Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: kliima ei tööta enam (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1759)
altsik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.05
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 quattro '98 2,8 142 kw

postitati 13.07.09 06:16 Tsiteeri
kliima ei tööta enam



Asi sedasi et autot seisma jättes oli kuulda eest vaadates vasakult susinat ja selgus et susiseb ilmselt selle esimese õhukese radika (vist kliima radika) kõige alumine peenike must toru, millel siis pragu või auk sees.Küsimus selline et mis siis edasi-kas seda toru annab uuesti kinni joota ,eraldi vahetada või mismoodi.Ilmselt ka kindel süsteemi täitmine ees?.Sain ma õieti asjadest aru?Ja kui rõhk vms selline väljas süsteemist,siis ei peagi pump ilmselt tööle hakkamagi eks?
Tänud vastajatele


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 13.07.09 11:07 Tsiteeri


Toru on eraldi vahetatav ja peale seda tuleb süsteem loomulikult uuesti täita. Kui süsteemis pole piisavalt gaasi siis kliima pump ei tohigi rakenduda;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altsik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.05
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 quattro '98 2,8 142 kw

postitati 15.07.09 13:38 Tsiteeri


Käisin täna viljandis Siller autos ja sealt öeldi, et see toru pole eraldi vahetatav,vaid et tuleb tellida uus radikas...ok see selleks aga kas seda saab ka vahetada nii ,et stanget ei pea eest ära võtma jne...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 15.07.09 16:00 Tsiteeri


Radika vahetuseks tuleb stange maha võtta. Juhul kui on katki radikast väljuv torujupp mille külge kinnitub järgmine toru, siis see kahjuks jah ainult koos radikaga vahetatav.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 15.07.09 21:29 Tsiteeri


Kui katki on toru, pragu on nähtav ja mitte väga suur, lihtsalt ligipääsetav ning mitte alla suunatud siis on eeldatavalt keevitamine oluliselt odavam radika vahetusest.
Muidugi on vaja leida prao tekkimise põhjus, kui selleks on mädanenud toru v radikas siis ei ole keevitamisel mõtet.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altsik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.05
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 quattro '98 2,8 142 kw

postitati 21.07.09 10:25 Tsiteeri


Asi korras.Uus radikas peal ja täidetud.Külm mis sugune...;) Stange jah maha eest siis parem asjatada.muu lihtne tegevus suht...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]