jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 14.05.09 16:55
|
|
|
C4 2,5TDI hakkab puterdama kõrgetal pööretel.
Mure siis selline, et peale 3000 pööret (vahest ka juba 2500 pealt) hakkab puterdama ja turborõhk langeb 1-lt barilt 0,5 peale. Puterdamise ajal
viskab kõvasti musta summutist. Seda teeb ka kohapeal gaasi andes. On kellelgi kokkupuuteid?
|
|
|
|
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
postitati 15.05.09 05:42
|
|
|
Tundub, nagu oleks tegemist rõhulekkega. Puterdamist või kakkumist on põhjustanud ka turbost WG membraanklappi minev metallist rõhutoru, mis võib
mingil määral umbes olla. Proovi läbi puhuda suruõhuga. See töö ei võta palju aega. Miski tunnike...
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 16.05.09 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kylaline90
Tundub, nagu oleks tegemist rõhulekkega. Puterdamist või kakkumist on põhjustanud ka turbost WG membraanklappi minev metallist rõhutoru, mis võib
mingil määral umbes olla. Proovi läbi puhuda suruõhuga. See töö ei võta palju aega. Miski tunnike... |
Ehk räägid täpsemalt kus mis läbi puhuda. Kahtlustan ise ka rõhuleket, aga kas see võib põhjustada vahelejätmist?
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 22.05.09 15:18
|
|
|
Mul katalisaator seest tühi ja toru pole otse pandud. Kas võimalik, et kati sees mingi tahmapall läheb toru ette? Kas see võib ka rõhu alla lüüa?
|
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 22.05.09 19:14
|
|
|
Tühi katt seda nüüd küll ei tee. Põhjus võib olla kõrgsurvepumba el. peas. Võta kaan maha ja puhasta reostaat ära. Chip võib ka jebida.
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 23.05.09 06:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vreps
Tühi katt seda nüüd küll ei tee. Põhjus võib olla kõrgsurvepumba el. peas. Võta kaan maha ja puhasta reostaat ära. Chip võib ka jebida.
|
Võin ma lihtsalt kaane pealt maha võtta? Tõmban kriipsud peale ja keeran 4 kruvi lahti? Midagi laiali ei lenda sealt? Mingit pilti äkki, mida
puhastada/kontrollida seal? Mis määret reostaadile määrida, et paremini libiseks?
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 23.05.09 18:21
|
|
|
Kas laiali midagi lendabvõi mitte, ei tea, aga märkimine on hea mõte kuna pumba pea nihutamisga (rihmaratta poole või eemale) muudetakse pritse hetke
küttekogust.
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.09 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vreps
Tühi katt seda nüüd küll ei tee. Põhjus võib olla kõrgsurvepumba el. peas. Võta kaan maha ja puhasta reostaat ära. Chip võib ka jebida.
|
Äkki saaks teada kuidas puhastada.
Kas kraapida taskunoaga või lihvida ehitusest jäänud liivapaberiga?
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 23.05.09 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Tsitaat: | Algselt postitas: vreps
Tühi katt seda nüüd küll ei tee. Põhjus võib olla kõrgsurvepumba el. peas. Võta kaan maha ja puhasta reostaat ära. Chip võib ka jebida.
|
Võin ma lihtsalt kaane pealt maha võtta? Tõmban kriipsud peale ja keeran 4 kruvi lahti? Midagi laiali ei lenda sealt? Mingit pilti äkki, mida
puhastada/kontrollida seal? Mis määret reostaadile määrida, et paremini libiseks? | Laiali ei lenda seal midagi,sest maha võtad ainult
kaane ja mida Sa seal ikka määrid kui kõik see krempel on diisli sees. Puhastamiseks on olemas el. kontaktide puhastus aerosoolid mis selle sodi lahti
võtavad. Pead ei anna,et sellest abi on aga paaril korral on põhjus seal olnud.
