ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 22.05.04 09:51
|
|
|
Tühikäigusüsteemi juures nõu tarvis.
Oleks tarvis, et keegi seletaks natuke lahti selle süsteemi tööpõhimõtet mis külmal mootoril pöördeid tõstab. Olen aru saanud, et temperatuuri- ja
jagajaandurilt saadava info põhjal liigutab armatuuri all olev karbike magnetklappi (nn tühikäigumootor). Vaja oleks teada milline on see
temperatuuriandur mille signaal peab sinna "karbikesse" jõudma. Kaevusin juhtmetesse, kuid targemaks ei saanud. Neid andureid ikka igavene
hunnik mootori küljes. Radikasse mineva lõdviku juures on neid 4tk, plokikaane tagaservas veel üks, samuti on näha ploki allosas mingit andurite
pesakonda. Probleem selles, et külma mootori korral pöördeid ei tõsta, kuna magnetklapile ei tule voolu peale. Ja oleks tarvis tuvastada milles
täpselt viga. Panin kontrolllambi selle klapi asemele, see süttib korraks vaid süüte sisselülitamisel, rohkem ei miskit. Loogika ütleb, et viga võib
olla nii temp. anduris, selles juhtplokis või veel milleski. Igasugused nõuanded on väga teretulnud.
Tänud!
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 24.05.04 17:49
|
|
|
Tänud! Väga asjalikud lingid.
Nüüd siis paigaldasin sellele tühikäigu stabiliseerimise süsteemile uue (kasutatud) magnetklapi ja juhtploki. Tühikäigupöördeid hoiab nüüd hästi, kuid
nüüd probleem just vastupidine- pöörded langevad liiga kaua alla. Käiguvahetusel ja suuremate pööretega ühtlasemalt sõites häirib jubedalt. Head nõud
vägagi teretulnud.
Tänud!
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 24.05.04 18:17
|
|
|
Sel puhul saab olla ainult 2 viga. Tühikäigumootor või juhtplokk. Üldjuhul ikka tühikäigumootor. Sellest on siin foorumis ka pikalt laialt räägitud -
aitab esialgu kui läbi pest lihtsalt. Kui ei mõju, proovi vahetada. Ja alles siis uuri juhtplokki. Kuigi, jah, vana auto puhul pole ka välistatud
oksüdeerunud pistikud ja katkised juhtmed... Lohuta ennast sellega, et peaaegu alati on suurele probleemile lihtne ja tihti üldse mitte kallis
lahendus. 
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.05.04 18:17
|
|
|
10V turbol langevadki pöörded pikalt,see on selle mootori eripära.Vähemalt minu 10V turbod on mõlemad nii käitunud.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 24.05.04 19:05
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
10V turbol langevadki pöörded pikalt,see on selle mootori eripära.Vähemalt minu 10V turbod on mõlemad nii käitunud. |
Pöörete aeglasel langemisel ja "pöörete aeglasel langemisel" on vahe sees. Ma muidugi pole ferdinandi autot oma silmaga näinudki, aga usun,
et kui ikka "häirib jubedalt", siis on midagi valesti. Olen ise mingi aeg tagasi täpselt sama probleemiga tegelenud ja jõudsin ikka
tühikäigumootori (või ka tühikäigu stabilisaatori) juurde välja. Vahetasin ära ja asi korras! Kusjuures sattus ka olema 2 tuksis tühikäigumootorit
mulle, seepärast hakkasingi teisi asju kahtlustama, aga kolmas oli juba korralik.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 24.05.04 19:43
|
|
|
Tänud! Proovin homme selle klapi ära pesta eks siis näha ole mis saab. Kui see süsteem ei töötanud siis seda pöörete aeglase allalangemise probleemi
ei olnud. Seega peaks tõenäoliselt ikka ravitav haigus olema.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 28.07.04 06:39
|
|
|
Nii, läksin nüüd üle pika aja siis testriga auto kallale, eesmärgiks leida viga miks mootor külmalt korralikult ei tööta. Targalt välismaa saidilt
lugesin tühikäigu stabiliseerimissüsteemi termoanduri takistused (-20kraadi juures 6kilooomi ja 80kraadi juures 130 oomi) Andur on peetis igal juhul,
takistus on väga suur. Proovisin siis andurisse tulevatele otstele erinevaid takisteid vahele ühendada, 3,9&5,9 kilo korral ei juhtunud midagi,
aga 110 oomisega pöörded tõusid? Tegelikult peaks ju vastupidi olema?
Kas kellelgi on pakkuda töökorras andurit? See on siis radikasse mineva lõdviku juures kõige ülemine andur. Forsiga on nagu on, telefoniga ühendust ei
saa ja kohale ei ole ka praegu aega minna.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.08.04 20:19
|
|
|
Küsimus veel selline, et mille järgi saab juhtrõhuregulaator "teada", et mootor on külm? Kas otse mingist andurist (millisest) või on ka
selleks otstarbeks mingit elektroonikat/releed kasutatud?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|