-anc-
huviline
Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal
Auto: 2017 A5 Cabrio
|
postitati 28.07.09 13:04
|
|
|
Küsimus alarmi kohta
Kas keegi klubiline oskab öelda, kas on võimalik signa mis on mõeldud juhtima vaid mehhaanilist kesklukku panna juhtima pneumaatilise pumbaga
keskluku?
ettetänades, anc
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 28.07.09 14:45
|
|
|
Ikka on võimalik! Sa mõtled, et igal uksel on oma elektri mootor? Hea oleks mainida mis signa siis saab skeemi otsida.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 29.07.09 06:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -anc-
Kas keegi klubiline oskab öelda, kas on võimalik signa mis on mõeldud juhtima vaid mehhaanilist kesklukku panna juhtima pneumaatilise pumbaga
keskluku?
ettetänades, anc |
Pneumokesklukk käib kah ju elektriga, järelikult on võimalik juhtida.
|
|
|
|
-anc-
huviline
Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal
Auto: 2017 A5 Cabrio
|
postitati 30.07.09 07:58
|
|
|
Seda arvasin ka mina. Kas keegi oskab öelda kuidas? Mingi skeem?
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.07.09 08:49
|
|
|
+ - ümberlüliti.
|
|
|
-anc-
huviline
Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal
Auto: 2017 A5 Cabrio
|
postitati 30.07.09 10:30
|
|
|
Vist ikka mitte päris nii lihtne. Kui ma ei eksi siis pumbale on vaja vool peale anda ning hoida seda kuni ta kõik lukud vaakumisse tõmbab. Lisaks
veel niikaua et aknad kah üles jõuaksid minna. Mehhaaniliste lukude puhul on aga nii et kord antakse positiivse impulssi ja teine kord negatiivse.
Peaks olema mingi labane taimeriga relee? On keegi sellist asja valmis teinud?
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 30.07.09 11:00
|
|
|
Mehaaniliste lukkude juures vahetatakse lihtsalt polaarsust ja toidet antakse neile mootoritele mingi teatud aeg ainult (oli vist tsipa alla sekundi).
Sest korras süsteemi juures ei ole vaja pikaajalist toidet. Ja akende juures peab süsteem aru saama kui koormus läheb liiga suureks ehk aken on juba
kinni ning katkestama toite. Kuid selle jaoks näen mina, et oleks vaja juba ahelale mingit eraldi plaati mis saaks aru kui takistus on liiga suur, kui
just ei ole sellist funktsiooni ehitatud süsteemi sisse.
Ja kas paljudel alarmidel ei ole juba mõlemad funktsioonid peal, nii pneumaatiliste kui mehaaniliste süsteemide jaoks?
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
Zerro
huviline
Registreerunud 21.07.09
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B6
|
postitati 30.07.09 11:25
|
|
|
Väike vahe küsimus, et kuidas teha süsteemi kus el. aknad sulguvad ise kui uksed lukku panna?
|
|
|
AndresR
huviline
Registreerunud 14.06.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad
|
postitati 30.07.09 11:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -anc-
Vist ikka mitte päris nii lihtne. Kui ma ei eksi siis pumbale on vaja vool peale anda ning hoida seda kuni ta kõik lukud vaakumisse tõmbab. Lisaks
veel niikaua et aknad kah üles jõuaksid minna. Mehhaaniliste lukude puhul on aga nii et kord antakse positiivse impulssi ja teine kord negatiivse.
Peaks olema mingi labane taimeriga relee? On keegi sellist asja valmis teinud? |
Antakse ikkagi lühiajaline impulss ja siis pump ise tegutseb. Impulsi pikkust peaks saama reguleerida signaga.
Panin algul 3,6 sekundise signaali, siis keris aknad avamisel alla, tööle hakkas normaalselt 0,8 sekundise impulsiga.
Kõige kaugem vedamine oli kapoti nupp - teised kõik juhi jalgade juures pistikupesade juures, paari dioodi läks ka vaja.
Skeeme ei saa sulle enne keegi anda kui sa pole öelnud mis aasta auto sul on.
P.S Minu autol on kliima ja aknaid lahti pole vaja jätta, kui mingil ime kombel on, siis saab originaalpuldiga kinni lasta 
|
|
|
-anc-
huviline
Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal
Auto: 2017 A5 Cabrio
|
postitati 30.07.09 11:55
|
|
|
a4'l on see kogu akende jura juba olemas, nimeks vist miskit Comfort, oli ka korralik alarm, kuid otsustas ühel hetkel otsad anda Ja kuna meil siin masu ja tulekul on veel täpe siis ma ei jaksa osta uut alarmi.
Mul on riiulis üks vanemat sorti alarm aga see juhib ainult mehhaanilisi lukke.
