kpp
huviline
Registreerunud 12.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 66KW
|
postitati 18.05.04 08:18
|
|
|
B4 ei tööta korralikult,katkub
Palun aidake lahendada probleem.Autoks on B4 monopritsega.Olen vahetanud autol päris palju juppe ära (Küünlad.Küünla juhtmed,rootori,jagaja
kaane,bensu filtri,vaakum voolikud,teise auto pealt pritsungi pea prooviks)aga tolku ei ole.Diagnostis käinud 3-4 korda, kahe erineva juures, keeravad
krutivad kasu ei midgi.Nüüd on süütenurk keeratud nii varaseks kui vähegi võimalik,et seda katkumist ei oleks aga auto kohalt minek pole see mis peaks
olema.Kui keegi teab või oskab soovitada mis teha andku teada.
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 18.05.04 08:28
|
|
|
opelil oli samade tunnustega õhulugeja peetis ja poes hind 8 kilo 
Äkki sulgi see teema ....
|
|
|
|
doktorms
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 (1987 a.)
|
postitati 18.05.04 08:34
|
|
|
Monopritse on üldjuhul ilma õhulugejata.
Mis mootorikood on? Mis aasta auto?
Jõud köidab alati madalate moraalsete omadustega inimesi. (A. Einstein)
|
|
|
|
kpp
huviline
Registreerunud 12.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 66KW
|
postitati 18.05.04 11:14
|
|
|
Auto näitajad on 2 liitrine, 66kw ja 1991 a
Õhu lugejat pole sellel masinal
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 18.05.04 13:56
|
|
|
tankla vahetus äkki abiks?
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.04 14:06
|
|
|
Enamasti räägitakse karpa padjast sellistel juhtudel
|
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 18.05.04 18:27
|
|
|
Et teada saada kas on karpa padi või muu koht kus saab lisaõhku.Osta külmkäivituse eetrit ja pihusta seda kohtadele mida kahtlustad.Mootori pöörete
järgi saad aru kus lisaõhku saab.
|
|
|
erkis71
huviline
Registreerunud 22.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe quattro typ 85 20V turbo
|
postitati 18.05.04 18:38
|
|
|
Vaata karpa all olevat patja,proovi töötava mootori korral karpat natuke liigutada ja vaata kas pöörded muutuvad või mitte.Või näed karpat liigutades
padjal mingeid mõrasid.See häda monopritsel tavaline asi.
|
|
|
truumu
huviline
Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 525iT 2001.a E39
|
postitati 20.05.04 05:10
|
|
|
Tsitaat: | Nüüd on süütenurk keeratud nii varaseks kui vähegi võimalik,et seda katkumist ei oleks aga auto kohalt minek pole see mis peaks
olema |

liigvarane süüde ja lahja segu harilikult seda katkumist põhjustavadki...
kas rihmamärgid on paigas?
lambda töötab?
veakoodid välja võetud?
|
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 20.05.04 15:11
|
|
|
mina sain jõnksutamisest lahti lõpuks, põhjustaja oli umbes kütuse filter/sõel mis istus karburaatorisse mineva toruotsa sees kuhu kinnitub kütuse
voolik. Sellne 5mm läbimõõdu ja 30mm pikkusega koonus-sõel.
|
|
|
kpp
huviline
Registreerunud 12.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 66KW
|
postitati 20.05.04 16:02
|
|
|
to truumu: kõik näitajad on korda 3 üle vaadatud, ning need näitajad on korras, samuti hammasrihm on õigesti paigas ja varajaks sai süüde sellepärast
pandud, et õige süütenurga all hakkab auto katkuma.Bensu filter on vahetatud 2* poole aasta jooksul,1* ise, teist korda teeninduses.Bensu torustik on
läbi puhutud.Kui auto kooles ükskord tee peal ära,siis teeninduses puhuti bensu toru puhtaks ja vahetati filter, auto sai jälle käima, aga kui ta
katkus ennem puhastust siis jätkas samamoodi peale teenindust.Terve pritsungi pea sai tõstetud koos kummipadjaga teise autopealt ümber, kuid see ei
aidanud.Diagnostik väitis mokaotsast,et millegipärast gaasijaotus ja süüde ei klapi omavahel, kuid põhjust ka üles ei leidnud.
|
|
|
truumu
huviline
Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 525iT 2001.a E39
|
postitati 20.05.04 18:57
|
|
|
Audidel juhtub vahest, et alumine rihmaratas sööb kiilu, mille otsas ta istub ära ja hakkab sõidu ajal mängima,
süüde ja gaasijaotus hakkavad suvaliselt muutuma
|
|
|
|
kpp
huviline
Registreerunud 12.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 66KW
|
postitati 21.05.04 17:57
|
|
|
Aga miks külmast peast mootor vahele ei jäta, vaid kui on ca 5 min. töötanud ja siis hakkab turtsuma??
|
|
|
truumu
huviline
Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 525iT 2001.a E39
|
postitati 21.05.04 19:52
|
|
|
klapid häält ei tee?
hüdrokaid mõtlen...
kompressioonid?
|
|
|
|
kpp
huviline
Registreerunud 12.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 66KW
|
postitati 22.05.04 05:42
|
|
|
hüdratõukurid vahetasin ära.Kompressioon on kõigis silindrites 10.
Mõnikord on räägitud siin foorumites süüteluku tagumisest plaadist, mis nagu ka oleks katkumise põhjus,sest mõnikord peale auto käivitamist jäävad
armatuuri tuled põlema ja 2-3 korda teinekord alustan enne kui kustuvad.Üks diagnostiku elektrimõõte riist näitas jagaja kaane ja süütepooli vahel
voolu hüplemist, küünla jagaja kaane vahel mitte.Aga süütepool on nüüd teise auto pealt korra ümber tõstetud, kuid tolku sellest polnud.Teine
diagnostik ütles, et seal on kõik korras, kuid ta vaatas seda ainult läbi diagnosti aparaadi näitude.Nii et võta kinni mis on õige ja mis on vale.
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 22.05.04 10:13
|
|
|
Sõbral oli ka probleem katkus vahel ja tagurpidi sõiduga suri välja ja lõpuks ei tahtnud käima vahel minna.Pidi voolu süütepoolile käsitsi peale
panema siis läks.Viga oli immos.Kui sul on ka immo siis vaaata see üle.
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 01.06.04 11:02
|
|
|
bensapump
|
|
|