Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 2.8 quattro (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2348)
lauri90
huviline



Registreerunud 19.07.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.09 17:10 Tsiteeri
A4 2.8 quattro



Tere

Kas keegi on näinud allolevas kuulutuses masinat ning oskab midagi kommenteerida? Kas a4 quattro esisillad on sama nõrgad kui tavalise a4 omad? Kuidas kütusekuluga on?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/570/auto_php-id=523570-www_auto24_ee.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Liivatraktor
huviline

Avatar


Registreerunud 31.12.08
Kasutaja on eemal

Auto: Hõbedane

postitati 19.07.09 17:38 Tsiteeri


Sild sama ,mis teisel A4del aga kuna 2.8 mootor on raskem siis langeb suurem koormus esisillale. Kui šveitsist tulnud siis nagunii poole aastaga esisild läbi. Pane varuks juba raha A osadega esisilla õõtsade vahetuseks ja pole muret sellega.

:)


S
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lauri90
huviline



Registreerunud 19.07.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.09 18:35 Tsiteeri


Ühesõnaga tuleks arvestada ~12 000 kroonise lisakuluga? Sellisel juhul peab ikka bmw e36 poole vaatama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Liivatraktor
huviline

Avatar


Registreerunud 31.12.08
Kasutaja on eemal

Auto: Hõbedane

postitati 19.07.09 19:28 Tsiteeri


Foorumis pakuti komplekti 5,5k eest kui ma õigesti mäletan. Vahetus mõned tuhanded juurde. See muidugi teooria ainult, vabalt võib sild vastu pidada ka kauem. ;)


S
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.07.09 21:00 Tsiteeri


Miks küll seda esisilda nii jubedalt kardetakse?
A6 kasutab samasid detaile esisillas ja pole eriti keegi nii meeletult kurtnud lagunemise üle.
Loksud ja kolksud tekivad tahest tahtmata - ei pääse sellest üksgi auto.
Arvan, et esisilla hirmust hullem vöiks olla see kui nelikvedu ei pruugi korralikult toimida ja mootor on käest lastud - nendele kulub vast suurem väljaminek.
Nagu keegi siin foorumis kunagi mainis, et tolle esisilla koormuse rakendus jaotatakse nelikveo puhul mölemale sillale vastupidiseselt esisillast.
Aga otsus tuleb sul nagunii ise teha.

NB:autofer, samuti firmade soodukate all teki pakkumise ka klubiline ICE silla detailidele.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 20.07.09 06:37 Tsiteeri


Enda A4 lasin vahetada esisilla koos regulliga ca 5500 eest ning kogu veermiku remont läks kokku ca 9000-, mis sisaldas tagumised amordid (SACHS) koos jubinatega, siis esirattalaager jne. Minul läks juppide peale ca 6500- ülejäänud tööraha.
Võrdluseks toon vana Vectra A, millel läks ka sillaremondi ja piduriklotside vahetusele kokku ca 2500. Aga Vectral on sillas mõned detailid võrreldes Audiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
bash
huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.08
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.8 quattro

postitati 20.07.09 08:20 Tsiteeri


See, et 2.8 ei ole eriline lisakoormus esisillale. Kui Allroad ja A6 kasutavad sama esisilda + nt. 3.0 mootor. Siis peaks ju väga kiiresti sild läbi minema nendel autodel võrreldes A4ga ?

Lisaks ei ole mõtet öelda, et Šveitsist toodud autol kohe esisild läbi läheb. Ise sõitsin 1,5a. Siis läks 1 õõts aga vahetasin kõik korraga.

Aga üldiselt ei ole antud kuulutuses erilist lisainfi, mis autol tehtud, see vast odava hinna põhjuseks - ehk polegi midagi tehtud.

Aga kaalu ka minu autot allkirjas :) Vähemalt on need asjad tehtud, mis suure tõenäosusega selle odava puhul tegema pead ehk hind lõpuks ikka samasse klassi.

Kütusekulu: 550 - 670 km 55 liitrise paagiga saab sõita. ehk 7,8-10 L/sajale. Kui tahta saab ka rohkem sajale :D.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kiire-lauri
huviline



Registreerunud 30.07.06
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 3,0 Q

postitati 01.08.09 08:02 Tsiteeri


Palju siis selline audi reaalselt linnas kütust võtab?Autoweek.nl näitab umbes 15l/100.
Ja kui mootor käib ilusti ja ei suitse ning õline pole siis ei tohiks ju suuri kulutusi tulla?
Ja mis seal quattros katki saab minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jorsin
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 6 silkune q a4

postitati 02.08.09 20:55 Tsiteeri


Auto odava hinna põhjuseks oli see et teine auto olemas ja ei näinud mõtet hoida aias mitut autot. Autol on rihmad, rullikud vahetatud ja mootor ei suitsenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann11
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2,8 Quattro

postitati 12.08.09 06:49 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.1% - SQL: 69.9%]