A6 C5 käetoe kaane katte eemaldamine ja kinnituse parandamine
Selgus siis, et siiski saab seda avada ning täna võtsin asja käsile.
Vajalikud tööriistad ja materjalid
- Väike pahtlilabidas + jupp maalriteipi
- Õhuke alumiiniumvõrk
- Tinutuskolb millest pole kahju
- Kahekomponente liim
- Kuumliim (soovitatavalt Würthi oma, hoiab väga hästi kinni ning ei tule terve tükina lahti)
- Peenike viil
- Lühike jupp traati vms
Pealmise kaane avamine
Katte eemaldamiseks sobis päris hästi väike pahtlilabidas
Katsin otsa maaltriteibiga, et ei kahjustaks nahka ega plastmassi
Alustasin tagant poolt, tõmbasin naha vähe eemale ja ajasin pahtlilabida vahele. Siis kangutasin labidat allapoole kuni käis klõps.
Edasi liikusin külgedele ning lõpetasin esimese otsaga
Ääred olid lahti kuid ära ikka ei tulnud, tuli natuke jõudu kasutada, alustasin samamoodi tagant jälle. Sellega tasub ettevaatlik olla, võib plasti
katki kangutada, päris kõvasti tuleb tirida.
Ees otsas on kaks klõpsu mis lähevad pealmise korpuse taha. Samuti tasub ettevaatlik olla ja eest mitte väga kangutada muidu murrab ära nagu minul.
Tuleb tagant lahti kangutada ja siis tahapoole tõmmata vähe.
Kaane kinnituse parandamine
Nüüd parandamise juurde. Minul oli see klõps korduvalt liimitud, seda siis auto küljes ilma lahti võtmata. Pidama kahjuks ei jäänud.
Parandamiseks järgmised töövahendid: alumiiniumvõrk, tinutuskolb ja Terosoni kahekomponentne liim
Lõikasin võrgust paraja tüki ning painutasin ümber ühe jala
Seejärel sulatasin tinutuskolviga võrgu plastmassi külge
Teise otsaga sulatasin siis klapi külge
Teise poolega samamoodi. Kui mõlemad küljes proovisin külge panna. Käisin korra autos proovimas kah, kuidas kaugus on ning kas ikka kinni haagib, kuna
mul olid nad eelnevalt korduvalt liimitud ja jalad ei olnud enam täpselt ühepikkused ega ka õige pikkusega, vaid lühemad.
Segasin valmis liimi ning kandsin mõnusa kihina ümber jalgade
Liim kuivab üsna kiirelt, tunniga peaks täiesti kuivanud olema. Umbes poole tunni pärast töötlesin vähe viiliga külgi, et ilusti liikuma jääks. Praegu
oli liim veel kergelt pehme, et sai neid jalgu painutada kinnituste vahele. Pärast on oht ära murda midagi võibolla.
Kindluse mõttes proovisin veel korra kas istub ilusti sisse. Sobis väga hästi
Järgmine etapp oli vedru paigaldamine, mis nupu tagasi tõmbab. Panin klõpsu ilusti paika ära ning kinnitasin vedru peale, kuid haagi taha veel ei
pand
Lasin keevitusest jupi traati ning keerasin vedru ümber, näpitsatega võtsin otstest kinni ning tõmbasin selle väikse haagi taha.
Niikaua kuni liim vahepeal kuivas, kraapisin vana liimi mis pealmist osa kinni hoidis niipalju ära kui sain. Uuesti kinnitamiseks kasutasin kuumliimi.
Kõigepealt tuleb nurga all esimene ots sisse lükata, et need 2 klõpsu läheksid korpuse vahele ning siis lihtsalt äärtest kinni vajutada. Ja ongi
valmis
Lõpptulemus
Natukene oleks võinud sissepoole jätta selle nuppu, ei osanud sellele tähelepanu pöörata liimides. Vasak nurk on nõksa liiga väljas kah, kuid pole
hullu, vaevu märgatav.
Siiani töötas väga kenasti. Liim on päris tugev ning asi peaks töötama pikaks ajaks.
|