. (Ei mõelnud seda solvanguna). Kuid milleks küsida sellist küsimust, millel õige vastus puudub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 18.08.04 19:23 Tsiteeri


Olnud mitu Audit, ja kui üldse üldistada saab, siis ütleks, et originaalosade kestvus on enamvähem, kuid need asjad, mis edaspidi esinduses külge kruvitakse, ei kannata enam mingit kriitikat. Parim näide on 3 UUT ORIG starteripendiksit esinduses garantiiaja (1a) jooksul, ja peale garantii lõppu müüsin auto ikkagi rikkis pendiksiga... Samas, korra tellisin omale vähem kui 150tkm sõitnud diiselAudi Saksast (Eesti hindadest ca 2x kallim), vahetasin kohe kergelt tilkuva veepumba ning kõik pihustid, ja sõitsin kätt külgepanemata aastaga ca 100tkm. Siis vahetasin orig ujuvamordid Sachside vastu (1 amortidest jäi -25 külmaga kangeks, muidu olid stendis korras), salongiradika (10min töö), ja kuna 1 rattalaager tegi häält, vahetasin preventiivselt kõik 4. Järgnevate aastatega tuli u 300tkm täis ja müüsin auto absoluutselt korras ja originaalis sillaga (puksid, munakad jne). Müües oli auto juba 20 vana ja isegi sumps oli veel originaal, rääkimata värvist! Samas, peres juba pikemalt olnud B3 Quattro saab iga aasta seoses ülevaatusega sillaremondi (sharniirid, rooliotsad jm), kusjuures vahetatakse kogu aeg samu asju. On ka muid jamasid (pidevalt elekter jt ootamatusi). Olnud ka 2 diiselaudit, millel läbisõit üle 1miljoni km ja millega sai ise kah päris palju maanteid mõõdetud (10a ja 15a vanad autod). Kõik kuluv oli autodel mitmeid kordi varem juba vahetatud ja niisuguse auto käigushoidmine on siiski suhteliselt odav ja murevaba. Üks neist oli veel kapremontimata mootorigagi, et ei saa öelda et ei kestaks:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 29.08.04 00:20 Tsiteeri


Pole kolisevat autot on s.tt stereo! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Eeroz
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5

postitati 29.08.04 07:58 Tsiteeri


Te siin võrdlete auto kulutusi ja aega mille jooksul kulutused on tehtud...

Aga üks sõidab aastaga 50000 ja teine 5000 kilomeetrit. Nii ei saa ju võrrelda.

Mina olen 2 aastaga sõitnud 40000km ja kulutused on umbes 16000.- kanti. Sealhulgas 4xtalve- ja 2x suverehvid + mootori kapremont.


AUDI - Accelerates Under Demonic Influence
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amz
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200TQ 20v, audi 200 10v & Skoda Octavia

postitati 03.09.04 11:57 Tsiteeri


Olen autoga sõitnud ca 10 000 ning ära vahetanud:
klapisääre tihendid
klapikambrikaane tihendi (selgus et see oli puudu)
esi- ja tagasilla puksid
mootori ja esiamortide padjad,
esimese parempoolse sarniiri hammasrihma
geneka rihma
teostatud õlivahetus
sillastend.

Vahetada tuleb veel esiamordid kuna parempoolne amort koliseb roppu moodi. Samuti veepumba rihma seib kuna see on kõver ja loperdab.

Raha on siiamaani kulunud ca 5200.-
Ei leia, et see summa nii metsik oleks arvestades Eesti teeolusid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tec
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1,9 TDI

postitati 03.09.04 12:30 Tsiteeri


Sai sõitetud B4 9kuud ja 55000 km. peale õli ja filtrite vahetasin ainult esimese rattalaagri.Paar nädalat enne maha müümist käisin ka ülevaatusel,kõik oli normis.Olin ja olen hea auto omanik seda paistsid olevat ka eelmised kasutajad:).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rixa
huviline



Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330XD

postitati 03.09.04 12:52 Tsiteeri


Mõttetu teema. Vaidlevad kahte tüüpi inimesed:

1. Olen sõitnud ona B3-ga 7 aastat. Juppe on läinud nagu muda, aga kuna mul sõber töötab lammutuses, saan ma sealt juppe peaaegu tasuta ja raha läheb vähe. Audi on mega hea auto.

2. Ostsin omale kaks aastat vana A8. Mootori juures läks mingi andur. Revalis läks asi 15 kilo maksma. Audi on ikka täielik saast.

Kumbal siis õigus on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.04 13:43 Tsiteeri


Raha läheb vana auto peale täpselt nii palju, kui seda raatsitakse kulutada.

See mis minu jaoks on kulunud jupp kõlbab teisele võib olla veel kaks aastat sõita...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]