Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Küsimus alarmi kohta (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 1609)
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 28.07.09 13:04 Tsiteeri
Küsimus alarmi kohta



Kas keegi klubiline oskab öelda, kas on võimalik signa mis on mõeldud juhtima vaid mehhaanilist kesklukku panna juhtima pneumaatilise pumbaga keskluku?



ettetänades, anc


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 28.07.09 14:45 Tsiteeri


Ikka on võimalik! Sa mõtled, et igal uksel on oma elektri mootor? Hea oleks mainida mis signa siis saab skeemi otsida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 29.07.09 06:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
Kas keegi klubiline oskab öelda, kas on võimalik signa mis on mõeldud juhtima vaid mehhaanilist kesklukku panna juhtima pneumaatilise pumbaga keskluku?



ettetänades, anc


Pneumokesklukk käib kah ju elektriga, järelikult on võimalik juhtida.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 30.07.09 07:58 Tsiteeri


Seda arvasin ka mina. :) Kas keegi oskab öelda kuidas? Mingi skeem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 30.07.09 08:49 Tsiteeri


+ - ümberlüliti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 30.07.09 10:30 Tsiteeri


Vist ikka mitte päris nii lihtne. Kui ma ei eksi siis pumbale on vaja vool peale anda ning hoida seda kuni ta kõik lukud vaakumisse tõmbab. Lisaks veel niikaua et aknad kah üles jõuaksid minna. Mehhaaniliste lukude puhul on aga nii et kord antakse positiivse impulssi ja teine kord negatiivse. Peaks olema mingi labane taimeriga relee? On keegi sellist asja valmis teinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 30.07.09 11:00 Tsiteeri


Mehaaniliste lukkude juures vahetatakse lihtsalt polaarsust ja toidet antakse neile mootoritele mingi teatud aeg ainult (oli vist tsipa alla sekundi). Sest korras süsteemi juures ei ole vaja pikaajalist toidet. Ja akende juures peab süsteem aru saama kui koormus läheb liiga suureks ehk aken on juba kinni ning katkestama toite. Kuid selle jaoks näen mina, et oleks vaja juba ahelale mingit eraldi plaati mis saaks aru kui takistus on liiga suur, kui just ei ole sellist funktsiooni ehitatud süsteemi sisse.
Ja kas paljudel alarmidel ei ole juba mõlemad funktsioonid peal, nii pneumaatiliste kui mehaaniliste süsteemide jaoks?


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zerro
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.09
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B6

postitati 30.07.09 11:25 Tsiteeri


Väike vahe küsimus, et kuidas teha süsteemi kus el. aknad sulguvad ise kui uksed lukku panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AndresR
huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad

postitati 30.07.09 11:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
Vist ikka mitte päris nii lihtne. Kui ma ei eksi siis pumbale on vaja vool peale anda ning hoida seda kuni ta kõik lukud vaakumisse tõmbab. Lisaks veel niikaua et aknad kah üles jõuaksid minna. Mehhaaniliste lukude puhul on aga nii et kord antakse positiivse impulssi ja teine kord negatiivse. Peaks olema mingi labane taimeriga relee? On keegi sellist asja valmis teinud?


Antakse ikkagi lühiajaline impulss ja siis pump ise tegutseb. Impulsi pikkust peaks saama reguleerida signaga.
Panin algul 3,6 sekundise signaali, siis keris aknad avamisel alla, tööle hakkas normaalselt 0,8 sekundise impulsiga.
Kõige kaugem vedamine oli kapoti nupp - teised kõik juhi jalgade juures pistikupesade juures, paari dioodi läks ka vaja.
Skeeme ei saa sulle enne keegi anda kui sa pole öelnud mis aasta auto sul on.

P.S Minu autol on kliima ja aknaid lahti pole vaja jätta, kui mingil ime kombel on, siis saab originaalpuldiga kinni lasta :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 30.07.09 11:55 Tsiteeri


a4'l on see kogu akende jura juba olemas, nimeks vist miskit Comfort, oli ka korralik alarm, kuid otsustas ühel hetkel otsad anda :( Ja kuna meil siin masu ja tulekul on veel täpe siis ma ei jaksa osta uut alarmi. Mul on riiulis üks vanemat sorti alarm aga see juhib ainult mehhaanilisi lukke.

Tsitaat:
Algselt postitas: AndresR

Skeeme ei saa sulle enne keegi anda kui sa pole öelnud mis aasta auto sul on.


Ma ei räägi praegu alarmi paigaldusskeemidest, midagi ei ole vaja vedada sest vana alarmi juhtmed on ju alles. :P Mul on vaja saada teada mida tuleks teha et see mehhaaniliste lukude juhtimine sobiks minu pneumaatiliste lukudega kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 30.07.09 14:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
a4'l on see kogu akende jura juba olemas, nimeks vist miskit Comfort, oli ka korralik alarm, kuid otsustas ühel hetkel otsad anda :( Ja kuna meil siin masu ja tulekul on veel täpe siis ma ei jaksa osta uut alarmi. Mul on riiulis üks vanemat sorti alarm aga see juhib ainult mehhaanilisi lukke.

