Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 18.06.09 22:36
|
|
|
Mure 3b mootoriga - turtsub, paugub ja ei liigu
Tere!
Autoks Audi 200 2,2T 162kw
Mure seisneb selles, et nii sooja, kui ka külma mootoriga auto ei liigu üldse. Sai alustatud otsigutega, kus võiks leiduda õhulekkeid- vigadeks olid
intelcooler ja bypass (Siinkohal on mootori poolne osa survestamata, kas selleks tuleb nukkvõllid maha võtta?) Ei miskit, ikka sama jama. Sõidu
pealt, kui rõhk läheb üle 0,5 bar kaob autol igasugune jõud ära. Gaasi veel juurde andes ja käikuvahetades sureb mootor silmapilgselt välja. Järsul
gaasi andmisel hakkab puterdama ja kostub vahepeal mõni pauk summutis. Maanteel ühtlaselt sõites iga natukese ajatagant käib mootorilt läbi nõksatus.
Nüüd lõpp tulemusena tappis küünlad ära. Segukell näitab, et segu on koguaeg rikas st kiirendades, mnt sõites on ok.
Proovitud on vahetada lambdat, loetud veakoode- veakoode pole, vahetatud det. andurid...Mootori märgid paigas, süüde ka.
Kuidas õhulugejat kontrollida?
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 01.07.09 05:51
|
|
|
Kahtlustaks eelkõige õhulugejat. Kõige lihtsam kontrollimis viis on vaadata kas õhulugeja traat on terve. Või proovida teist õhulugejat
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 01.07.09 19:13
|
|
|
Paukumist ja jõnksutamist põhjustas küünlajuhe hoopiski. Mitte, et kõik nüüd korras oleks, aga parem on kõvasti.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 02.07.09 08:54
|
|
|
Sai jah ülekäidud süütesüsteem ja pooli ja jagaja vaheline kõrgepinge juhe oli omadega mäda, lisaks veel 3 silindri oma. Eks ole näha kas oli selle
viga, et edasi ei liigu, turtsumine ja kakkumine kadus sellega.
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 18.07.09 05:06
|
|
|
Ei oska siis öelda keegi miks auto käiguvahetusel välja võib surra, kui turborõhku on eelnevalt lastud ???
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 19.07.09 07:32
|
|
|
Bypass on uus, mida sa pead silmas tühikäigu lüliti all?
Eile lugesin veakoode ja esinesid sellised:
2142 (Blink Fault Code), 00524 VAG1551/2 Fault Code Number
Knock sensor #1 (G61)
Open or short circuit, Defective sensor Check sensor and wiring
Symptom: Timing retarded, High fuel consumption, power loss, Boost pressure not attained
2231 (Blink Fault Code), 00533 VAG1551/2 Fault Code Number
Idle Speed Control Valve (N71)
Idle speed adaptation maximum limit exceeded or Minimum adaptation limit not reached
Sticky or binding ISV, Mass Air Flow Meter (G70) offset, additional air introduced between G70 and N71
Symptom: Idle speed too low, or too high, Add air leak.
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 21.07.09 07:13
|
|
|
Detonatsiooni anduri veakood oli ajus sellepärast, et see ühendus koht, kus on ajujuhtmestiku ja det. anduri ühendus lüli on, ajupoolses osas oli
viga. Põhimõtteliselt nagu sa det. anduri pistiku lükkasid läks aju juhtmestikus omakorda eest ära selle vastand, nö sisemus. Sai teised pistikud ka
ülevaadatud ja pöörete/või süüteanduri pistik oli samamoodi nö eest ära jooksnud.
Segane jutt tuli aga vast saab aru. Nüüd liigub kuni 1bar täitsa hästi. Eks ole näha kas see välja suremine ka kaob.
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 26.08.09 08:16
|
|
|
Praegune seis on jälle selline, et rõhku laseb 1,1bar aga auto ei liigu üldse edasi. Vahepeal said peale uued Bosch Platiniumid, uus TT bypass. Aju
juhtmestik üle kontrollitud, sealt ka viga ei leidnud. Proovitud sai ka uut Det. andurit aga ei midagi. Oskab keegi soovitada veel midagi? Vahepeal
liikus täitsa eduliselt ja siis lendas intelcooleri juures mootorisse sisenev turbolõdvik otsast ära ja peale seda enam sellist "astumist" polegi
olnud...
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 01.10.09 14:37
|
|
|
Viga käes, mootori poolset õhu süsteemi survestama hakates märkasin, et sisselaskekollektori otsas olev see kummitoru mõraline/praguline(alt poolt),
ajutiliselt sai see parandatud kuna uue saab tellida ja hakkas liikuma.
|
|
|
|
|