w6
huviline
Registreerunud 05.04.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 24.05.04 12:24
|
|
|
Pigimatt paigaldus B4
nii et täpsem olla, siis esimesed uksed oleks plaanis ära polsterdada selle mattiga, et kas uks käib ka täies osas lahti, et saaks puhastada, ja siis
ilma käsiväänamata paigladada pigimatti. Või on tagem kudagi teisiti asja lahendada ntx pastaga jne.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 24.05.04 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja w6
nii et täpsem olla, siis esimesed uksed oleks plaanis ära polsterdada selle mattiga, et kas uks käib ka täies osas lahti, et saaks puhastada, ja siis
ilma käsiväänamata paigladada pigimatti. Või on tagem kudagi teisiti asja lahendada ntx pastaga jne. |
lihtsalt pese puhtaks ja lase ära kuivada.
Peaks piisavalt lahti saama, et ilma probleemideta see sinna sisse panna.
p.s> paigaldamisel soovitan kuumaõhu puhurit kasutada - küll aru saad, miks kui panema hakkad!
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
w6
huviline
Registreerunud 05.04.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 25.05.04 12:41
|
|
|
vot juba konkreetne jutt, tänud, aga klaasid peab kah siis ära võtma, ei tea, kas kokkupanek ka väga keeruline on? kas on vahet kah kas el aken või
mitte, kuna el aknal ju mootor kah veel.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.04 12:55
|
|
|
Tegelt on nii et seda klaasi sa eraldi kuskilt ära võtma ei pea... ukse seest eemaldub see raami osa nelja poldiga, ja sellesama raami sees on ka
klaas.
Lihtsalt et kui elektri aken siis vaja enne eemaldamist kõik juhtmed ilusti lahti lasta ja muud ei miskit. Kui selle ise lahti võtad saad vast aru,
see suht lihtne seal.
|
|
|
|
karla
klubiliige
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.04 13:11
|
|
|
to: ranz
kui paksu matti panid?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.04 13:24
|
|
|
4MM paksemat ma omale sinna panna ei tohi kui SPL võistlustest osa võtta
tahan... reeglite järgi suht kõik asjad seal ehitanud.
|
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 25.05.04 13:44
|
|
|
kle, kui sa akna koos raamiga niimoodu eest kiskusid, et kas siis tagasi panna väga kirves, ma just seda mõtlen, et ukse timmimine - see kuidas ta
pärast hakkab sulguma?
ma just selle pärast kardan, mul praegast hästi uksed käivad aga siis kui maha raamid võtan, siis igavene geberiit neid tagasi panna, et sama hästi
käiksid!
ja kas oleks mõtet rohkem pigimatti panna kui aint 4 mm, saab äkki vaiksem või üritada veel vilti peale kleepida?
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 25.05.04 14:02
|
|
|
Mina panin raami uuesti paika mälu järgi nii, et tõmbasin ukse kinni ja siis keerasin kinni. Sry kui valesti mäletan, kuna sellest on aega möödas juba
nats. Samas pole seal midagi keerulist, sest regull suht lihtne, aint 4 polti.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.04 14:17
|
|
|
Mina panin ka asja suht umbes tagasi, tegelt keerasin kalde nii võimalikult sisse kui sain, sest enne oli seal vahe sees, mis oli vaja sealt ära
saada. Uksed käivad nagu antuke massiivsemalt kuid mitte raskelt.
Matti tegelt võid sa sinna panna niiaplju kui süda lustib, sest iseenesest mida rohkem seda seal on seda vaiksemaks sa asja ka saad. Peaasi et pärast
kõik vidinad sisse ka tagasi lähevad (mul nt tekkis juba selle 4mm matiga probleem kuda turvatala tagasi saada)
|
|
|
|