Keset sõitu kukub tahhokas nulli ja kui pikemat aega nii seisab, hakkab ka õlituli põlema. Vahel hakkab sõidu ajal kohe jälle tööle ja õlitule
süttimist ei järgne.
Kas õlituli ja tahhokas on omavahel seotud? Mida kontrollida?
Autoks '93 b4 monoprits 66kw.
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Kõige levinum vea põhjus on näidikuploki külmjooted
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
postitati 06.07.09 09:22
Minul olid samasugused sümptomid siis kui süüteluku plaat hakkas ära väsima (kontaktpinnad kulusid vanadusest ära). Juhtus see ka sõiduajal, võtme
lukus liigutamine aitas alguses.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.9% - SQL: 74.1%]