kulla112
huviline
Registreerunud 14.07.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9TDi Quattro
|
postitati 14.07.09 18:13
|
|
|
Audi 80 1.9TDi süüde?
Tere, üks mure.
Auto on AUDI B4 1.9TDI 66kw 1992a.
Kuidas on süüdet lihtne paika panna?
Nukkvõlli otsa hammasrata ka paigast ära.
Küttepumba asend on ära märgitud ehk küttepump on paigas.
Olen väga tänulik igasuguse nõuannete eest.
|
|
|
andrus714
huviline
Registreerunud 28.07.07
Asukoht: sõmeru,helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5TDI 103kw
|
postitati 17.07.09 04:37
|
|
|
Mida sa täpselt tahad paika panna.Kas rihmamärke või süütenurka?Rihmamärgid saab päris täpselt paika küll ainult nukaratta eemaldusega.
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 17.07.09 18:46
|
|
|
Süüte paikapanemiseks on vaja arvuti abi. Vag´i abil näed ära töötava mootori hetkelise süütemomendi ja pumba asendit muutes saadki süüte paika
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Ivoonu
huviline
Registreerunud 25.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Shadow vt750c
|
postitati 17.07.09 18:55
|
|
|
Asi käib jah arvuti abil. Omast kogemusest võin öelda, et 2 kraadi vale süüde on juba üsna vale - ei taha soojast peast hästi käima minna. Seega
juhtmed sappa ja pumba asendit korrigeerima.
Kui ei ole midagi asjalikku õelda, siis ole palun vait!!!!
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 17.07.09 19:06
|
|
|
Saab ka kellaga panna pumba tagant korgist. Hiljem arvutiga kontroll, kui endas kindel pole.
|
|
|
|
kulla112
huviline
Registreerunud 14.07.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9TDi Quattro
|
postitati 21.07.09 20:55
|
|
|
Olen väga tänulik nõuannete eest.
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.10 11:40
|
|
|
Endal selline teema, et Karlas pandi süütenurk kellaga paika, nüüd panin kodus arvuti järgi ja näitab et liiga varajane (too advanced, peaks ju seda
tähendama). Kumb siis õigem on, kas seistes kellaga pandu või töötava mootoriga arvutiga näitav?
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.10 08:28
|
|
|
Ei oska keegi midagi tarka öelda?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.02.10 09:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ermik
Endal selline teema, et Karlas pandi süütenurk kellaga paika, nüüd panin kodus arvuti järgi ja näitab et liiga varajane (too advanced, peaks ju seda
tähendama). Kumb siis õigem on, kas seistes kellaga pandu või töötava mootoriga arvutiga näitav? |
Vastupidi ikka süüde on natuke hiline ja nii peabki olema. Aju ise reguleerib süüdet külmalt on varasem ja soojalt hilisem samuti ka kiirendades. Kui
kellega on paikka pandud siis pole sel midagi vaja rohkem näppida.
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.02.10 17:22
|
|
|
Manuaali järgi peaks süüde olema sinise rohelise punase vahel aga mul näitab tükk maad ülespoole punast joont. Karlas taheti ka arvutiga üle
kontrollida aga ei saadud ühendust. Äkki avaldab veel keegi arvamust
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.02.10 07:42
|
|
|
Vabandust ajasin värvide järjekorra segi, mul on tükk maad üleval pool rohelist joont.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 27.02.10 21:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ermik
Vabandust ajasin värvide järjekorra segi, mul on tükk maad üleval pool rohelist joont. |
Siis on sul süüde hiline. Läheb pikalt käima ka jah? Sa muidu oma mootori koodi valisid? Räägi palju sul Timing kõigub kah? Mul töllerdab 54 ja 64
vahel kusjuures kütuse temp oli korra üle 100 ja siis jäi 98 peale. Peaks nagu rohkem olema tundub nagu kütuse temp andur jamaks.
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.10 14:12
|
|
|
Kusjuures käima läheb mul suht hästi. Kütuse temp püsib koguaeg 105 ja timing möllab 70 ja 75 vahel. Kus muidu joon olema peab, kas sinise või
rohelise juures? Mul on 5-10 üle rohelise. Kui kaabli järgi paned kas sinu autol näitab measurmendis ilusti kõiki andmeid? Mul laseb aind group 000
vaadata, seal näitab aind 10t kastikest mille tähendus tedmata
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 28.02.10 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ermik
Kusjuures käima läheb mul suht hästi. Kütuse temp püsib koguaeg 105 ja timing möllab 70 ja 75 vahel. Kus muidu joon olema peab, kas sinise või
rohelise juures? Mul on 5-10 üle rohelise. Kui kaabli järgi paned kas sinu autol näitab measurmendis ilusti kõiki andmeid? Mul laseb aind group 000
vaadata, seal näitab aind 10t kastikest mille tähendus tedmata |
Norm on sinise joone juures ve natuke rohelise poole. Seal number 2 ongi süüde ja number 9 on kütuse temperatuur rohkem ei tea neid tähendusi.
