Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: audi quattro ost ~25k (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 4295)
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.05.09 15:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Ütleks omalt poolt kommentaariks, et just madala otsa momendi puudumine ongi nende V6 mootorite kõige suurem miinus. Mul on omal kombeks sõita igasuguste autodega nii, et lasen vaikselt siduri lahti ja alles seejärel panen jala gaasile ja kiirendan (harjunud diislitega:D). Seda saab teha suurepäraselt isegi Audi 80Q 1.8S-ga, rääkimata 2L mootoritest, kuid 2.6 ja 2.8 V6-ga peab sidurijalg selleks ikka väga tundlik olema ja paar sekundit peab ka ootama, enne kui mingi kiirendus tekib. Õigemini kiirendus tekib alles siis, kui iga normaalne inimene juba järgmise käigu sisse tahaks panna.

Ei saa absoluutselt nõus olla. 2.8 12V V6 autosid on mul olnud kaks, algul automaadiga 100 ja siis manuaaliga 80, mõlemad quattrod, mõlemad on madalal pöördel väga ilusti liikunud. Ka manuaaliga saab vabalt nii, et tõstad jala sidurilt ja auto hakkab ilma gaasi puudutamata liikuma. Teise käiguga võid näiteks vabalt tühikäigupööretel ringi kruisida. Kui sealt siis vajutada, on kiirendus täiesti olemas. Selles osas kindlasti R5 mootorist üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martint
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi100 2,8q

postitati 06.05.09 17:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Ka manuaaliga saab vabalt nii, et tõstad jala sidurilt ja auto hakkab ilma gaasi puudutamata liikuma. Teise käiguga võid näiteks vabalt tühikäigupööretel ringi kruisida. Kui sealt siis vajutada, on kiirendus täiesti olemas. Selles osas kindlasti R5 mootorist üle.


Olen sinuga täitsa päri;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 06.05.09 17:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Ei saa absoluutselt nõus olla. 2.8 12V V6 autosid on mul olnud kaks, algul automaadiga 100 ja siis manuaaliga 80, mõlemad quattrod, mõlemad on madalal pöördel väga ilusti liikunud. Ka manuaaliga saab vabalt nii, et tõstad jala sidurilt ja auto hakkab ilma gaasi puudutamata liikuma. Teise käiguga võid näiteks vabalt tühikäigupööretel ringi kruisida. Kui sealt siis vajutada, on kiirendus täiesti olemas. Selles osas kindlasti R5 mootorist üle.

Hmm, ma räägin kah just neist samadest 12V mootoriga asjadest, aga mul pole olnud au sattuda mitte ühegi sellise rooli, millel niiviisi tühikäigupööretel kruiisides lapatsit andes auto kohalt minema pühiks, ikka on see algus väga vaevaline olnud, kuigi pöörete kerkides on jõudu muidugi mootori vääriliselt. Sama juttu räägivad ka teised tuttavad ja sellega rahustasid mind ka mõned Audiklubi liidrid kui ise sellist omasin, et nii peabki olema. Loomulikult SAAB kohalt liikuma ka gaasi puutumata, aga palju kehvemini kui teiste mootoritega. Loogiliselt võttes võiks olla vahe vaid hoorattas, kuid kergema hooratta puhul peaks vaatamata kehvemale inertsile olema minek alati ikkagi parem. Võibolla on vahe ka keredes: olen sõitnud peamiselt C4 kerega päris paljude erinevate V6-tega, kuid kergem B4 on selle kõrval just kaalu tõttu äkilisem (või kui on mingid suht väikesed rattad alla pandud), kuid mootori enda omadustes pole nagu mingit vahet märganud. Ma sõitsin sageli samal päeval just teise 2.0 B3 või 2.3 C3 Quattroga ja see enda 2.8 jõuetus just madalatel pööretel võttis alati sülitama, kuigi pöördesse lastes oli olukord mõistagi vastupidine


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 06.05.09 17:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Üks eriti ebaõnnestunud mootor on minu arvates see uuem 2-liitrine, mida kasutati viimastel B4-del ja B5-tel, lisaks ka Golfidel - see sobib kräunutamiseks kusagil kiirteedel, kuid linnaliikluses on vana 1.8 kah tunduvalt nobedam, põhjuseks just jõu- ning momendigraafiku kuju, kuigi lõppvõimsust vaadates eeldavad enamus, et võimsam peaks olema parem.

Millist mootorit silmas pead?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.7% - SQL: 66.3%]