Alz86
huviline
Registreerunud 02.08.09
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.09 15:07
|
|
|
Hindade müsteerium
Tere,
niisiis ostsin omale esimese isikliku auto - Audi A4 1.8T, 1997. Sellepärast otse loomulikult ühinesin ka selle foorumiga, et rohkem teadmisi hankida
enda auto ja üldse audide kohta.
Räägin natuke siis oma auto ostust, et selle postituse mõte paremini välja tuleks. Auto ostsin autoturult, olevat samal päeval turule toodud. Eestis
oli tal olnud üks omanik, kes ei jõudnud väidetavalt enam liisingut maksta. Itaaliast Eestisse toodud 2 aastat tagasi. Müügis oli 60-ga, ostsime 54
500-ga. Olen sõitnud autoga 3 nädalat. Auto on väga hästi hoitud. Liigub hästi. Ilus nii seest kui väljast. Ainuke asi, mis mind häirib on kütusepaagi
näidik, mis nõksub edasi-tagasi, nii et ma pole siiamaani suutnud välja arvutada keskmist kütusekulu. See selleks. Muidu on tõesti väga heas korras
auto.
Nagu ikka, iga inimene (eriti eestlane) tahab teada, kas ta sai midagi hea hinnaga. Ise ma usun, et sain. Kuid seal turul käies ja pidevalt Auto24
jälgides ajavad mind segadusse autode hinnad. Pean silmas just Audi A4. Sama aasta auto, samade näitajatega võib osta alates 35 000 kuni 80 000. ?.
Autode välimus piltidel ning nende kirjeldus ei viita kuidagi sellele, miks just selline hind. Ostjana olen ma dilemma ees, kas mida kallim, seda
parem - või äkki keegi annab hea hinnaga ära. Jääb mulje nagu iga müüja paneb autole hinna selle järgi, kuidas sisetunne parajasti ütleb. See on
muidugi arusaadav, et kõik tahavad võimalikult hea hinnaga oma auto maha müüa, kuid minus tekitab see segadust. Võib-olla pole ma lihtsalt piisavalt
teadlik autodega äritsemisest.
Ameerikas on näiteks selline asi nagu "blue book". Seal on ära toodud kõikide autode mudelid koos auto tegeliku väärtusega. Kuna mu abikaasa on
ameeriklanna, siis ta ema vaatas huvi pärast, mis on meie auto väärtus USA-s. Tuli välja, et 3800 USD. No see selleks - autode hindasid USA ja Eesti
vahel ei saa võrrelda, aga selline asi nagu "blue book" on küll minu arust hea. Miks? Sest kui ma praegu tahaks oma autot edasi müüa, siis ma tõesti
ei teaks, mis hinnaga ma seda tegema peaksin. Nojah, üks variant on võtta auto24 keskmine ja liita/maha võtta sinna/sealt mõned tuhanded, aga kas see
vastab auto väärtusele? Miks müüb üks inimene oma Audi A4 40 000-ga, kuigi kirjeldustest/piltidest ei loe midagi välja, et see hullemas seisus oleks
kui 80 000 maksev.
Minu jaoks on see müsteerium, aga kuidas teie suhtute hindadesse? Kas see on iga müüja enda mure, kuidas ta autost lahti saab või ostja mure, kui
liiga palju maksab või "põrsa kotis" ostab? Kuidas hindate oma auto väärtust? Kuidas teate, et liiga palju ei maksnud ostetud auto eest? Sisetunne?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 02.08.09 15:13
|
|
|
Keskmise kütusekulu arvutamiseks on vaid üks kindel moodus.
Paak täis, sõidad X kilomeetrit ja uuesti paak täis.
See bensunäidiku hüplemine on selle aasta A4 mudelitel standartvarustuses, ühesõnaga harju ära.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 02.08.09 16:07
|
|
|
Mis siin müstikat? Inimesed vajavad raha.Kes kiirelt raha vajab laseb hinna alla.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.08.09 18:34
|
|
|
Kallim on alati parem ja korralikum. See linnalegend toob paljudele inimestele leiva lauale, nii et ära sea seda siin palun kahtluse alla!
