kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 18.06.09 11:31
|
|
|
2,5tdi rida5 kummipuhvriga rihmaratas loksub?
volvo v70 peal on rida 5 diisel 2,5tdi 103kw
augustis 2008 vahetasin vända otsas oleva suure rihmaratta, kuna vanal olid kummis praod.
nüüd aga on kolisema hakanud, sõitnud u 7000km
garantii 6kuud läbi.
febi toode 26834.
http://febi.hu/news_images/26834.jpg
kapoti alt upitades, oli käega jõnks tunda.
võtsin geneka rihma maha ja ratta alt, otsast loksutades aru ei saa, mootor liigub padja peal kaasa. loks on tunda.
kuid kummist rattaosa vetrub ka läbi.
vana ratas oli alles, see ei ole mõradega ka nii pehme.
keskmine jäme kinnituspolt sai üle proovitud 50cm pikkuse võtme sabaga, peale keerata ei jõudnud. (käigukasti poolelt kinni hoides).
samuti on 4 hammasrihma ratta polti kõvasti kinni.
kuid nõks on ikka tunda.
kas seal kummi sees on metallist turva talad ka?
võtan õhtul maha ja katsun murda südamikust, kas on loks seal.
kui keskmine polt nii kõvasti kinni, et käega peale keerata ei jõua, kuid ratta servast sikutades loks tunda..
siis ei saaks ju keskmises poldis või kiiluga hammasrattas küsimus olla?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 18.06.09 17:59
|
|
|
Vända otsas olev hammas rihmaratas nii lihtsalt loksuma ei hakka kui keskmine polt kõvasti kinni. Tundub et see suur kiilrihma ratta sisu on viletsast
kummist ja sisu lahti siis hakkab loksuma- halb asi. Tuttaval kunagi aastaid tagasi oli sama jama 103kw mootoriga. Ma panin tähele et seda kummimassi
on sinna vahele ikka omajagu valatud, näiteks mul vanal A100 TDI-l on ainult väike riba seda kummi sinna pandud. Mõte vast selles et muidu poleks vaja
neid vahetada ja tootjatele kahjum- ei saa teha asja mis kestaks.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 18.06.09 19:36
|
|
|
Osadel mootoritel lõhub neid demfreid ka generaatori vabajooksu sidur.
Seda eriti diislite puhul. Geneka sidur kiilub mingil hetkel ennast kinni, ja tulemuseks on rapsiv rihm, mille tagajärg on samasugune tuksis väntvõlli
rihmaratas.
Üles alla ei tohi see rihmaseib kindlasti liikuda, kui juba kolin sees siis mingil hetkel läheb lamerihm ja sealt edasi tükid juba hammasrihma katte
taha.
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 19.06.09 04:46
|
|
|
kakkusin maha.
febi toode on 3 osalise metalliga. originaal 2-s.
südamik sarnaselt originaaliga mis 10a kestis. (vw audi logod ja jun99 peal).
välimine suurem osa aga 2 osas. originaal 1 osas välimine.
kõige välimine kiht hästi pehme kummi küljes, nii et kruustangide vahel andis käega keerata 1cm edasi tagasi vähemalt.
ja selle all teine kiht.
välimisel kestal 5cm pikad pilud 2tk sees, nende plastkatete all:
http://febi.hu/news_images/26834.jpg
ja sealt piludest ulatuvad välja kraega poldid, mis on "keskmise" tüki küljes.
et kui välimise kumm otsad annab, siis need poldid päästavad halvimast.
pilude nurkadesse sai punktid keevitatud, seega 2 välimist omavahel jäigalt seotud.
lõpptulemus täpselt sama jäik kui originaal.
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 19.06.09 10:12
|
|
|
Vahetasin hiljuti ühe SWAG'i oma ära, 1 aasta oli peal olnud (A6 2.5 103kw takso) Käivitades ja teatud pööretel tegi kolinat ja vedas rihma maha.
Seekord läks originaal, sest see maksab sama palju kui B osa (2700-2800) ja garantii oli vist 2 aastat. Eelmine aasta maksis vist originaal üle 4500
krooni.
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 19.06.09 21:38
|
|
|
jah isegi imestasin, kui paar päeva forsist "tehase jupi hind" öeldi, kas oli paar sada kallim b-osast.
eelmine aasta ei tea kas märkasin küsida.
aga uuel originaalil välimine osa 1 tükis?
ja kolksunud rattal mitmest?
