Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 18.06.09 05:37
|
|
|
Segu vaene ja auto sureb välja - 2.2T 20v
Tervist
Eile ilmnes mu RS2'l selline probleem, et segu vajus väga vaeseks ja auto hakkas kokutama. Alguses oli probleem ainult siis kui foori taga seista ja
siis sealt liikuma hakata. Ehk siis hakates liikuma ja gaasi andes, pendeldab segukell täiesti vaese segu peale ja mootor justkui sureb korraks välja.
Selline tunne, et bensiini ei tule peale, alguses oli probleem ainult foori tagant ära sõiduga ja boostides, nüüd aga tõmbleb auto ka rahulikult
sõites, tühikäigul käib samamoodi segukell täiesti vaese peal ja auto tahab välja surra. Ajus oli ainult 1 veakood - liiga rikas/vaene segu. Ei oska
hetkel nagu midagi teha, ise arvan, et kütuse peale andmisega on mingi probleem.
|
|
|
|
Maik
huviline
Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 18.06.09 05:48
|
|
|
Õhulugeja viga!
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 18.06.09 06:13
|
|
|
Tõmba õhulugejal juhe küljest ära ja vaata, kas muutub midagi.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 18.06.09 07:50
|
|
|
Õhulugejat kahtlustasin ka ise, tõmbasin juhtme küljest, ei muutunud mitte midagi. Tühikäigu mootorilt võtsin samuti juhtme küljest ja see ei muutnud
samuti midagi.
Samas on mul ka selline informatsioon:
postitati 21.10.07 22:36
turbo:
Uus õhulugeja peal...
Minekus mitte mingit vahet, võib vist öelda, et isegi kesisem minek. Ainuke muutus, et mootori pöörded muutusid. Sooja mootoriga tühikäigul ühtlased
1050 pööret. Enne kõikus 800-850 vahel mis väidetavalt on isegi palju.
Kas tõesti saavad õhulugejad pooleteist aastaga otsa?
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 18.06.09 07:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Õhulugejat kahtlustasin ka ise, tõmbasin juhtme küljest, ei muutunud mitte midagi. Tühikäigu mootorilt võtsin samuti juhtme küljest ja see ei muutnud
samuti midagi.
Samas on mul ka selline informatsioon:
postitati 21.10.07 22:36
turbo:
Uus õhulugeja peal...
Minekus mitte mingit vahet, võib vist öelda, et isegi kesisem minek. Ainuke muutus, et mootori pöörded muutusid. Sooja mootoriga tühikäigul ühtlased
1050 pööret. Enne kõikus 800-850 vahel mis väidetavalt on isegi palju.
Kas tõesti saavad õhulugejad pooleteist aastaga otsa? |
Oleneb filtrist, õhufiltrist. Proovi ükskõik, kas S2/S4 õhulugejat toimivat, vahe näha. Võiksid lisaks benafiltri uue panna, soovitatavalt originaali,
kuna vana on suht kindlalt ummistunud.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 18.06.09 09:38
|
|
|
Lambda jamamine ei pruugi nii avalduda? Kütterõhu regulaator? Pump? Gaasiklapi asendi andur?
Need on huupi pakutud, aga ma arvan et võiks need üle kontrollida.
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 18.06.09 10:18
|
|
|
Lambda võib küll. Mul on nii olnud, et mingist hetkest ei taha mootor pöördesse minna ja puterdab kui gaasi anda, vahest isegi suri välja. Lambda juhe
lahti ja töötas jälle. Eks neid vea tekitajaid võib olla mitmeid. Leia doonor, kelle pealt saad korras detaile proovimiseks laenata.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
Matrix
huviline
Registreerunud 13.02.07
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe
|
postitati 18.06.09 10:22
|
|
|
Mootor pole küll sama, kuid sama vana masin. Mul olid samad sümptomid, sai katsetatud igasugu asju. Juhtmed käisid kõikvõimalikelt süüdlastelt küljest
ära, kuid kokkuvõttes oli ikkagi tühikäigu mootor rikkis. Minu auto puhul mingeid veateateid ei olnud (sõiduajal jälgida ei saanud). Tühikäigul
pöördesse lastes oli ok, kui vedu järgi siis teine asi.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 21.06.09 09:32
|
|
|
Njah, viga oli hämmastav. Neste bensiin!
Võtsin täna statoilist 20 liitrit 98't peale ja kõik probleemid kadunud nagu võluväel...
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.06.09 09:49
|
|
|
Heh, mina pole Neste ja Statoili küttel vahet täheldanud.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 21.06.09 11:24
|
|
|
Olen isegi varem nestest võtnud ja probleeme pole täheldanud. Aga hetkel hakkas auto tõepoolest peale tanklaskäiku ilusti tööle.
|
|
|
|
indrekk
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20v
|
postitati 21.06.09 16:11
|
|
|
Neste bensiiniga on Haapsaluski probleeme olnud, tugev nõksutamine-popsutamine olenemata gaasipedaali asendist. Ainsaks raviks on olnud pihustite
puhastus.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 25.06.09 10:35
|
|
|
Neste 98 sai eelmisel autol stock 20vt mootori täiesti kuuldavalt detoneerima kiirendamistel. Statoili kütus lahendas asja.
Imelik kül, mida põtrade ettevõte bensiini pähe Eestis müüb...
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 25.06.09 11:13
|
|
|
Antud teema kohapealt niipalju, et probleem ilmselt polnud siiski bensiinis.
Avastasin, et voltmeeter paneb täiesti segast, hakkasin siis asja uurima.
Selgus, et generaator on mootori küljest täiesti lahti põrunud, püsis seal küljes ainult regulaatori abil.
Tõstsin siis auto üles ja kerasin alt poolt geneka kinnituse poldi kinni, voltmeeter kenasti 14 peal ja mootori töö korras.
Lisaks sellele vahetasin ka lambda andurid WB lambda vastu, peale mida hakkas auto jälle imelikult tööle, aga selle probleemiga pole teatud
tähtpäevade tõttu olnud aega tegeleda 
|
|
|
|