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresR
Skeeme ei saa sulle enne keegi anda kui sa pole öelnud mis aasta auto sul on. |
Ma ei räägi praegu alarmi paigaldusskeemidest, midagi ei ole vaja vedada sest vana alarmi juhtmed on ju alles. Mul on vaja saada teada mida tuleks teha et see mehhaaniliste lukude juhtimine
sobiks minu pneumaatiliste lukudega kokku.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 30.07.09 14:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -anc-
a4'l on see kogu akende jura juba olemas, nimeks vist miskit Comfort, oli ka korralik alarm, kuid otsustas ühel hetkel otsad anda Ja kuna meil siin masu ja tulekul on veel täpe siis ma ei jaksa osta uut alarmi.
Mul on riiulis üks vanemat sorti alarm aga see juhib ainult mehhaanilisi lukke.
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresR
Skeeme ei saa sulle enne keegi anda kui sa pole öelnud mis aasta auto sul on. |
Ma ei räägi praegu alarmi paigaldusskeemidest, midagi ei ole vaja vedada sest vana alarmi juhtmed on ju alles. Mul on vaja saada teada mida tuleks teha et see mehhaaniliste lukude juhtimine
sobiks minu pneumaatiliste lukudega kokku. |
Tegelikult ei saa Sa vist ise kah aru mida tahad. Mehaaniline lukk on lihasjõul töötav lukk ja seda ei juhi ükski alarm. Kui Sinu riiulil vedelev
alarm töötab elektriga, siis saab seda kasutada enamus kesklukkude juhtimiseks. Ja nimelt on elektriskeem mida Sul vaja on. Niikaua kui hoiad
saladuses signa marki ja autot millele see peale läheb ei saa Sind keegi aidata.
Ja kordan veelkord, et pneumaatilist kesklukku juhitakse ikkagi elektriga ning erinevatel autodel on erinevad ühendusskeemid.
|
|
|
|
-anc-
huviline
Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal
Auto: 2017 A5 Cabrio
|
postitati 31.07.09 09:39
|
|
|
Minu esimeses postis on ju väga selgelt kirjas mida ma tahan teha, ja tegelikult Samru, ise Sa oled ühele minu sõbrale sama asja aidanud valmis teha.
Koosnes miskist kahest releest ja millestki veel. 
Vana riiulil vedelenud töötav alarm on centurion IA. Selle paigaldusskeem on mul olemas.
Surnud alarm on GT SR-1,
Auto on Audi A4 ´95.
nüüd on vist õnnest veel puudu öelda kus auto seisab ja millal mind kodus ei ole. 
Tegelikult oleks mul pappi jalaga segada ma oleks ammu Samru uksetaga uut alarmi nõudmas, aga hetkel ei ole see võimalik. Seega tuleb võimalikult
odavalt läbi ajada.
mõistvale suhtumisele lootes...
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 31.07.09 09:56
|
|
|
B4-l käis juhtimine minu mälu järgi 1 juhtmega, kuhu lasti vastavalt vajadusele + või -. Enda omale paigaldasin paar aastat tagasi ise. Midagi
keerulist ei olnud.
|
|
|
-anc-
huviline
Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal
Auto: 2017 A5 Cabrio
|
postitati 31.07.09 13:32
|
|
|
Just nii ongi. Aga alarmil on 2 juhet. Lihtlabane loogika ütleb mõlemale juhtmele 2 dioodi vahele?
|
|
|
|
HT
huviline
Registreerunud 03.01.05
Asukoht: Tallinn,Saue
Kasutaja on eemal
Auto: üks teine VAG
|
postitati 01.08.09 19:47
|
|
|
Keskluku juhtimise juhtmed saab kätte juhiuksest tulevast juhtmekimbust,kapotiavamislingi juurest.A4-l on 2 juhet (hall-valge ja pruun-punane) ja
keskluku juhtimine toimub massiga.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 02.08.09 10:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -anc-
Minu esimeses postis on ju väga selgelt kirjas mida ma tahan teha, ja tegelikult Samru, ise Sa oled ühele minu sõbrale sama asja aidanud valmis teha.
Koosnes miskist kahest releest ja millestki veel. 
Vana riiulil vedelenud töötav alarm on centurion IA. Selle paigaldusskeem on mul olemas.
Surnud alarm on GT SR-1,
Auto on Audi A4 ´95.
nüüd on vist õnnest veel puudu öelda kus auto seisab ja millal mind kodus ei ole. 
Tegelikult oleks mul pappi jalaga segada ma oleks ammu Samru uksetaga uut alarmi nõudmas, aga hetkel ei ole see võimalik. Seega tuleb võimalikult
odavalt läbi ajada.
mõistvale suhtumisele lootes... |
Sellel alarmil on releed sees olemas ning kesklukustuse juhtimiseks tulevad plokist kuus juhet, mis ühendatakse erinevate skeemide järgi, et saada
autole vajalikud impulsid. A4 saab juhtida nii kinni kui lahti "massiga". Kui Su alarmil on sellist värvi juhtmed nagu "roheline/punasega" ja
"sinine/punasega" siis ühenda need massi ning keskluku juhtimise juhtmed on sinine ja roheline, mis tuleb ühendada auto juhtmestiku külge mida
mainis HT. Sinine/mustaga ja roheline/mustaga jäta ühendamata.
|
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
|