ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 04.08.09 10:22
|
|
|
C3 armatuuri tausavalgus
Töötas, ja mingi hetk lõpetas lepingu ning nüüd on pime nagu augustikuu öö.
Igaljuhul uurisin ja otsisin foorumis kuid otsest vastet ei leidnud.
Tegu 90a libelingiga, aka pikad kellad.
Kust ja millest võib see tingitud olla. Mingit kärsakat ega lühist ei ole täheldanud.
Kas mingi nupp kuskilt või kaitse või mõni ahelas olev pirn v millest see sõltub.
Samuti ega ei ole kellade täpset skeemi kuskilt võimalik saada? või on see osa elektriskeemist (vist mitte?)
Palju kelladele juhtmeid taha üldse jooksma peab? praegu täis kaks pesa, üks tühi, aga sinna pole otsa mida pista, on hoopis mingi teistsugune? Samuti
ei tööta õlirõhu, õli temp jne kellad, millele väidetavalt ei pidanud mul anduritki kapoti all olevat. Kahtlustan, et kunagi kellad vahetatud.
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
mac009
huviline
Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.09 20:57
|
|
|
Oli sama jama
kärsakat polnud aga kui kesta lahti võtsin siis mingi mees oli skeemi liimiga proovinud parandada.
teine asi see, et peaks olema sinine musta triibuga juhe mis paneb tuled põlema- asub lisa kellade poolses pistikus.Skeemi tasuks sealt sama pinni alt
-näpuga järge ajades- hoolikalt uurida. See katkine koht ei paista kuigi hästi sealt musta tausta peal välja.
Õlirõhu andur asub juhi pool, selline plekk torbik kuhu läheb 2 juhet külge. Kui mõistus saab otsa siis mul skeemid ka olemas.
|
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 04.08.09 22:04
|
|
|
Enda 2 masinal mitu korda valgustus tänu armatuuri valguse reguleerimis nupule ära kadunud. Sai nende 2 poldi vahele juhe pandud, kuhu muidu reostaat
kinnitub ja siis põlevad ilusti.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 05.08.09 03:08
|
|
|
Kontrolli kas sul numbrituled põlevad. Kui ei, siis kontrolli kaitsmed ja tagaluugi jutmed üle. Nimelt on armatuuri taustvalgus numbrituledega sama
kaitsme all ja ajapikku nätsutatakse luugi juhtmed puruks ja tekib lühis
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 05.08.09 06:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Kontrolli kas sul numbrituled põlevad. Kui ei, siis kontrolli kaitsmed ja tagaluugi jutmed üle. Nimelt on armatuuri taustvalgus numbrituledega sama
kaitsme all ja ajapikku nätsutatakse luugi juhtmed puruks ja tekib lühis
|
Uurin asja, kuigi üleeile öösel pidasid sinivalged kinni ja nr valgustuse kohta ei öeldud midagi.
*Vaatasin, et jah tagant ära surnud numbri valgustus. Väga huvitav, et politseid mulle seda ei maininud, kui kinni pidasid.
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 18.08.09 05:55
|
|
|
Väga jabur: 5A kaitsme asemel oli 10A ja see läbi löönud.
Vahetasin ära ja armatuur särab taas.
numbri valgus ikka paraku ei tööta, aga asi seegi.
Nagu ikka.. otsime lahendusi kõige keerulisematest kohtadest, mitte kaitsmeblokist.
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|