veixv
huviline
Registreerunud 23.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.09 23:29
|
|
|
Audi A4 orig. maki väljavahetus navigation plus vastu
Nimelt küsimus oleks keskmise konsooli kohta. Hetkel on Audi A4 1999, mille konsoolis on olemas orig. makk, kuid soov oleks kasutada seal audi
navigation plus süsteem, mis on tunduvalt suuremate mõõtmetega. Sammuti on makist allpool ka kliimaseade. Kas seda on võimalik üldse paigaldada ning
tuleb selleks siis ära vahetada kogu konsooli raam või kuidas sellega täpsemalt on?
Tänud, kes saavad kogemusi jagada
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
|
germo90
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 21.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.09 17:42
|
|
|
kas sellest suuremat pilti ei ole kellegil kus nagu see alumineosa ka peal oleks tuhatoosi koht
***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud täitma foorumi reeglite 3.
punkti, on kasutaja postitusõigus tühistatud!"
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 11.08.09 18:24
|
|
|
Sul on navi paigalduseks vaja:
navi
uut kliima plokki
uut raami kuhu kinnitub navi+kliima
uut tuhatoosi
Kõige lihtsam ja valutum on kogu kupatus osta sellise auto pealt kus on olnud navi või symphony.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.08.09 20:16
|
|
|
Originaalid on nad ju mõlemad.
|
|
|
mait86
huviline
Registreerunud 08.08.07
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia
|
postitati 20.10.09 17:44
|
|
|
navi paigaldus
Kuidas siis asi edeneb?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.10.09 05:18
|
|
|
Ma küsiks siia vahele, mis erinevused on RNS 3.x ja RNS 4.x navidel. Kas ainult tarkvaraline? Teemaalgatajale soovitaks 4.x mudelit, kuna võimalused
navi plaatidega suuremad. Seda muidugi juhul, kui erinevused on ka muus, kui tarkvaras.
Väliselt on nad täpselt ühesugused.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.10 08:39
|
|
|
Kuidas RNS-D paigaldus käib enne facelifti mudelitele? Tuleks välja vahetada kogu keskmine konsool koos nuppude ja kliimaplokiga? Kas uuema tüübi
kliima plokk juhib ka vanemat? Või tuleb siiski vana juurde jääda?
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.10 07:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Kuidas RNS-D paigaldus käib enne facelifti mudelitele? Tuleks välja vahetada kogu keskmine konsool koos nuppude ja kliimaplokiga? Kas uuema tüübi
kliima plokk juhib ka vanemat? Või tuleb siiski vana juurde jääda? |
Ei oska keegi kommenteerida selle paigaldust vanemale A4-le?
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 13.10.10 07:45
|
|
|
Kui tahad, et jääks nö. originaal välimus siis peab kasutama facelift juppe. Kui originaalsus pole eesmärk, siis võid ise raami teha ja paneeli.
Kui facelift jupid, siis läheb vaja:
A4 suur maki raam kuhu käivad 2din makid (facelift)
2din makkide raami külge sobiv kliima blokk (facelift)
Üles raamile nupud koos kattega (ohukad, udukad jne. Ka facelift)
Kogu keskkonsooli osa mis on maki ümber ja jookseb kässari ja käetoeni (facelift)
Käigukangi juurde uut katte plaati koos käigukangi nahaga (facelift)
Kui soovid, et kliima külma ka puhuma hakkab siis vaja radika küljes vahetada ära rõhu andur ja teja juhtmestik sobivaks.
Kliima blokile ja üles nuppudele viia toide süütelukust, et saaks taustavalgustuse tööle.
Uuemal kliima blokil on pistikud täpselt samad mis vanal. Hakkab kohe tööle kui külge pistad. Külma ainult ei puhu kui andur radika juures vahetamata.
Hetkel paugust ei tule rohkem meelde, võimalik, et sai kõik vajalik kirja.
Tööd igaljuhul omajagu.
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
Elarix
huviline
Registreerunud 24.08.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8T
|
postitati 21.09.11 11:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Imres
Kui tahad, et jääks nö. originaal välimus siis peab kasutama facelift juppe. Kui originaalsus pole eesmärk, siis võid ise raami teha ja paneeli.
Kui facelift jupid, siis läheb vaja:
A4 suur maki raam kuhu käivad 2din makid (facelift)
2din makkide raami külge sobiv kliima blokk (facelift)
Üles raamile nupud koos kattega (ohukad, udukad jne. Ka facelift)
Kogu keskkonsooli osa mis on maki ümber ja jookseb kässari ja käetoeni (facelift)
Käigukangi juurde uut katte plaati koos käigukangi nahaga (facelift)
Kui soovid, et kliima külma ka puhuma hakkab siis vaja radika küljes vahetada ära rõhu andur ja teja juhtmestik sobivaks.
Kliima blokile ja üles nuppudele viia toide süütelukust, et saaks taustavalgustuse tööle.
Uuemal kliima blokil on pistikud täpselt samad mis vanal. Hakkab kohe tööle kui külge pistad. Külma ainult ei puhu kui andur radika juures vahetamata.
Hetkel paugust ei tule rohkem meelde, võimalik, et sai kõik vajalik kirja.
Tööd igaljuhul omajagu. |
Kas selle sama triki saab ka 96 aasta B5 teha? Tahaks ka sisu vahetada kahel põhjusel, 1. See vana kliima display/nuppude jama tundub tüüpviga vist
olema ja tahaks vähe mõistlikuma asja sinna panna(hetkel vilgub ja ei tööta korralikult).
2. Tahaks suure displayga makki sisse panna.
Facelifti keskkonsool istub sinna probleemideta?
|
|
|
bluevec
huviline
Registreerunud 21.07.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota
|
postitati 05.10.11 09:43
|
|
|
Suht põhjalik tekst on selle kohta veebis olemas: SIIN
|
|
|