Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 15.07.09 13:22
|
|
|
Audi coupe 2,3L 100kw 1989a bensiinipumba kaitse
Bensupumba relee peal käis vist jah miski diagnostikakaitse. 2200.- selle eemaldamise eest (kui see miskipärast seal pesas üldse olema peaks) on pisut
palju makstud.
Edit: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=49929
|
|
|
aulerr
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe quattro 2,3l 100kw
|
postitati 15.07.09 14:01
|
|
|
Auto Check kaitse
Mure siis selline, et auto käis paranduses. Tuli tagasi sain üks päev sõita ja järgmise päev hommikul tööle ei läind, tegin igast ime asju. Kaitsmeid
midagi ei näppinud ja viisin siis parandusse tagasi. Seal vend jaurab ja jaurab et keegi auto kallal käind ja mingit kaitset näpind jne.
Suure pinnimise peale siis ütles, et Auto check system kaitset keegi näppind, et see keeras kõik auto bensu segud jne asjad tuksi. Nüüd tahab 2200.-
saada korda tegemise eest. Mina seda summat ei kavatse küll asja eest maksta mida ma teinud pole.
Oskab keegi midagi selle nõu anda või kuhugi soovitada minna.
Auto siis Audi Coupe 2,3L 10V 100KW 1989a.
|
|
|
aulerr
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe quattro 2,3l 100kw
|
postitati 15.07.09 16:09
|
|
|
Ütles , et kui see kaitse sisse panna ja sõita , siis pidi kõik eelnevad seadistuses kihva keerama. Oskab keegi mingit nõu anda , et kus keegi odavalt
kõik uuesti paika seadistaks vms?
|
|
|
aulerr
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe quattro 2,3l 100kw
|
postitati 15.07.09 16:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Bensupumba relee peal käis vist jah miski diagnostikakaitse. 2200.- selle eemaldamise eest (kui see miskipärast seal pesas üldse olema peaks) on pisut
palju makstud.
Edit: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=49929
|
Üks asi veel kui see kaitse ära võtta siis on kõik sama moodi korras nagu enne ?
Või peab kõik uuesti seadistama?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.07.09 20:07
|
|
|
Ilmselt on tegu meil remondis olnud 2,3 liitrise coupega.
Tegin seda autot mõlemad korrad isiklikult.
Selle peale võin mürki võtta, et mina seda kaitset sinna sisse ei jätnud auto süüdet ja segu korrigeerides.
Selle kaitsme relees olek tähendab seda,et auto käib konstantselt 1000-1100 pöördega, süüde on lukus 15 kraadi juures ja külmkäivitus on peaaegu
võimatu, ning auto edasiliikumine normaalselt on välistatud kohe kui see kaitse on sisestatud, mitte mingi paari päeva pärast.
Arve ei ole mitte kaitsme eemaldamise eest, vaid sisselaske kollektori tihendite vahetamise ja purunenud pihustipesa ja pihusti tihendite vahetamise
eest.
Lisaks see, et teadsin eelnevalt kõikide seadete paikapidavust, ja selle kaitsmeni jõudsin peale õhulekete kõrvaldamist, kui heitgaasi analüsaator
näitas täiesti vigaseid numbreid ja külmkäivitus oli ikka olematu.
Seega mina mingeid vabandusi välja pritsima ei hakka.
|
|
|
|
aulerr
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe quattro 2,3l 100kw
|
postitati 15.07.09 20:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Ilmselt on tegu meil remondis olnud 2,3 liitrise coupega.
Tegin seda autot mõlemad korrad isiklikult.
Selle peale võin mürki võtta, et mina seda kaitset sinna sisse ei jätnud auto süüdet ja segu korrigeerides.
Selle kaitsme relees olek tähendab seda,et auto käib konstantselt 1000-1100 pöördega, süüde on lukus 15 kraadi juures ja külmkäivitus on peaaegu
võimatu, ning auto edasiliikumine normaalselt on välistatud kohe kui see kaitse on sisestatud, mitte mingi paari päeva pärast.
Arve ei ole mitte kaitsme eemaldamise eest, vaid sisselaske kollektori tihendite vahetamise ja purunenud pihustipesa ja pihusti tihendite vahetamise
eest.
Lisaks see, et teadsin eelnevalt kõikide seadete paikapidavust, ja selle kaitsmeni jõudsin peale õhulekete kõrvaldamist, kui heitgaasi analüsaator
näitas täiesti vigaseid numbreid ja külmkäivitus oli ikka olematu.
Seega mina mingeid vabandusi välja pritsima ei hakka. |
Keegi polegi öeld , et sa mingeid vabandusi pilduma peaks.
Mulle öeldi , et mina olevat auto kuhugi viind kus see sinna pandi vms mida ma teind pole jne.
Minule pole keegi midagi rääkind tihendite vahetamisest , vaid räägiti pistiku vahetmaisest ja sellega ka see lõppes ja räägiti mulle edasi et mina
olevat auto kuhugi viinud ja keegi olevat seda näppind.
|
|
|
aulerr
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe quattro 2,3l 100kw
|
postitati 16.07.09 16:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Ilmselt on tegu meil remondis olnud 2,3 liitrise coupega.
Tegin seda autot mõlemad korrad isiklikult.
Selle peale võin mürki võtta, et mina seda kaitset sinna sisse ei jätnud auto süüdet ja segu korrigeerides.
Selle kaitsme relees olek tähendab seda,et auto käib konstantselt 1000-1100 pöördega, süüde on lukus 15 kraadi juures ja külmkäivitus on peaaegu
võimatu, ning auto edasiliikumine normaalselt on välistatud kohe kui see kaitse on sisestatud, mitte mingi paari päeva pärast.
Arve ei ole mitte kaitsme eemaldamise eest, vaid sisselaske kollektori tihendite vahetamise ja purunenud pihustipesa ja pihusti tihendite vahetamise
eest.
Lisaks see, et teadsin eelnevalt kõikide seadete paikapidavust, ja selle kaitsmeni jõudsin peale õhulekete kõrvaldamist, kui heitgaasi analüsaator
näitas täiesti vigaseid numbreid ja külmkäivitus oli ikka olematu.
Seega mina mingeid vabandusi välja pritsima ei hakka. |
Meie võime kindlalt väita , et ei ole mingeid kaitsmeid puutunud.
See , et sa pidid mitu tundi viga otsima ja selle eest tahad meil 3 tonnist arvet kirjutada ,kaitsme pärast mida meie ei tea kus see asub ja mille
jaoks ta ültse on.
Auto tuli remondist õhtul välja ja järgmine õhtu katki-miks ei tulnud need vead kõik esimese remondi korraga välja.Või käis teisel korral katse
eksitus meetod , aga viga oli hoopis kaitsmes , mis jäeti sinna , kus ta ei pidanud olema!!!!
|
|
|
|