Tsitaat:
Algselt postitas: AndresR

Skeeme ei saa sulle enne keegi anda kui sa pole öelnud mis aasta auto sul on.


Ma ei räägi praegu alarmi paigaldusskeemidest, midagi ei ole vaja vedada sest vana alarmi juhtmed on ju alles. :P Mul on vaja saada teada mida tuleks teha et see mehhaaniliste lukude juhtimine sobiks minu pneumaatiliste lukudega kokku.


Tegelikult ei saa Sa vist ise kah aru mida tahad. Mehaaniline lukk on lihasjõul töötav lukk ja seda ei juhi ükski alarm. Kui Sinu riiulil vedelev alarm töötab elektriga, siis saab seda kasutada enamus kesklukkude juhtimiseks. Ja nimelt on elektriskeem mida Sul vaja on. Niikaua kui hoiad saladuses signa marki ja autot millele see peale läheb ei saa Sind keegi aidata.

Ja kordan veelkord, et pneumaatilist kesklukku juhitakse ikkagi elektriga ning erinevatel autodel on erinevad ühendusskeemid.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 31.07.09 09:39 Tsiteeri


Minu esimeses postis on ju väga selgelt kirjas mida ma tahan teha, ja tegelikult Samru, ise Sa oled ühele minu sõbrale sama asja aidanud valmis teha. Koosnes miskist kahest releest ja millestki veel. :)

Vana riiulil vedelenud töötav alarm on centurion IA. Selle paigaldusskeem on mul olemas.
Surnud alarm on GT SR-1,
Auto on Audi A4 ´95.

nüüd on vist õnnest veel puudu öelda kus auto seisab ja millal mind kodus ei ole. :)

Tegelikult oleks mul pappi jalaga segada ma oleks ammu Samru uksetaga uut alarmi nõudmas, aga hetkel ei ole see võimalik. Seega tuleb võimalikult odavalt läbi ajada.

mõistvale suhtumisele lootes...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 31.07.09 09:56 Tsiteeri


B4-l käis juhtimine minu mälu järgi 1 juhtmega, kuhu lasti vastavalt vajadusele + või -. Enda omale paigaldasin paar aastat tagasi ise. Midagi keerulist ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-anc-
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.05
Asukoht: Bournemouth, UK
Kasutaja on eemal

Auto: 2017 A5 Cabrio

postitati 31.07.09 13:32 Tsiteeri


Just nii ongi. Aga alarmil on 2 juhet. Lihtlabane loogika ütleb mõlemale juhtmele 2 dioodi vahele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HT
huviline



Registreerunud 03.01.05
Asukoht: Tallinn,Saue
Kasutaja on eemal

Auto: üks teine VAG

postitati 01.08.09 19:47 Tsiteeri


Keskluku juhtimise juhtmed saab kätte juhiuksest tulevast juhtmekimbust,kapotiavamislingi juurest.A4-l on 2 juhet (hall-valge ja pruun-punane) ja keskluku juhtimine toimub massiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 02.08.09 10:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -anc-
Minu esimeses postis on ju väga selgelt kirjas mida ma tahan teha, ja tegelikult Samru, ise Sa oled ühele minu sõbrale sama asja aidanud valmis teha. Koosnes miskist kahest releest ja millestki veel. :)

Vana riiulil vedelenud töötav alarm on centurion IA. Selle paigaldusskeem on mul olemas.
Surnud alarm on GT SR-1,
Auto on Audi A4 ´95.

nüüd on vist õnnest veel puudu öelda kus auto seisab ja millal mind kodus ei ole. :)

Tegelikult oleks mul pappi jalaga segada ma oleks ammu Samru uksetaga uut alarmi nõudmas, aga hetkel ei ole see võimalik. Seega tuleb võimalikult odavalt läbi ajada.

mõistvale suhtumisele lootes...


Sellel alarmil on releed sees olemas ning kesklukustuse juhtimiseks tulevad plokist kuus juhet, mis ühendatakse erinevate skeemide järgi, et saada autole vajalikud impulsid. A4 saab juhtida nii kinni kui lahti "massiga". Kui Su alarmil on sellist värvi juhtmed nagu "roheline/punasega" ja "sinine/punasega" siis ühenda need massi ning keskluku juhtimise juhtmed on sinine ja roheline, mis tuleb ühendada auto juhtmestiku külge mida mainis HT. Sinine/mustaga ja roheline/mustaga jäta ühendamata.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 02.08.09 16:57 Tsiteeri


http://hot.ee/real/kesklukustuse_yhendamine.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]