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 23.05.09 21:48
|
|
|
Andsin täna mitu korda piitsa. Puterdamise algus liikus 2500 pealt järk järgult ülespoole kuni kadus ära. Eks sõidan nüüd rahulikult ja vaatan kas
tuleb tagasi. Ükskord enne oli ka selline mure aga kui Test-Rem Diislisse jõudsin oli viga kadund nagu hambaarsti uksetaga kuni nüüdseni. Eks hoian
kursis kui tagasi peaks tulema. Tundub, et tegu siiski mehaanilise veaga... midagi umbes äkki või tõesti see reostaat pumbas must. Aga kas see
reostaat võib põhjustada ka rõhu langust? Üritan diagnosti klubiliikme Fugitive abiga ära teha, ehk on sinna mõni märk maha jäänd.
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 27.07.09 19:43
|
|
|
Viga ilmnes mõnipäev tagasi jälle. Ehk on viga ülerõhu klapis,et ei pea korralikult vms?
|
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 27.07.09 21:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Viga ilmnes mõnipäev tagasi jälle. Ehk on viga ülerõhu klapis,et ei pea korralikult vms? | Ei tglt ma tean milles viga on-tahad
joonele panna kohe diisliraketid Ma arvan isiklikult et viga võib olla
sul miskises klapis kas siis wg,egr,n75 solenoid, soovitan ka arvutiga vaadata palju aju näeb ülerõhku-võrreldes kellaga. Sest puterdamise ajal tuli
sul tagant ainult musta ja ma arvan,et viga võib olla rõhupuuduses pigem.
Aga jah arvuti taga diagnoosi panna on sama kui kinnisilmi piljardit mängida.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 28.07.09 03:26
|
|
|
Kui rõhk kusagilt teel turbost sisselaskesse puktu pääseb siis hakkab tossama, kuna õhulugeja on kindlaks määranud juba suurema õhukoguse kui
mootorisse lekketõttu tegeleikult jõuab ja nii saab segu liig rikas. Juhul kui N75 jupsib siis ei liigu masin lihtsalt edasi, tahmama ta sellest ei
hakka
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 28.07.09 18:53
|
|
|
Puterdamise ajal lööb rõhu ka järsult 1bar-i pealt 0,5bar-i peale. Kui gaas korraks lahti lasta ja uuesti vajutada siis tõuseb rõhk kenasti 1-ni kuni
puterdamiseni, mil seier järsult kukub täpselt 0,5 peale. Ühtki veakoodi ei näita ajus.
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.09 19:35
|
|
|
Kus see N75 solenoid asub ?
Endal kah minek just ses magusas alas (2500-...) lahjvõitu. Ei tossa väga hullusti. Puterdamist ei esine. Laustossamise asemel viskab pahvakaid, ka
nats alla 2000 rpm isegi.
Täna lõi korraks, kui peale sõitu seisma jäin, päris mõõduka kolksu sisse . Tühikäigul ei ole, aga kui korra natuke pööret annad (piisab 2000rpm), siis tuleb jälle ja kaob ära enne kui välja kapoti juurde jõuad . Seisis u 3 tundi ja pole enam midagi. Ühtegi tuld sellepärast armatuuris
põlema ei löönud. Kuuaega tagasi polnud ka veakoode.
Päev enne seda kakkusin maha intercooleri ja lõdvikud. Lekkeid silmaga ei tuvasatnud, cooleri ribid puhtad. Muide milline peaks olema C4 2.5 TDI 103KW
cooler -> sisselaskekolle lõdvik ? Endal on kaunis käänuline, käänukohapealt jakatud (sees metalltoru, selleümber lõdviku otsad). Metalltoru sein
on oma 2.5 mm paks, üks ots lõdviku käänu kohal kergelt õhus - äkki see metall toru on seal sees liiga suureks takistajaks ? Igatahes on plaan see
asendada, sirgemaga.
Katalüsaatorist paistis keskelt veel valgus läbi aga vaja seegi otsetoruga asendada. Kellegil äkki vana KAT alles, teeks sellest otsetoru. Präeguse
jätaks tervena alles esialgu.
