Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5tdi rida5 kummipuhvriga rihmaratas loksub? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3783)
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 18.06.09 11:31 Tsiteeri
2,5tdi rida5 kummipuhvriga rihmaratas loksub?



volvo v70 peal on rida 5 diisel 2,5tdi 103kw
augustis 2008 vahetasin vända otsas oleva suure rihmaratta, kuna vanal olid kummis praod.
nüüd aga on kolisema hakanud, sõitnud u 7000km

garantii 6kuud läbi.
febi toode 26834.

http://febi.hu/news_images/26834.jpg

kapoti alt upitades, oli käega jõnks tunda.
võtsin geneka rihma maha ja ratta alt, otsast loksutades aru ei saa, mootor liigub padja peal kaasa. loks on tunda.
kuid kummist rattaosa vetrub ka läbi.
vana ratas oli alles, see ei ole mõradega ka nii pehme.

keskmine jäme kinnituspolt sai üle proovitud 50cm pikkuse võtme sabaga, peale keerata ei jõudnud. (käigukasti poolelt kinni hoides).
samuti on 4 hammasrihma ratta polti kõvasti kinni.

kuid nõks on ikka tunda.

kas seal kummi sees on metallist turva talad ka?

võtan õhtul maha ja katsun murda südamikust, kas on loks seal.
kui keskmine polt nii kõvasti kinni, et käega peale keerata ei jõua, kuid ratta servast sikutades loks tunda..
siis ei saaks ju keskmises poldis või kiiluga hammasrattas küsimus olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 18.06.09 17:59 Tsiteeri


Vända otsas olev hammas rihmaratas nii lihtsalt loksuma ei hakka kui keskmine polt kõvasti kinni. Tundub et see suur kiilrihma ratta sisu on viletsast kummist ja sisu lahti siis hakkab loksuma- halb asi. Tuttaval kunagi aastaid tagasi oli sama jama 103kw mootoriga. Ma panin tähele et seda kummimassi on sinna vahele ikka omajagu valatud, näiteks mul vanal A100 TDI-l on ainult väike riba seda kummi sinna pandud. Mõte vast selles et muidu poleks vaja neid vahetada ja tootjatele kahjum- ei saa teha asja mis kestaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 18.06.09 19:36 Tsiteeri


Osadel mootoritel lõhub neid demfreid ka generaatori vabajooksu sidur.
Seda eriti diislite puhul. Geneka sidur kiilub mingil hetkel ennast kinni, ja tulemuseks on rapsiv rihm, mille tagajärg on samasugune tuksis väntvõlli rihmaratas.
Üles alla ei tohi see rihmaseib kindlasti liikuda, kui juba kolin sees siis mingil hetkel läheb lamerihm ja sealt edasi tükid juba hammasrihma katte taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 19.06.09 04:46 Tsiteeri


kakkusin maha.

febi toode on 3 osalise metalliga. originaal 2-s.
südamik sarnaselt originaaliga mis 10a kestis. (vw audi logod ja jun99 peal).

välimine suurem osa aga 2 osas. originaal 1 osas välimine.
kõige välimine kiht hästi pehme kummi küljes, nii et kruustangide vahel andis käega keerata 1cm edasi tagasi vähemalt.

ja selle all teine kiht.
välimisel kestal 5cm pikad pilud 2tk sees, nende plastkatete all:
http://febi.hu/news_images/26834.jpg

ja sealt piludest ulatuvad välja kraega poldid, mis on "keskmise" tüki küljes.
et kui välimise kumm otsad annab, siis need poldid päästavad halvimast.

pilude nurkadesse sai punktid keevitatud, seega 2 välimist omavahel jäigalt seotud.
lõpptulemus täpselt sama jäik kui originaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 19.06.09 07:40 Tsiteeri


siin näha ka ratas teiselt küljelt:

http://i22.ebayimg.com/04/i/000/b2/2d/4e18_1_b.JPG

"välimine õhuke kauss" loksus vastu sisemist osa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 19.06.09 10:12 Tsiteeri


Vahetasin hiljuti ühe SWAG'i oma ära, 1 aasta oli peal olnud (A6 2.5 103kw takso) Käivitades ja teatud pööretel tegi kolinat ja vedas rihma maha. Seekord läks originaal, sest see maksab sama palju kui B osa (2700-2800) ja garantii oli vist 2 aastat. Eelmine aasta maksis vist originaal üle 4500 krooni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 19.06.09 21:38 Tsiteeri


jah isegi imestasin, kui paar päeva forsist "tehase jupi hind" öeldi, kas oli paar sada kallim b-osast.

eelmine aasta ei tea kas märkasin küsida.

aga uuel originaalil välimine osa 1 tükis?
ja kolksunud rattal mitmest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 20.06.09 09:40 Tsiteeri


