blizzard1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 13.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.08.09 15:19
|
|
|
Audi 80 1.8S - 1989 - Blizzard1
Auto siis 89a. väljalase. Auto siis ostetud kunagi avariiliselt (väike esinurga laks), venna poolt sai see siis korda tehtud.
Juurde sa kohe ostetud 14'' valuveljed, kuna kaasas ei olnud. suvekummideks Michelin Energy Saver, plekkvelgedel uued michelin X-Ice North'id peal.
Auto oli alguses roolivõimuta, sai see siis ühelt teiselt A80-lt võetud ja omale peale pandud probleemideta.
Mootoril on vahetatud kolvirõngad, klapisaare tihendid ja plokikaanetihend (äkki tuli kolin sisse ja seda eriti gaasi andmisel ja surved kadunud
paaris silindris.
Toonklaas taha on siis ka venna poolt pandud, aga tagumine klaas on Tallinnas pandud, sest sellele isendile on tagumise klaasi kiletamine paras jama,
kuna klaas igatpidi kumer ja suur.
Eks tegemist sellise vanema auto puhul jagub, kuigi hetkel midagi sellist hädavajalikku tegemist ei vaja,
Muusikat mängib Panasonic CQ-C1400, aga taustavalgustus ei taha sel põleda, oskab keegi korda teha?
ja kõlariteks on taga Boschmann R-6932WGR (500 Watt Max Music Power) ja ees aramtuuris 80 W JVC
Mõned pildid ka autost:
eest, väike töötlus ei tee paha (vahtralehte pole enam ammu, kuid võib
tüdrukut sellega sõitmas näha)
Üks vanapapi leidis ühes tühjas parklas minu auto üles :roll:
Kuressaares
Ette sai ostetud uued H4 Pirnid. Valgustus hulga parem nüüd
Philips toodang:
Nagu pakendil kirjas, siis 80% rohkem valgust. Eelmised olid ka mingid 50% ja sinised, aga need ei aita kuhugi, märjaga on nähtavus ikka täiesti jama.
Heal-juhul aitab nende sinistega sõita ainult talvel ja lumega
Ostsin hiljuti ka uued tuled ette + hella tuleklaasid
|
|
|
blizzard1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 13.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.08.09 15:32
|
|
|
Hetkel käimas värvimistööd auto kallal:
Värvimist vajavad stanged ja kapott.
Esmalt sai lahti võetud pagasnik, sest kuskilt tuleb vett sisse sajuga ja autopesuga ka mingil määral.
Täpselt sellesse kohta tuli auto tagant sisse, stangel kriimustused ja ka kujalt oli ennem värv lahti, sellepärast vajadus stange üle värvida.
Kui keegi aru saab, siis see suur laik on mahatulnud lakk. Selle laki kihi lasin survepeasuriga meelega maha, niipalju kui tuli, sest läks varsti
lihvimisse niikuinii.
Porine esistange, mis sai hiljem puhtaks lastud pesuriga
Iluvõre,liist, stange läinud
Ka stange kätte saadud
|
|
|
pro11
huviline
Registreerunud 29.10.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi A6 C4 2.5tdi
|
postitati 06.08.09 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: blizzard1 Esmalt sai lahti võetud pagasnik, sest kuskilt tuleb vett sisse sajuga ja autopesuga ka
mingil määral.
|
Mul endal oli kah märg.
Viga oli selles, et vasakul poolel olev pagassi tuulutus ava vms ajas vett läbi. Sai see silikooniga ära parandatud
Kuid edu autoga!
|
|
|
blizzard1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 13.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.10 20:54
|
|
|
Teema uuendust ka siis:
Vana tagatulepaneel sai asendatud uue ja korralikumaga.
VB kedagi on huvitatud sellest vanast, siis võib küsimusi esitada.
Uus ja korralik:
Vana:
Kui see auto sai ostetud ja peale seda alarm koos kesklukuga peale pandud, siis jäi pagasnikusse kesklukk panemata. Kuigi vastav juhe sai pagasnikusse
tookord veetud. Täna sai siis lõpuks ühendatud pagasnikus tagumise keskluku juhtmed ja külge pandud keskluku mootor. Audi 80'l pagasnikust luugi
sisse minev juhe tihti puruks läinud, nii ka minul. Sai siis uus juhe pandud, millel kaks soont rohkem, siis ei pidanud mujalt seda juhet vedama
hakkama.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 21.03.10 21:01
|
|
|
Räägi roolivõimu paigaldusest. Mis seal pidi välja vahetama?. Ega mootorit maha ei pidanud võtma?
Väga ilusa B3 tegu, silm puhkab kohe.
|
|
|
|
blizzard1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 13.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.10 21:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Räägi roolivõimu paigaldusest. Mis seal pidi välja vahetama?. Ega mootorit maha ei pidanud võtma?
Väga ilusa B3 tegu, silm puhkab kohe. | Mootorit ei pea kindlasti maha võtma. Vahetusse läks roolilatt ja juude tuli panna üks rihma
seib, mis pumpa ringi ajaks. Kui nüüd õieti mäletan, siis tuli ära vahetada see roolilati ja rooli vaheline osa. Midagi seal aretama küll ei pidanud,
lihtsalt oli vaja tõsta vastavad jupid doonorilt enda autole.
|
|
|
blizzard1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 13.06.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.10 21:45
|
|
|
Võrreldes neid talverehve( Goodyear UltraGrip 500 & Michelin X-Ice North), mis mul seda autot omades all olnud, siis pragused Michelinid on
kordades paremad, kui olid GY UG 500 rehvid. GY lihtsalt ei hoidnud naelu sees ja kulus ka kiiremini.
|
|
|