Saab teha, tehtud. Suurim probleem on õli soojusvaheti, kuid selle annab asendada "klassikalise" radiaatoriga, mis torudega mootorist eemale toodud.
Mina lõikusin väheke ka siiski lansekat..tegelikult halb variant, kuid nõrgestatud koht sai teiseltpoolt ja alt ning ülevalt korralikult ära
tugevdatud.
Mootori käpad ja torud/asjad olid lihtsad, vabalt võib teha ju metallist, samuti mootori ja kasti omavaheline kinnitus on neil v8 sama. Kastina
soovitan A6 tdi oma ,6 käik on pikk, teeb maantesõidu suht ökoks.
Kui paned uuema v8 (nagu mina tegin) ehk siis 40v, siis on vaja sul 2.7t või mõne 30v hooratast. Parim vast stock asjadest rs4 sidur + hooratas.
Järgmine probleem on juhtmetega vana (32 klapilise) v8 puhul lihtsalt natuke näputööd ja jootekolvi kütmist, uuema (40v) mootori puhul paras kott -
vaja installida ka pedaal (ilma trossita, elektriline) ning kelladeplokk. Viimase kakkusin laiali, täpselt enam meeles pole kui suurt osa ma sealt
kasutasin, kuid põhi näidikute plokiks jäi siiski stock, mootori ajule vajaminev kelladeploki elektroonika läks kindalaekasse.
Esteetiliselt tehes on vaja muidugi mõelda ka sellega midagi, võibolla õnnestub aju ära petta, et läheks tööle ilma orig. immo süsteemita. Mina seda
teha ei jõudnud/viitsinud, auto osteti enne ära.
|