Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Õlitule märguanne (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2179)
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 31.07.09 20:53 Tsiteeri
Õlitule märguanne



Tere.

Mure siis järgmine,
Vahetasin täna kütusefiltrit, kõik oli ok senimaani kuni panin auto käima ja tagant tuli välja suur pahmakas valget suitsu ja suri uuesti välja.
Lisasin siis filtrisse veel nats kütet ja käiasin uuesti pikapeale käima ja kui lõpuks käima läks lõi uuesti hunniku suitsu välja. Kui auto hakkas korralikult tööle siis hakkas armatuuris õlitule märguanne tööle, vajutasin check nuppu seal käskis õlitaset kontrollida, jätsin siis auto seisma ja ootasin kuni maha jahtub, õlitase oli normis, panin auto käima kõik oli ok, kui sõitma hakkasin siis peale 2000 tuuri hakkas jälle tuli põlema ja nii nüüd koguaeg.

Sai siis natuke pikk ja jama jutt aga mure väga suur, Kas keegi aitaks PALUN.

Autoks on a4 2002 2.5 tdi 114kw.

Terv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 01.08.09 07:22 Tsiteeri


Ehk on kedagi kes teab siis kus mõni diagnostika keskus avatud on täna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 01.08.09 07:36 Tsiteeri


Mina ei sõidaks küll ise kuhugi, enne kui viga selge on. Kui andur peetis, on tore, kuid kui reaalselt rõhk puudub Sa kaugele ei jõua. Vaata ka õlirõhu anduri juhtmed üle.
Vigane võib olla ka õlitaseme andur, mis värvi kannu vilgutab?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 01.08.09 07:41 Tsiteeri


Aga kes oleks lahke ja teostaks selle diagnosti tallinna külje all samas saaksin ka auto slepis kohale tuua.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 01.08.09 07:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Mina ei sõidaks küll ise kuhugi, enne kui viga selge on. Kui andur peetis, on tore, kuid kui reaalselt rõhk puudub Sa kaugele ei jõua. Vaata ka õlirõhu anduri juhtmed üle.
Vigane võib olla ka õlitaseme andur, mis värvi kannu vilgutab?


Vilgutab punast kannu,
Check nuppu vajutades käsib mootori seisma jätta ja õlitaset kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 01.08.09 07:52 Tsiteeri


Üle 2000 põõretel põlema hakkav õlituli tähendab seda ,et sellistel põõretel jääb õlitus lahjaks. Vähemalt vanematel audidel on alumine ja ülemine õlirõhu andur.
Soovitan siiralt esmalt uurida milles viga. Tean omast käest palju mootori remont maksab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 01.08.09 07:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aiku
Üle 2000 põõretel põlema hakkav õlituli tähendab seda ,et sellistel põõretel jääb õlitus lahjaks. Vähemalt vanematel audidel on alumine ja ülemine õlirõhu andur.
Soovitan siiralt esmalt uurida milles viga. Tean omast käest palju mootori remont maksab.


Aga ehk oskad öelda kus ülemine rõhu andur asub või milline see välja näeb, alumist ma tean kus asub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 01.08.09 07:59 Tsiteeri


Punane kann tähendab, et survet ei ole.
Kollane kann on õlitaseme oma.

Nüüd on kaks varianti, kas lõhkusid kütusefiltri vahetusega miski kaabli ära või sattus mingi vastik asjaolude kokkusattumus ja mootor juba vajabki remonti.

Aiku, selle mootori remondirahadega teeb viiele vanale audimootorile kapitaalremondi;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 01.08.09 08:05 Tsiteeri


Minu mootoril on lihtsalt kahe klemmiga andur ,aga teie omal ei oska pakkuda .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 01.08.09 12:40 Tsiteeri


Teema lukku asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 01.08.09 13:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiTa
Teema lukku asi korras.


Kirjutad ehk lahenduse ka siia ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
TiTa
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39

postitati 01.08.09 16:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Tsitaat:
Algselt postitas: TiTa
Teema lukku asi korras.


Kirjutad ehk lahenduse ka siia ?



Lahendus oli väga lihtne, õlirõhuanduri juhe oli pistiku juurest katki:D (juhe oli eelnevalt sealt juba rabe, elie õhtul lihtsalt seda viga enam ei näinud)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.2% - SQL: 63.8%]