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 02.08.09 18:39
|
|
|
Tegelikult peaks autode hinnatabel konjuktuuriinstituudil täiesti olemas olema, kunagi vähemalt oli. Mitte, et see kasutatud autode müümisel
kuidagimoodi abiks oleks. Ei ole- liiga palju muutuvaid faktoreid on reaalelus lihtsalt.
|
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 02.08.09 19:22
|
|
|
Oleneb asjaolust. Ise ostaks ennem odavama (jääb remondifondi ka raha). Kui A4 jale tamppida 50K alla siis peaks ikka väga korras pilli saama. Kui
näiteks oleks pakkuda A4 60K krooni värvi ja väikeste rooste kahjustustega ja teine variant oleks A4 80K korraliku värvi all siis kahtlemata valiks
60K maksva auto. Sest 10 aastat vana auto ei saa olla kere värvkatte poolest ideaalses korras (kivitäkked, kriimud, parkla plõksid jne) iseasi kui
seda just üle pole värvitud. Tänapäeval maksab a4 eeltööd koos värvimisega 10K kuni 15 K ja siis saad vähemalt välimuselt ideaalse pilli.
See on minu arvamus.
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 02.08.09 21:13
|
|
|
Poes saia hinnad kõiguvad ka 3 krooni ja 13 krooni vahel Selleks, et
teada, mis on parem, tuleb proovida.
Sama asi kasutatud autodega, tuleb kohapeale minna ja järgi vaadata, mida antud hinna eest pakutakse. Mõnel vaja homme välismaale elama minna ning
saada olemasolevast kolast kohe ja praegu lahti.
Teine on pannud niisama pooleldi naljaviluks oma igapäevaliikuri üle turuhinna müüki, et äkki mõni ostab vägisi käest ära.
Nii need hinnad ju kujunevad, mis siin müstilist on?
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.08.09 04:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reix
Poes saia hinnad kõiguvad ka 3 krooni ja 13 krooni vahel Selleks, et
teada, mis on parem, tuleb proovida.
Sama asi kasutatud autodega, tuleb kohapeale minna ja järgi vaadata, mida antud hinna eest pakutakse. Mõnel vaja homme välismaale elama minna ning
saada olemasolevast kolast kohe ja praegu lahti.
Teine on pannud niisama pooleldi naljaviluks oma igapäevaliikuri üle turuhinna müüki, et äkki mõni ostab vägisi käest ära.
Nii need hinnad ju kujunevad, mis siin müstilist on? |
Just täpselt see nii tänapäeval on, lisaks veel see variant, et paljudel pole enam võimalust autot üleval pidada (näiteks liising, laen vms kaelas) ja
seega pannakse odavalt kiirmüüki, et kuhugi laenu katteks ei läheks.
|
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.08.09 08:53
|
|
|
Väga palju sõltub hind ka sellest, mida eelmine omanik autoga teinud on. Või pole üldse midagi teinud ja üritab oma läbiaetud saanist lahti saada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 04.08.09 09:40
|
|
|
Vana auto, loeb rohkem seisukord kui aasta. Hind kujuneb enamasti nii et vaadatakse auto24 hindasid ja siis paneb omanik kas kõrgema hinna, ahnusest
või et oleks tingimisruumi, õiglase hinna (arvestades seisukorda, üsna harv olukord vist) või madalama hinna, kui on kiire või kui ta näeb et
pakkumist on kõvasti ja ta ei viitsi iga tuhande nimel selle auto otsas igavesti elada või siis on auto tõesti remontivajav. Ostja asi on välja
selgitada parimad kuulutused ja minna üle vaatama, mis korras auto on. Kui hind vastab seisukorrale (ka nii et on küll vigane, aga väga odav), siis
kas saadakse kaubale või ei saada. Kogu lugu.
|
|
|
|