Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.8 v6 128 kW (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1689)
Puzzo
huviline



Registreerunud 11.07.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant Q

postitati 11.07.09 04:31 Tsiteeri
Audi 100 2.8 v6 128 kW



Kas keegi seda autot on vaatamas käinud ?

http://www.auto24.ee/Audi-100-Avant-Quatro-2.8-V6-12v-manuaal.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puzzo
huviline



Registreerunud 11.07.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant Q

postitati 15.07.09 16:00 Tsiteeri


Kas 7200 krooni teenival mehel on üldse mõtet sihukest masinat osta ? Aastas laoks mingi 8k(ülemine lagi) remondi alla. + kummid + kütus. Remondin ise, suurema või väiksema venna abil siis.
Ma ei muretse väga kütuse/kindlustuse/kummid pärast, neid ma olen siiamaani maksnud ja maksan ka edaspidi, aga just remondi kulude pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 15.07.09 16:07 Tsiteeri


Palju sa teda kavatsed remontima hakata? Teed ühe suurema hoolduse ära ja sõidad aasta või kaks muretult. Hooldad hästi ja ei lase teda käest siis pole ju karta midagi. Isegi omanud taolist isendit, tuli saksast ja tegin kõik suuremad tööd ära (rihmad,sillad,vedelikud,rullikud) ja sõitsin vabalt 2-3 aastat muretult. Ei pannud rohkem raha alla kui kütuse peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Puzzo
huviline



Registreerunud 11.07.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant Q

postitati 15.07.09 22:03 Tsiteeri


Üldine plaan on osta universaal mille põhi ei vaja keevitamist, peseks põhja puhtaks ja vajadusel lihviks roostet maha, siis ajaks masteksiga kogu põhja üle, samuti teeksin karbikud seestpoolt masteksiga üle. Teen veel mõningaid remondi töid (kas pidurid või amordid/puksid, midaiganes vaja on) ja edaspidi iga paari kuu tagant teeks natukene midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.07.09 08:38 Tsiteeri


1. Aitab sellest läbivast X tähest jutu sees.
2. Sa unustasid mainida, palju kavatsed aastas läbi uhama hakata - sellest sõltub Väga palju, et saaks üldse midagi soovitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.07.09 09:12 Tsiteeri


See on muidugi tervitatav, et valid Audi puhul quattro nii loomulikult, et isegi ei maini seda poole sõnaga. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 16.07.09 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Puzzo
Üldine plaan on osta universaal mille põhi ei vaja keevitamist, peseks põhja puhtaks ja vajadusel lihviks roostet maha, siis ajaks masteksiga kogu põhja üle, samuti teeksin karbikud seestpoolt masteksiga üle. Teen veel mõningaid remondi töid (kas pidurid või amordid/puksid, midaiganes vaja on) ja edaspidi iga paari kuu tagant teeks natukene midagi.


Miks arvad, et toda autot(vöi üldse Audit) peaks hakkama keevitama - pole ju tegu fordi/opeliga, mis sellise aastakäigu juures juba osaliselt kannavad laudpörandat.
Roostetamise vastu on Audil pöhi tehasepoolt juba väga korralikult kaetud ja oluliselt seal midagi siiski tegema ei pea, küll jah on ajajooksul too kaitsekiht karbiservade juures mönel isendil lahti tulnud, kuid selle lahtise eemaldad, teed pinna puhtaks ja lased uue kaitsekihiga üle.
Kuidas kavatsed karpe seestpoolt tegema hakata?
Konkreetse masina puhul paneks siiski röhku pigem mootorile ja veeremi osadele (..et nelikvedu toimiks törgeteta jne)


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Puzzo
huviline



Registreerunud 11.07.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant Q

postitati 18.07.09 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
1. Aitab sellest läbivast X tähest jutu sees.
2. Sa unustasid mainida, palju kavatsed aastas läbi uhama hakata - sellest sõltub Väga palju, et saaks üldse midagi soovitada.


1. OK
2. 15K

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
See on muidugi tervitatav, et valid Audi puhul quattro nii loomulikult, et isegi ei maini seda poole sõnaga. :)


Olen juba mitu aastat sõitnud 4veolise vectraga :P

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits

Miks arvad, et toda autot(vöi üldse Audit) peaks hakkama keevitama - pole ju tegu fordi/opeliga, mis sellise aastakäigu juures juba osaliselt kannavad laudpörandat.


Nu pole kogemusi audiga, aint opelitega :S

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits

Kuidas kavatsed karpe seestpoolt tegema hakata?


Vooliku,pihusti ja kompressori abil, torkan kuskilt vooliku sisse lõpuni ja siis välja tõmmates pihustax karbiku seinad möslaga üle.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits

Konkreetse masina puhul paneks siiski röhku pigem mootorile ja veeremi osadele (..et nelikvedu toimiks törgeteta jne)


Käisin masinat täna vaatamas ja puurimas.
1a tagasi tehti mootori pealmisele osale kapremont ja vahetati rullikud rihmad ja kaaned käisid lihvimisel. Peale remonti on masin sõitnud 60k ringis. Nelivedu tundus toimivat ja käikudega ka probleeme ei olnud. Difriluk tundus ka toimivat.

Tööd mis tuleks teha selle masinaga.
* taga üks vasakpoolne puks niuksub
* rullikud, rihmad ja veepump, ehk siis kogu mootori esiots
* sidur libiseb, see tulex tln taastamisele viia
* täisõliring koos õlifltriga
* konditsioneer vajab täitmist
* alumine tihendiring vajab vist vahetamist

Muidu oli masin täitsa hea ja ei kolisenud ega mulxunud kusagilt.
Teisipäevaks sai uus aeg kokku lepitud ja siis ilmselt ostan hea masina ära ja teen lähiajal vajalikud remonditööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.07.09 09:26 Tsiteeri


Sellisel juhul tundub, et auto suht ok ju.
Leian, et selle karpide mökerdamisega pole mötet vaeva näha, kuna audi kere tsingitud ja roostega probleeme ei teki (karpide läbi ussitamine), pole vähemalt kuulda olnud, et kellegi audil oleksid karbid läbi ussitanud.
Ölid vaheta ära, rihmad ja rullid koos juurde kuuluvaga, lekkivad tihendid, tee sidur korda ning kuku kallama ja tallama.
Tagumise puksi vahetamisel jälgi ka teist sellisel juhul - äkki nöuab samuti vahetust.

Edu!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]