Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Ma arvan, et saaled olid tagajärg, mitte põhjus. Õlipumbast tulenevaid jamasid on ette tulnud küll. Minuteada üks RS4 @ 250t km leidis oma lõpu
just pumba koolemise pärast. Kas see konkreetselt õlipumba viga on, seda ju nii läbi interneti ei saa öelda. |
Seda kõige tüütumat teemat ei tasuks ka unustada - "tänu" longlife-hullusele võib karterisse olla kogunenud kraami, mis võib olla (kasvõi osaliselt)
õlivõtturi sõela umbe ajanud. Kuitahes korras õlipump ei suuda rõhku hoida, kui õli kätte ei saa.
Sellise klassi auto puhul on valmistajapoolne longlife-süsteemi soovitamine lihtsalt kuritegelik. |
Kusjuures see on väga õige märkus. Kui ma enda konel plokikaant vahetasin, siis tuli nutumaik suhu vaatepildist mis avanes klapikambri kaane all.
Paksu musta tökatiga oli kõik kaetud. Ja ma olin sõitnud selle autoga piisavalt palju, max 10 000 välbad, Magnatec või Mobil1 5w50 õliga. Raudselt oli
sama sodi ka karteris. Läbisõit tol ajal 187t km.
|