margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 04.08.09 19:13
|
|
|
Audi 80 91. 1.6 laadimise probleem
Tere, naise sõbranna soetas talvel eluodava esimese auto peale lubade soetamist.
Natukene aega sõitis siis tuli järgi aitama hakata nagu vana auto puhul ikka.
Probleemiks oli aku tühjenemine. Lasime uue aku osta - ei aidanud. Uued harjad genekale - ikka ei lae.
Naljakas on ka see, et kui aku korralikult ära laadida käivitub kenasti. Kuid kui süüde sisse keerata siis armatuuris ei hakka põlema ei aku
laadimise- kui ka õlirõhu näitamise tuled. Alguses need töötasid.
Kaitsmed mis kapoti all on vaatasin üle. Kas antud isendil on veel kusagil ehk mingeid kaitsmeid?
Ehk on kellelgi müüa antud isendile töökorras generaatorit juhul kui see ikka on generaatori probleem.
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 05.08.09 05:51
|
|
|
Jah seda ma eila isegi ei kontrollinud. Niipalju mõõt6sin, et aku ja generaatori vahel on ühendus. Ergutusvool peaks tulema kusagilt ringiga nagu ma
mäletan. Ehk on seal vahel mingi kaitse 
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 06.09.09 09:01
|
|
|
Oskab keegi juhendada mis kaudu see ergutusvool liigub? Või on antud margi kohta el. skeemi jagada?
Terv, Margusja
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.09.09 09:46
|
|
|
Vaata kõigemealt kas tuleb süüde sees vool genekale(ergutus otsale). Kui ei tuleb hakata viga otsima. Vaata kelladeplokis aku lamp üle. Kas pirn ikka
terve. Kellade külmjooted võivad ka jamada. Lambi ültse mitte põlemine viitab katkestusele juhtmetes ve genekas. Genekat võid otse akult proovida,
pane veel lamp ka vahele. Kui siis laeb on genekas ok. Laadimispinge võiks olla üle 13.5v.
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 08.09.09 17:38
|
|
|
Sain kuubiku hetkel laadima. Sildasin ergutusvoolu ja aku juhtme otsa mis generaatorisse tuleb. Mõõtsin testriga ning laeb suurepäraselt.
Peale mõningast laadimist hakkas ka tahomeeter ja õli surve tuli armatuuris tööle. Aga aku laadimise tuli mitte.
Siit kahtlus, et äkki on ikka aku laadimise pirn läbi.
Huvitav asi on see, et hetkel on nii kui süüte sisse keerad siis mingi summer piniseb. Minu teada seda enne ei olnud. Ehk annab mõista et mingi
oluline pirn on läbi?
Veel küsimus, et kuidas seda armatuuris olevat pirni kontrollida-vahetada?
ette tänades, Margusja
|
|
|
kadapiku
huviline
Registreerunud 28.07.09
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80
|
postitati 08.09.09 18:07
|
|
|
mul sama masin - see summer mis piniseb on õlirõhu oma, kui mootor ei tööta kuid süüde sees siis piniseb. Ennast tüütas ära ja eemaldasin selle
piniseja, asub armatuuri all roolist tiba vasakule
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 08.09.09 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margusja
Sain kuubiku hetkel laadima. Sildasin ergutusvoolu ja aku juhtme otsa mis generaatorisse tuleb. Mõõtsin testriga ning laeb suurepäraselt.
Peale mõningast laadimist hakkas ka tahomeeter ja õli surve tuli armatuuris tööle. Aga aku laadimise tuli mitte.
Siit kahtlus, et äkki on ikka aku laadimise pirn läbi.
Huvitav asi on see, et hetkel on nii kui süüte sisse keerad siis mingi summer piniseb. Minu teada seda enne ei olnud. Ehk annab mõista et mingi
oluline pirn on läbi?
Veel küsimus, et kuidas seda armatuuris olevat pirni kontrollida-vahetada?
ette tänades, Margusja |
Ergutus vool antakse genekale läbi aku lambi. Osadel on ka takisti paraleelsselt pirniga. Vaata kas pirnile vool peale tuleb kui ei vea järge
sinnapoole kust vool tulema peaks. Kui vool on olemas pirnis siis mine geneka poole ja otsi katkestus. Kui ei viitsi otsida(ei leia) võid ju uue
juhtme vedada.
|
|
|
tynt
huviline
Registreerunud 17.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 3 x rida5
|
postitati 30.06.10 20:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margusja
Sain kuubiku hetkel laadima. Sildasin ergutusvoolu ja aku juhtme otsa mis generaatorisse tuleb. Mõõtsin testriga ning laeb suurepäraselt.
Peale mõningast laadimist hakkas ka tahomeeter ja õli surve tuli armatuuris tööle. Aga aku laadimise tuli mitte.
Siit kahtlus, et äkki on ikka aku laadimise pirn läbi.
Huvitav asi on see, et hetkel on nii kui süüte sisse keerad siis mingi summer piniseb. Minu teada seda enne ei olnud. Ehk annab mõista et mingi
oluline pirn on läbi?
Veel küsimus, et kuidas seda armatuuris olevat pirni kontrollida-vahetada?
ette tänades, Margusja |
Mul käitub sigar täpselt samamoodi ainult, et aku tuli põleb.
Pinge on 13,0v, kui ergutus ära sillata siis 14,4v ja kui ergutus lahti ühendada siis kaob laadimine üldse ära.
Oskab öelda mis peab olema pinge seal ergutusklemmil, mul on 20,0v, kas see on normaalne? Mis asi selle pinge nii üles tõstab?
|
|
|