Elanud üle sama asja.1,5 aastat tagasi sai samuti ära vahetatud see ratas.Peale sai swagi oma ca 2500eek forsist. Peale paari tuhande km läbimist hakkas ratta vahelt välja ajama imelikku roostekarva tolmu.Terve kapotialune oli seda paksult täis.Ja imelik õrn vidin ka sees.Ei julgend seda peal hoida,võtsin maha ja soovisin ümbervahetust.Ajutiselt sai peale pandud jäik ratas.Saadeti siis Tallinna mingi spetsialisti kätte ja saadeti sama targalt tagasi.Õeldi,et täiesti korras ja pane peale tagasi. Ok,siis peale jälle tagasi masinale uuesti ja peale 15000km läbimist läks asi ikka päris hulluks,tegi kõva häält ja lopertas seal täielikult.Jälle uuesti maha ja võtsin uuesti Tallinnaga ühendust.Kuna ma olin neil veel meeles siis vahetati see veel 1,5a vana ratas tasuta ümber,kuna arvasime,et äkki oli ikka praak.Selle eest muidugi forsile suur kummardus.Ütlesin küll,et saatke mulle originaal,ma maksan ise vahe kinni siis õeldi,et sellest paremat polegi:o Nu ei tea,kas siis polnud või ei tahetud.Nüüd siis uus peal ca 2 kuud aga siin neid kommentaare lugedes,on jälle hirm nahas,et sedagi ratast mul rohkem kui aastaks ei jätku:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 21.06.09 19:38 Tsiteeri


Aga miks mitte siis juba jäik rihmaratas, sellest midagi eriti muutuda ei tohiks. Nagu ma eelpool juba kirjutasin siis minu vanal seda kummiosa ime vähe, võrreldes uuematega ja pole midagi juhtnud. Vahest metalli kokkuhoid ja vilets kummisegu põhjustabki selle tarbimise ja omanikud viskavad aint pappi tootjatele- vaadates selle asja hinda. Või on kellelgi selle jäiga rihmarattaga midagi juhtunud? Kui mu mälu mid ei peta siis mu vanal seda kummiosa kõigest ca 5 mm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 21.06.09 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Aga miks mitte siis juba jäik rihmaratas, sellest midagi eriti muutuda ei tohiks. Nagu ma eelpool juba kirjutasin siis minu vanal seda kummiosa ime vähe, võrreldes uuematega ja pole midagi juhtnud. Vahest metalli kokkuhoid ja vilets kummisegu põhjustabki selle tarbimise ja omanikud viskavad aint pappi tootjatele- vaadates selle asja hinda. Või on kellelgi selle jäiga rihmarattaga midagi juhtunud? Kui mu mälu mid ei peta siis mu vanal seda kummiosa kõigest ca 5 mm.

Selle pärast,et jäik rihmaratas kannab kõik vibratsioonid üle rooli. Sõidu ajal ei saa midagi aru aga kui näiteks kohapeal või väikese hooga rooli keerata tuleb kohe roolivõimu pumba vibra rooli sisse ja see on rohkem kui häiriv. Ja nagu omal ajal seda uuritud sai siis targemad ei soovitand seda pikalt kasutada kui just maha ei kavatse müüa.On olnud juhus,kus see vibra aastate pärast väntvõlli pooleks murrab ja lame rihma pinguti pidi ka tunduvalt vähem vastu pidama. Kuigi jah,enamustel markidel ongi jäigad aga see 2,5 diisel on üks vähestest,kellel see kummi ratas on.Ju siis insenerid seda ikka vajalikuks pidasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 03.11.09 13:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Elanud üle sama asja.1,5 aastat tagasi sai samuti ära vahetatud see ratas.Peale sai swagi oma ca 2500eek forsist. Peale paari tuhande km läbimist hakkas ratta vahelt välja ajama imelikku roostekarva tolmu.
Ütlesin küll,et saatke mulle originaal,ma maksan ise vahe kinni siis õeldi,et sellest paremat polegi:o Nu ei tea,kas siis polnud või ei tahetud.Nüüd siis uus peal ca 2 kuud aga siin neid kommentaare lugedes,on jälle hirm nahas,et sedagi ratast mul rohkem kui aastaks ei jätku:(

Mis kirjadega uus oli siis?
Kas sellist pragu välimises servas mootori pool küljes ei ole, pealmine metall eraldi osana/kausina?
http://i22.ebayimg.com/04/i/000/b2/2d/4e18_1_b.JPG

Tsitaat:
Algselt postitas: Kiil
Vahetasin hiljuti ühe SWAG'i oma ära, 1 aasta oli peal olnud (A6 2.5 103kw takso) Käivitades ja teatud pööretel tegi kolinat ja vedas rihma maha. Seekord läks originaal, sest see maksab sama palju kui B osa (2700-2800) ja garantii oli vist 2 aastat. Eelmine aasta maksis vist originaal üle 4500 krooni.

Sellel ei olnud pilusid/kihte ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]