Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Teeme 2,5TDI C4-le eelsüüteküünla lüliti (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 10398)
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 20.06.09 17:18 Tsiteeri
Teeme 2,5TDI C4-le eelsüüteküünla lüliti



Nagu me teame, tahab C4 2,5 TDI peale +5 kraadi natuke rohkem käiamist kuna enam ei anta eelsüüte küünlaid. Lahendasin selle mure pannes temperatuuri andurile katkesti vahele.
Tööks kulus umbes tund ja kulu 25kr kanti.
Mootorisse mineva jahutusvedeliku vooliku mootoripoolses otsas on suur andur, kuhu läheb 2 juhtmega pistik. Selle pistiku võtsin tükkideks ja lõikasin 1 juhtme katki, kuhu vahele ühendasin 2 kiulise juhtme. Juhtme vedasin salongi ning selle otsa panin lüliti, mis alla vajutades katkestab ahela. Nüüd saan nuppu all hoides anda küünlaid nii kaua kui heaks pean. Nuppu mitte vajutades toimub käivitus vanamoodi.
Paar pilti ka jutu juurde:
See valge juhe on siis 2 kiuline ja jookseb salongi
http://static2.album.ee/files/806/60/large_20165163_mi1e.jpg
http://static2.album.ee/files/806/60/large_20165169_7Upn.jpg
Juhet on salongi vedada kõige kergem kaitsmekarbi kaudu

Edu nokitsemisel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 21.06.09 20:49 Tsiteeri


Kas vahet pole mis juhtme läbi lõikasid? st suvalise juhtme pistikul? Väga hea lahendus selle lülitiga mis salongis :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 22.06.09 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Kas vahet pole mis juhtme läbi lõikasid? st suvalise juhtme pistikul? Väga hea lahendus selle lülitiga mis salongis :cool:


Juhtmel ei tohiks vahet olla jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.09 14:44 Tsiteeri


Mina paneks sinna vahele hoopis 200....500 oomise takisti. Siis on kogu aeg natuke rohkem küll, aga mitte 6 minutit nagu üldse ilma temp andurita :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 26.06.09 16:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Mina paneks sinna vahele hoopis 200....500 oomise takisti. Siis on kogu aeg natuke rohkem küll, aga mitte 6 minutit nagu üldse ilma temp andurita :(

no aga takistiga valetab andur koguaeg mootorile. Kui katkesti lahti lasta kustub kohe eelsüüte tuli ära. Nii saab ise reguleerida palju küünlaid anda. Katkestit all hoides ainult käivitusel, annab suts rohkem kütet ka peale ja käivitub kergemini. Eks igaüks saab ise valida oma viisi. Miks arvad, et just 200-500 annab õige välja. Olen muidu ise ka kuulnud seda takisti varianti aga katkestiga meeldis rohkem, sest siis kontroll minu käes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 04.10.09 17:52 Tsiteeri


Väga asjalik teema ;) Eile lugesin ja täna juba teostasin. Lisaksin juurde, et lülitit nägin mööda minnes varuosadeks olevas BMW E34-s. Nimelt ideaalselt sobis kindalaeka valgustuse lüliti, sissevajutatud asendis katkestab ahela, muidu on ühendatud. Panin lüliti samasse sahtlisse, kuid vasakule poole, et jääks vasaku käe alla kui paremaga võtit keerata. Lüliti on plastikust ja musta värvi, seega sobis ideaalselt kokku audi polstriga (mitte et ta sealt sahtlist nüüd välja paistaks :D ). Juhtmeks võtsin sama bemmi kõlarijuhtme. Puruks lõikasin suvalise anduri juhtme, ega seal vahet polegi kumb ära katkestada, tulemus on ikka üks.

Ühesõnaga asi toimib ja tänud teemaalgatajale! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.10.09 18:45 Tsiteeri


Katkestavale lülitile võib panna takisti rööbiti peale - tulemusena tekib nupu vajutamisel vajalik muutus ilma et anduri ahel täiesti katkeks ja ilma vajutamata toimib asi normaalselt.

Tegelikult on aga asi muidugi selles, et tasuks tagajärje asemel põhjus välja otsida ja mitte tegelda sellise kuliibinlusega :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 04.10.09 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Katkestavale lülitile võib panna takisti rööbiti peale - tulemusena tekib nupu vajutamisel vajalik muutus ilma et anduri ahel täiesti katkeks ja ilma vajutamata toimib asi normaalselt.