Töötavad teised ka selt saab kõike vahtida. Sihuke värkk http://www.ross-tech.com/vcds/tour/m-blocks.html
Group 000 measuring blocks
From left to right
Engine idle speed: range 42 - 45 = 870-950
Start of injection: range 12 - 75 = 2 degrees ATDC - 3 degress BTDC
Throttle position: 0 = 0 %
Injection quantity: 11 - 45 = 2.2 - 9.0 mg/stroke
Manifold Absolute Pressure
Atmospheric pressure
Engine coolant temperature: 80 - 35 = 80 - 110 degrees C
Intake Manifold Temperature: 182 - 50 = 10 - 110 degrees C
Fuel Temperature: 91 - 201 = 20 - 80 degrees C
Air mass: 69 - 111 = 230 - 370 mg/H
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.02.10 15:20
|
|
|
Aitähh sellest oli palju abi. Aga tekkis ka üks häda, viimane ehk nr 10 näitab õhumassi, õige on 69-111 mis =230-370mg/h. Minul näitab viimane 172mis
peaks= 573mg/h. Kas õhulugeja on siis õhtal omadega? Mis süütenurka puutub siis pean teda ilmselt ikka keerama ju, mul ju rohelisest veel üleval
pool.Tänud igatahes
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 28.02.10 19:48
|
|
|
Kui käivitub hästi küttekulu hea ja tõmme norm siis pole mõtet näppida ma arvan. Kui aga tahad teravamaks minekut siis keera ta sinna sinise joone
ligi. Sa muidu enda autole vastava graafiku valisid?
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.10 09:50
|
|
|
Vag paneb automaatselt mootori koodi paika ja ilmselt siis ka graafiku. Küttekulu on kuskil 7 või nõks peale, kuid ma pole kõige rahulikuma
sõidustiiliga ja tuleb arvestada, et on talv. Nüüd hakkab hoopis hirmutama see õhukulu, loogiliselt võttes peaks aju hakkama rohkem kütust peale andma
kui õhukulu suur.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.10 17:25
|
|
|
Mul tuleb ka küttekulu hetkel 7 ja peale ning samuti tagasi ei hoia. Süüde sai mingiaeg tagasi arvutiga paika. Tundub et norm kulu.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 01.03.10 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ermik
Vag paneb automaatselt mootori koodi paika ja ilmselt siis ka graafiku. Küttekulu on kuskil 7 või nõks peale, kuid ma pole kõige rahulikuma
sõidustiiliga ja tuleb arvestada, et on talv. Nüüd hakkab hoopis hirmutama see õhukulu, loogiliselt võttes peaks aju hakkama rohkem kütust peale andma
kui õhukulu suur. |
Oled kindel? Minul kindlasti ei pane. Seal on lihtsalt esimene graafik mis valikus on. Musta peaks ajama siis kui kütet palju saab ja õhulugeja
valetab.
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.10 18:40
|
|
|
Nii kui tdi timing panen tuleb paremale nurka õige mootori kood. Musta mul vist ei viska, vb lonkab vahel tühikäigul. Praegu haigus kallal, kui
tervenen proovin pumpa arvuti järgi sättida ja vaatan mis juhtub
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.10 18:09
|
|
|
Möllasin vähe netis ringi ja too advanced peaks ikkagi tähendama, et liiga varajane. See sobiks minu autoga kokku ka sest mootor töötab suht valjult.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.03.10 22:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ermik
Möllasin vähe netis ringi ja too advanced peaks ikkagi tähendama, et liiga varajane. See sobiks minu autoga kokku ka sest mootor töötab suht valjult.
|
Hiline ikka kui rohelisest joonest üle on. Panin täna enda autol süüte arvuti järgi paika. Õige on isegi natuke alla sinise joone. Lase pumba poldid
lõdvaks ja keera süüde sinna sinise joone peale ja asi peaks hea olema. Küttekoguse panin ka mehaaniliselt 6 peale. Loodan, et sain nüüd küttekulu
alla ja poolsooja mootori käivitusprobleemist lahti. Aga sa vali kindlasti alt õige graafik ise ei tule sinna õige kindlasti. Võibolla su auto
mootorikood on esimene sel valikus siis küll.
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.10 16:11
|
|
|
Sai nüüd vähe auto kallal nokitsetud ja pumpa timmitud. Sai vist täitsa paika (dead on), kuid ega mingit vahet küll ei ole. Pumpa tuli vast 1 mm
keerata, et graafikul joon paika saada. Veits muutis kurvaks kaa sest lootsin, et mootor hakkab vähe vaiksemalt tööle, kuid vahe puudub. Selline
traktori heli kapoti all ei meeldi sugugi. Eelmine mootor töötas kõvasti vaiksemalt. Kui tavaliselt teeb diislitel pump hullu häält siis minu autol
kostub see rohkem plokikaanest. Tuleb vist vana mootori plokikaan remonti saata (kolviga kohtumisest üks tõukur sees puru)
|
|
|