TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 31.07.09 20:53
|
|
|
Õlitule märguanne
Tere.
Mure siis järgmine,
Vahetasin täna kütusefiltrit, kõik oli ok senimaani kuni panin auto käima ja tagant tuli välja suur pahmakas valget suitsu ja suri uuesti välja.
Lisasin siis filtrisse veel nats kütet ja käiasin uuesti pikapeale käima ja kui lõpuks käima läks lõi uuesti hunniku suitsu välja. Kui auto hakkas
korralikult tööle siis hakkas armatuuris õlitule märguanne tööle, vajutasin check nuppu seal käskis õlitaset kontrollida, jätsin siis auto seisma ja
ootasin kuni maha jahtub, õlitase oli normis, panin auto käima kõik oli ok, kui sõitma hakkasin siis peale 2000 tuuri hakkas jälle tuli põlema ja nii
nüüd koguaeg.
Sai siis natuke pikk ja jama jutt aga mure väga suur, Kas keegi aitaks PALUN.
Autoks on a4 2002 2.5 tdi 114kw.
Terv.
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 01.08.09 07:22
|
|
|
Ehk on kedagi kes teab siis kus mõni diagnostika keskus avatud on täna.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.08.09 07:36
|
|
|
Mina ei sõidaks küll ise kuhugi, enne kui viga selge on. Kui andur peetis, on tore, kuid kui reaalselt rõhk puudub Sa kaugele ei jõua. Vaata ka
õlirõhu anduri juhtmed üle.
Vigane võib olla ka õlitaseme andur, mis värvi kannu vilgutab?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 01.08.09 07:41
|
|
|
Aga kes oleks lahke ja teostaks selle diagnosti tallinna külje all samas saaksin ka auto slepis kohale tuua.
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 01.08.09 07:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Mina ei sõidaks küll ise kuhugi, enne kui viga selge on. Kui andur peetis, on tore, kuid kui reaalselt rõhk puudub Sa kaugele ei jõua. Vaata ka
õlirõhu anduri juhtmed üle.
Vigane võib olla ka õlitaseme andur, mis värvi kannu vilgutab? |
Vilgutab punast kannu,
Check nuppu vajutades käsib mootori seisma jätta ja õlitaset kontrollida.
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 01.08.09 07:52
|
|
|
Üle 2000 põõretel põlema hakkav õlituli tähendab seda ,et sellistel põõretel jääb õlitus lahjaks. Vähemalt vanematel audidel on alumine ja ülemine
õlirõhu andur.
Soovitan siiralt esmalt uurida milles viga. Tean omast käest palju mootori remont maksab.
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 01.08.09 07:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Aiku
Üle 2000 põõretel põlema hakkav õlituli tähendab seda ,et sellistel põõretel jääb õlitus lahjaks. Vähemalt vanematel audidel on alumine ja ülemine
õlirõhu andur.
Soovitan siiralt esmalt uurida milles viga. Tean omast käest palju mootori remont maksab. |
Aga ehk oskad öelda kus ülemine rõhu andur asub või milline see välja näeb, alumist ma tean kus asub.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.08.09 07:59
|
|
|
Punane kann tähendab, et survet ei ole.
Kollane kann on õlitaseme oma.
Nüüd on kaks varianti, kas lõhkusid kütusefiltri vahetusega miski kaabli ära või sattus mingi vastik asjaolude kokkusattumus ja mootor juba vajabki
remonti.
Aiku, selle mootori remondirahadega teeb viiele vanale audimootorile kapitaalremondi
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 01.08.09 08:05
|
|
|
Minu mootoril on lihtsalt kahe klemmiga andur ,aga teie omal ei oska pakkuda .
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 01.08.09 12:40
|
|
|
Teema lukku asi korras.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.08.09 13:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiTa
Teema lukku asi korras. |
Kirjutad ehk lahenduse ka siia ?
|
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 01.08.09 16:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Tsitaat: | Algselt postitas: TiTa
Teema lukku asi korras. |
Kirjutad ehk lahenduse ka siia ? |
Lahendus oli väga lihtne, õlirõhuanduri juhe oli pistiku juurest katki
(juhe oli eelnevalt sealt juba rabe, elie õhtul lihtsalt seda viga enam ei näinud)
|
|
|