Lehekülgi: 1 2 |
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 14.07.09 21:09
|
|
|
Palun palun, võtan sõna teiste eest.
Aga eile sõitsid mulle Golfiga karjääri juures vastu, ei jõudnud käppa visatagi. Punase avandiga olin. Et kui käima saad/said oma masina, siis võid
helistada ja vähe sõitu teha 
|
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 20.07.09 20:20
|
|
|
Ei saand ennem soites proovida autot kuna stange oli varvimises ning nuud sai soidetud ja kui boost tekib siis hakkab kakkuma ja segu kell
kustub!Muidu rahulikult soites tootab ilusti ja kohapeal ka ok!Kas kellegil see kakkumis jama on olnd?Hakkab tuuri ajama juba
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 20.07.09 22:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt-lambanahas
Ei saand ennem soites proovida autot kuna stange oli varvimises ning nuud sai soidetud ja kui boost tekib siis hakkab kakkuma ja segu kell
kustub!Muidu rahulikult soites tootab ilusti ja kohapeal ka ok!Kas kellegil see kakkumis jama on olnd?Hakkab tuuri ajama juba |
Kustub- või segu punases- palju O2'te segus ei pruugi näidata ainult lahjat segu, vaid ka seda, et põlemist ei toimugi, ehk proovi kellegi
poole-piipe terve komplektiga, ära enne midagi muud areta.
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 21.07.09 08:50
|
|
|
Segukell kustub, siis kui toimub kakkumine(~4000 poorde juures)!Ma uritan teisi poole proovida eks siis nais!Olen juba seaoses selle jamaga niipalju
uurind neid asju ja arvan, et mingi pool jamab, sest piibud on uued!
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 21.07.09 08:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt-lambanahas
Segukell kustub, siis kui toimub kakkumine(~4000 poorde juures)!Ma uritan teisi poole proovida eks siis nais!Olen juba seaoses selle jamaga niipalju
uurind neid asju ja arvan, et mingi pool jamab, sest piibud on uued! | Katkumine ainult rõhualas?siis ilmselgelt asi poolides v
kommutaatorites.kuna piibud vahetatud siis jäävad need välja.isegi maadelnud sellise probleemi küüsis.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 21.07.09 09:09
|
|
|
Valed küünlad või suur küünlavahe põhjustab ka katkumist rõhualas.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.07.09 11:07
|
|
|
Tahtsin just küsida, et kas peale läksid ikka originaalküünlad?
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 21.07.09 14:19
|
|
|
Jah peale laksid originaal boschi kuunlad (Revalist)!Ja kakkumine on ainult rohu alas, siis kui turbo viskab rohu ule 1 bari!Siis kus peaks alles oige
minek hakkama, hakkab kakkuma ja A/F kell pime lasen gaasi jargi ja siis kell hakkab toole ja koik ok!Pean prooviks poolid sebima!
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 21.07.09 14:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt-lambanahas
Jah peale laksid originaal boschi kuunlad (Revalist)!Ja kakkumine on ainult rohu alas, siis kui turbo viskab rohu ule 1 bari!Siis kus peaks alles oige
minek hakkama, hakkab kakkuma ja A/F kell pime lasen gaasi jargi ja siis kell hakkab toole ja koik ok!Pean prooviks poolid sebima!
|
Süüteprobleemina tundub jha - "taob üle"
Veakoode mittemingisuguseid?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 22.07.09 14:48
|
|
|
Võimalik, et mul on ka midagi taolist olnud. Mu auto nagu oleks pidevalt su omast sammukese ees, ainult mitte hea poolest.
Kas kakub kui ülerõhk läheb üle 1 bar või rääkisid atmosfäärirõhust. Kas vaatasid ka veakoode ja polnud midagi sellist nagu Maximum boost pressure
exceeded.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 22.07.09 17:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt-lambanahas
Jah peale laksid originaal boschi kuunlad (Revalist)!Ja kakkumine on ainult rohu alas, siis kui turbo viskab rohu ule 1 bari!Siis kus peaks alles oige
minek hakkama, hakkab kakkuma ja A/F kell pime lasen gaasi jargi ja siis kell hakkab toole ja koik ok!Pean prooviks poolid sebima!
| Veelkord. Süütepoolid
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 22.07.09 20:21
|
|
|
Oo vaga hea jaan ootama!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |