Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Segukella paigaldus (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3382)
audipoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b8

postitati 16.05.09 11:27 Tsiteeri
Segukella paigaldus



Mul audi s3-el on 5 juhtmega lambda. Küsimus siis selline, et millise juhtme küljest ma peaks võtam signaali, kas punase, halli, kollase.valge või musta juhtme küljest? Ma proovisin võtta musta küljest, niikui kellale voolu järele panin, läks see kohe rohelisse alesse.
Kust ma peaks kellale ka voolu võttma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Digger
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 2,8 quattro & vw Golf3 1,8

postitati 16.05.09 11:32 Tsiteeri


Tere! Ja äkki keegi oskab öelda ka 2,8 V6 paigalduseks infot!
Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Digger
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 2,8 quattro & vw Golf3 1,8

postitati 18.05.09 18:51 Tsiteeri


Teab siis keegi v?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 18.05.09 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Digger
Teab siis keegi v?


Kolme juhtmega lambdal (kaks valget, üks must) tuleb see minuteada ühendada musta juhtme külge. Kuid mis kasu sul sellest kellast? Õieti ta nagunii sul seda segu ei näita.


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jänn
huviline



Registreerunud 17.07.08
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.09 20:06 Tsiteeri


musta külge.Mul näitab küll õieti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.05.09 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jänn
musta külge.Mul näitab küll õieti.

Pigem peeti seda silmas, et too kitsasriba lambda näitab sulle enamvähem näitu mille täpsuses eriti kindel olla ei tasu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & Q7 3.0 TDI

postitati 15.11.09 09:06 Tsiteeri


Kui paigaldada segukell, siis tuleks valida digitaalne kell või siis sirkliga? Saan aru, et kitsasriba pole väga usaldusväärne.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 15.11.09 09:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Kui paigaldada segukell, siis tuleks valida digitaalne kell või siis sirkliga? Saan aru, et kitsasriba pole väga usaldusväärne.


Digitaalset on minu arvates lihtsam silmanurgast jälgida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 15.11.09 09:35 Tsiteeri


S3-el on lairiba lambda, sellest ka 5 juhet, nö "tavalise" segu kellaga pole seal miskit peale hakata. Kui põnevad virvendavad tulukesed huvitavad, siis paigaldada tavaline lambda lisaks.
Tavalistel nelja juhtmega lambdadel on must jah signaal aga seda kindlasti lambda poolses pistikus, auto pool võivad värvid teised olla.
Kell tuleks valida ledidega, see seieriga reageerib veel aegalasemal ja ebatäpsemalt kui led kell.

Turboautodele soovitaks kindlasti lairiba, eks igaüks ise teab, kumba seal paremini näeb, numbdeid v led-e, või kombineeritult mõlemaid :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 15.11.09 09:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Kui paigaldada segukell, siis tuleks valida digitaalne kell või siis sirkliga? Saan aru, et kitsasriba pole väga usaldusväärne.


Kitsasriba segukellaga saad ainult kontrollida org lambda korrasolekut. :)

Kui juba WB vaatad, siis minu arust on mõtekam valida selline kell, kus on olemas nii digitaalne kui ka osuti niiöelda.
Näiteks AEM või INNOVATIVE.

Samas on ka VEMS kellal omad eelised.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & Q7 3.0 TDI

postitati 15.11.09 13:36 Tsiteeri


Ühesõnaga siis masinaks on Audi 90 NG moto(98kw). Lambdasse jookseb minuteada 3 juhet(üks must ja kaks valget). Saan aru et pean signaali võtma mustast, kuid kas originaal lambdaga saab nii hakkama. Vaatan, et osade kelladega kaasas eraldi lambda andurid? Ehk siis + saan võtta mustast ja massi suvalisest kohast ning teoreetiliselt peaks ta siis töötama, nagu olen aru saanud:) Kui kirjutasin midagi valesti, võite nõu ja jõuga aidata. Pole varem sellega kokku puutunud.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.09 20:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Ühesõnaga siis masinaks on Audi 90 NG moto(98kw). Lambdasse jookseb minuteada 3 juhet(üks must ja kaks valget). Saan aru et pean signaali võtma mustast, kuid kas originaal lambdaga saab nii hakkama. Vaatan, et osade kelladega kaasas eraldi lambda andurid? Ehk siis + saan võtta mustast ja massi suvalisest kohast ning teoreetiliselt peaks ta siis töötama, nagu olen aru saanud:) Kui kirjutasin midagi valesti, võite nõu ja jõuga aidata. Pole varem sellega kokku puutunud.

Nu kui selle mootoriga tegu siis võid jah sinna ka selle kitsasriba lambda näidiku ühendada, lambda korrasoleku kontrolliks.
Kellal peaks olema siiski kolm juhet, üks pluss mis tuleks panna süüte luku alt, miinus mille võiks võtta mootorist (ideeliselt peaks olema täpsem) ning signaal mis tuleb jah võtta selle lambda musta kaabli küljest.
Eraldi lambdad on kaasas lairiba lambda kelladel, kitsasriba omadel sellist asja ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & Q7 3.0 TDI

postitati 15.11.09 20:21 Tsiteeri


Tänud Ranz:)


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janeki
huviline



Registreerunud 26.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.09 22:05 Tsiteeri


Ühel autol mul karburaator jamab ja ühendan ka vahel kontrolliks kella külge. Gaasianalüsaatoriga vaadates tõmbab ta lambda näidu vähe kõrvale... eks ta seal juhtmel koormuseks ju ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 15.11.09 22:18 Tsiteeri


Lihtsalt teadmiseks, et minu senine praktika on näidanud, et nii mõnegi "bling-bling tavalambda" kellaga võib ainult lutsu visata. Eks see ole ka põhjuseks, miks ma oma sinisele pole sellist paigaldanud. Vedeleb garaa˛is juba tükk aega.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.3% - SQL: 74.7%]