Tegelikult on aga asi muidugi selles, et tasuks tagajärje asemel põhjus välja otsida ja mitte tegelda sellise kuliibinlusega :P

Vot oleks se vea leidmine nii kerge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 04.10.09 22:06 Tsiteeri


Minu autol on ntks pumba pea, pumba kaas ja pihusti otsad vahetatud, surved ja pump ise ka kontrollitud, kuid nagu eelpool mainiti, siis üle +5 kraadi ei anna tõesti pikemalt küünalt ja sel juhul tahab ikka veidi käiamist. Kuna mulle meeldib nii rohkem, et auto kohe tööle läheb, siis otsustasin lüliti vahele panna :) Kunagi ammu sai katsetatud varianti, et üldse selle temperatuuri anduri juhe lahti võtta, kuid siis hoidis tühikäigupöördeid tüütult kaua kõrgel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 17.10.09 16:15 Tsiteeri


No vot,vist ikka ei ole ükskõik milline juhe.Anduri pistikust tulevad kaks juhet ; pruuni -
valge ja pruuni-halli värvi.Mina ühendasin juhtme pruuni-valge külge(kui ma ei eksi),ahel on nagu olemas aga lüliti ei toimi(ei pane küünla tuld põlema).Rohkem polnud aega katsetada,läks pimedaks.Mis võis veel valesti minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.10.09 16:38 Tsiteeri


Sa pead nuppu all hoidma juba enne süüte sisse keeramist!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heikson
huviline



Registreerunud 31.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 avant , Gaz-24

postitati 22.11.09 19:00 Tsiteeri


Lugedes teemat, tekkis mõte samasugune lüliti panna oma masinale b4 1,9td 55kw. Sellel samas kohas termoandur, ainult et sinna läheb 4 juhet. Juhtmed pruuni värvi kaks jämedamat ja kaks peenikest. Kuhu vahele peaks panema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 22.11.09 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heikson
Lugedes teemat, tekkis mõte samasugune lüliti panna oma masinale b4 1,9td 55kw. Sellel samas kohas termoandur, ainult et sinna läheb 4 juhet. Juhtmed pruuni värvi kaks jämedamat ja kaks peenikest. Kuhu vahele peaks panema?

Sellel mootoril peaks küünlad enne igat käivitamist taga olema olenematta ilmast. Või kui võtad selle pistiku lahti muutub midagi ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrus714
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.07
Asukoht: sõmeru,helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5TDI 103kw

postitati 26.01.10 19:55 Tsiteeri


B4 55kw on eelsüüte süsteem lahendatud lihtsalt aegreleega.
Annab iga ilmaga mingi teatud aja küünaldele voolu.Minu b4 on veel niimoodi,et kui tõmbad välja selle segu rikastus hoova,annab samamoodi voolu küünaldele.
Samal ajal põleb ka armatuuris eelsüüte tuli poole tuhmimalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jankii
postitusõiguseta



Registreerunud 11.01.09
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.11 18:21 Tsiteeri


kas 2,5tdi 132kw saab sama moodi lüliti vahele panna?väga vabandan kui väga vale küsimus.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jankii
postitusõiguseta



Registreerunud 11.01.09
Kasutaja on eemal


postitati 14.08.11 08:59 Tsiteeri


EI OSKA SIIS KEEGI VASTATA.peab hakkama ise taga ajama seda andurit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nakaman
huviline

Avatar


Registreerunud 05.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9Tdi AVB

postitati 15.08.11 21:10 Tsiteeri


Lüliti saab panna küll. Pead ainult välja uurima, kus on see andur, mida eelsüüde kasutab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 17.08.11 23:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jankii
EI OSKA SIIS KEEGI VASTATA.peab hakkama ise taga ajama seda andurit.

Vabse kõvamees. :D Miks keegi teine peaks selle anduri üless otsima? V6 diislitesl pole seda käivitumisprobleemi vii auto diagnostikasse ja uuri välja miks ei käivitu. Kas ei käivitu kuuma mootoriga või külmaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jankii
postitusõiguseta



Registreerunud 11.01.09
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.11 23:54 Tsiteeri


käivitub küll pole hullu aga soojast pärast tahab natu käiamist:cool: ja selle probleemi on uuritud siit ja sealt igal ühel oma soovitus.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 18.08.11 07:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jankii
käivitub küll pole hullu aga soojast pärast tahab natu käiamist:cool: ja selle probleemi on uuritud siit ja sealt igal ühel oma soovitus.:)


Viitab kulunud pumbale. V6-l ju käivad need mured ringiratast. Pump, nukad, autom. kast, sild, pump... See auto on varuosabisness kuuldavasti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jankii
postitusõiguseta



Registreerunud 11.01.09
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.11 13:22 Tsiteeri


siiamaani tundub et mitte väga muidugi nukad koos vajalikuga sai vahetatud õigel ajal nüüd tundub et hooratas järjekorras.:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 21.09.11 21:22 Tsiteeri


Suured tänud teema algatajale,sai enda autole külge pandud. raha kulus 50 senti lüliti ostmiseks.Käivitamise aeg lühenes kordades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 69.0% - SQL: 31.0%]