Plaanis lasta veel testida pihusteid. Mida veel saaks vaadata kontrollida ?
|
|
|
tdiquattro
huviline
Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140
|
postitati 29.07.09 14:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Puterdamise ajal lööb rõhu ka järsult 1bar-i pealt 0,5bar-i peale. Kui gaas korraks lahti lasta ja uuesti vajutada siis tõuseb rõhk kenasti 1-ni kuni
puterdamiseni, mil seier järsult kukub täpselt 0,5 peale. Ühtki veakoodi ei näita ajus. |
Millega ja kuidas sa turborõhku mõõdad? Kas mõõdad kohapeal lapatsit andes rõhku? Kas kellaga?
|
|
|
tdiquattro
huviline
Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140
|
postitati 29.07.09 14:58
|
|
|
N-75 solenoid asub pumbarihma taga salongipaneelil. See on metallist kopsik, kuhu läheb alt üks rõhutoru sisse ja pealt tuleb kaks toru välja ( üks
läheb turbo wg klapi külge ja teine sisselaskesse enne turbot ).
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 29.07.09 17:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tdiquattro
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Puterdamise ajal lööb rõhu ka järsult 1bar-i pealt 0,5bar-i peale. Kui gaas korraks lahti lasta ja uuesti vajutada siis tõuseb rõhk kenasti 1-ni kuni
puterdamiseni, mil seier järsult kukub täpselt 0,5 peale. Ühtki veakoodi ei näita ajus. |
Millega ja kuidas sa turborõhku mõõdad? Kas mõõdad kohapeal lapatsit andes rõhku? Kas kellaga? |
Mõõdan rõhku kellaga ja sõites. Rõhu näidu võtan voolikust, mis läheb sisselaske kollektorist n-75 solenoidi.
|
|
|
|
tdiquattro
huviline
Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140
|
postitati 30.07.09 09:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Tsitaat: | Algselt postitas: tdiquattro
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Puterdamise ajal lööb rõhu ka järsult 1bar-i pealt 0,5bar-i peale. Kui gaas korraks lahti lasta ja uuesti vajutada siis tõuseb rõhk kenasti 1-ni kuni
puterdamiseni, mil seier järsult kukub täpselt 0,5 peale. Ühtki veakoodi ei näita ajus. |
Millega ja kuidas sa turborõhku mõõdad? Kas mõõdad kohapeal lapatsit andes rõhku? Kas kellaga? |
Mõõdan rõhku kellaga ja sõites. Rõhu näidu võtan voolikust, mis läheb sisselaske kollektorist n-75 solenoidi. |
Kas sul on järsu kiirendamise ajal rõhk 1bar? Mina enda autol mõõtsin ka kellaga 1,2bar-i kiirendades. Ma ei tea, kas seda on vähevõitu või on see
normaalne rõhk. Mina võtsin rõhunäidu sisselaskekollektorist turborõhuandurisse minevast voolikust. Panin sinna kolmiku vahele kella jaoks. Mul 103kW
AEL mootor. Mul enda autol ka minek võiks parem olla, siiani pole viga leidnud.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 30.07.09 14:48
|
|
|
Tsitaat: |
Kas sul on järsu kiirendamise ajal rõhk 1bar? Mina enda autol mõõtsin ka kellaga 1,2bar-i kiirendades. Ma ei tea, kas seda on vähevõitu või on see
normaalne rõhk. Mina võtsin rõhunäidu sisselaskekollektorist turborõhuandurisse minevast voolikust. Panin sinna kolmiku vahele kella jaoks. Mul 103kW
AEL mootor. Mul enda autol ka minek võiks parem olla, siiani pole viga leidnud. |
Järsu kiirenduse ajal lööb 1,1 umbes ja siis langeb 1bar peale. Mõõdan rõhku samast voolikust kolmikuga. Mul AAT mootor. Parandasin täna ühe vooliku
ära, mis tuleb cooleri põhjast ja läheb nukaratta juurde mingisse kopsikusse. Puterdamist täna ei esinend enam ja tõmbas ka kuidagi paremini. Äkki
oligi selles viga?
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 08.09.09 19:46
|
|
|
Viga siis lõpuks leitud. Vigane oli juhtpihusti, mis kuumenedes jäi kinni vms., et avanes 245bar pealt. Kui maha jahutada, oli jälle norm. 190bar.
Seega ta avanes hiljem ja ajas süüte paigast ära. Pihusti korras ja sõit võib jätkuda puterdamata.
|
|
|
|