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 20.06.09 09:40
|
|
|
Elanud üle sama asja.1,5 aastat tagasi sai samuti ära vahetatud see ratas.Peale sai swagi oma ca 2500eek forsist. Peale paari tuhande km läbimist
hakkas ratta vahelt välja ajama imelikku roostekarva tolmu.Terve kapotialune oli seda paksult täis.Ja imelik õrn vidin ka sees.Ei julgend seda peal
hoida,võtsin maha ja soovisin ümbervahetust.Ajutiselt sai peale pandud jäik ratas.Saadeti siis Tallinna mingi spetsialisti kätte ja saadeti sama
targalt tagasi.Õeldi,et täiesti korras ja pane peale tagasi. Ok,siis peale jälle tagasi masinale uuesti ja peale 15000km läbimist läks asi ikka päris
hulluks,tegi kõva häält ja lopertas seal täielikult.Jälle uuesti maha ja võtsin uuesti Tallinnaga ühendust.Kuna ma olin neil veel meeles siis vahetati
see veel 1,5a vana ratas tasuta ümber,kuna arvasime,et äkki oli ikka praak.Selle eest muidugi forsile suur kummardus.Ütlesin küll,et saatke mulle
originaal,ma maksan ise vahe kinni siis õeldi,et sellest paremat polegi
Nu ei tea,kas siis polnud või ei tahetud.Nüüd siis uus peal ca 2 kuud aga siin neid kommentaare lugedes,on jälle hirm nahas,et sedagi ratast mul
rohkem kui aastaks ei jätku
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 21.06.09 19:38
|
|
|
Aga miks mitte siis juba jäik rihmaratas, sellest midagi eriti muutuda ei tohiks. Nagu ma eelpool juba kirjutasin siis minu vanal seda kummiosa ime
vähe, võrreldes uuematega ja pole midagi juhtnud. Vahest metalli kokkuhoid ja vilets kummisegu põhjustabki selle tarbimise ja omanikud viskavad aint
pappi tootjatele- vaadates selle asja hinda. Või on kellelgi selle jäiga rihmarattaga midagi juhtunud? Kui mu mälu mid ei peta siis mu vanal seda
kummiosa kõigest ca 5 mm.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 21.06.09 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Aga miks mitte siis juba jäik rihmaratas, sellest midagi eriti muutuda ei tohiks. Nagu ma eelpool juba kirjutasin siis minu vanal seda kummiosa ime
vähe, võrreldes uuematega ja pole midagi juhtnud. Vahest metalli kokkuhoid ja vilets kummisegu põhjustabki selle tarbimise ja omanikud viskavad aint
pappi tootjatele- vaadates selle asja hinda. Või on kellelgi selle jäiga rihmarattaga midagi juhtunud? Kui mu mälu mid ei peta siis mu vanal seda
kummiosa kõigest ca 5 mm. |
Selle pärast,et jäik rihmaratas kannab kõik vibratsioonid üle rooli. Sõidu ajal ei saa midagi aru aga kui näiteks kohapeal või väikese hooga rooli
keerata tuleb kohe roolivõimu pumba vibra rooli sisse ja see on rohkem kui häiriv. Ja nagu omal ajal seda uuritud sai siis targemad ei soovitand seda
pikalt kasutada kui just maha ei kavatse müüa.On olnud juhus,kus see vibra aastate pärast väntvõlli pooleks murrab ja lame rihma pinguti pidi ka
tunduvalt vähem vastu pidama. Kuigi jah,enamustel markidel ongi jäigad aga see 2,5 diisel on üks vähestest,kellel see kummi ratas on.Ju siis insenerid
seda ikka vajalikuks pidasid.
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 03.11.09 13:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Elanud üle sama asja.1,5 aastat tagasi sai samuti ära vahetatud see ratas.Peale sai swagi oma ca 2500eek forsist. Peale paari tuhande km läbimist
hakkas ratta vahelt välja ajama imelikku roostekarva tolmu.
Ütlesin küll,et saatke mulle originaal,ma maksan ise vahe kinni siis õeldi,et sellest paremat polegi Nu ei tea,kas siis polnud või ei tahetud.Nüüd siis uus peal ca 2 kuud aga siin neid kommentaare lugedes,on jälle
hirm nahas,et sedagi ratast mul rohkem kui aastaks ei jätku
|
Mis kirjadega uus oli siis?
Kas sellist pragu välimises servas mootori pool küljes ei ole, pealmine metall eraldi osana/kausina?
http://i22.ebayimg.com/04/i/000/b2/2d/4e18_1_b.JPG
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiil
Vahetasin hiljuti ühe SWAG'i oma ära, 1 aasta oli peal olnud (A6 2.5 103kw takso) Käivitades ja teatud pööretel tegi kolinat ja vedas rihma maha.
Seekord läks originaal, sest see maksab sama palju kui B osa (2700-2800) ja garantii oli vist 2 aastat. Eelmine aasta maksis vist originaal üle 4500
krooni. |
Sellel ei olnud pilusid/kihte ?
|
|
|