EuroDriver
huviline
Registreerunud 05.09.08
Kasutaja on eemal
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 01.05.09 12:42
|
|
|
Esivedu see kindlasti pole, quattro ikka
Vii klubiline Juks11 juurde audihooldusesse ülevaatusele. See auto tahaks korralikku ülevaatust saada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.09 12:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Esivedu see kindlasti pole, quattro ikka
Vii klubiline Juks11 juurde audihooldusesse ülevaatusele. See auto tahaks korralikku ülevaatust saada. |
Miks arvad, et esivedu pole, selliseid esiveolisi ikka liigub ka meil siin ringi...
Aga jah, sellel ees ja armatuuril Quattro sildid, ju ta ikka Quattro on kuigi ehk keegi on ette sildi pannud ja armatuuril liistud vahetanud kuigi
tavaliselt armatuuri liistu ei vahetata.
|
|
|
|
weidu
huviline
Registreerunud 30.08.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.09 19:32
|
|
|
Aga mis seisukoht üldiselt sellest antud isendist võtta, kas keegi julgeb soovitada või on mõtetu masin
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 30.08.09 19:45
|
|
|
1 seisukoht: Kui turbosid pole vahetatud, saad seda teha, arvan et nii 50% tõenäosusega. Sama on ka halvemal juhul käigukastiga. 70k eest on pildi
pealt vaadates autot sealt küll ja veel. Fakt on see, et sellise läbisõidu ja longlife välba juures turbod ei pea vastu.Loe seda alarubriiki, saad biturbode kohapealt targemaks. Minuarust
on see väga õnnestunud mootor oma dünaamikalt. Aga hoolduse või remondi kohapealt tekib ikka selline hobiauto ülalpidamise tunne vahepeal. Sinna VÕIB
vabalt minna teine 70k sisse. See on kõik ainult autot pildilt vaadates ja ühe inimese seisukoht, nagu palutud. Aga kui on 75k raha, siis unusta kohe
ära.
Ja kui on üheveoline, siis unusta ka ära, ma ei kujuta ette mismoodi see vääne sealt selle ühe ratta abil maha pannakse.
|
|
|
votnii
huviline
Registreerunud 26.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.09 09:58
|
|
|
Ostsin Ära.
|
|
|
votnii
huviline
Registreerunud 26.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.09 10:00
|
|
|
Unustasin öelda, et auto on Quattro.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.09.09 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: votnii
Auto muidu super.
Lasin teha enne ostu mootori diagnostika.
Vead:
078 919 529L p. temp. andur
078 906 601H sekundaarõhupump (hetkel jällegi töötab)
078 906 265M (Täpselt ei saa aru mis see on) Kas sand või sond. (Igatahes neid pidi mootoris olema 4 tükki ja üks neist on läbi.)
Mootori tuli hakkas tööle peale 3 h sõitu + kiirendusi Arvan, et asi on:
1. eelnevalt nimetatud asjades 2. autol on vaja hooldustöid (rihm, filtrid, veepump, õli vahetus jne.)
Lisaks , kui mootor töötab mõnda aega, siis väljas olles tuleb natukene imeliku lõhna. Tundub nagu pisut õli lekiks aga pead ei anna. Ehk on sellest,
et mootor pole 3 kuud normaalselt töötanud.
Kui 100 km h sõita uue/sileda tee peal, siis eest paremalt poolt lööb välja väike võbin.
Generaator laadis aku ära.
Mõned rooste kohad + keretööd. (Imelik, et 2001 a. masin juba koobaste juurest natuke roostetab)
Turbo pidi korras olema.
Lasen teha autol ka test ülevaatuse.
Kirjutan... |
Mootoritule e. mootorielektroonika märguandelamp, viga on andurites, mitte rihmavahetuses.
Väike kõhin võib olla avarii tagajärg, rattalaager vms.
Mis ime see on, et generaator laadis aku ära? Tavaliselt ei lae?
Midagi ei ole imelikku, kui 2001a Audi roostetab - avarii tagajärjed, tsingikiht maas, värv peale, peabki roostetamna hakkama + halvasti ilmselt
värvitud.
Test TÜV peaks tegema ikka ennem autoostu, et peidetud vigasid tuvastada.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
votnii
huviline
Registreerunud 26.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.09 17:29
|
|
|
TÜV tegin ära.
Auto on korras.
Ainult taga vasakpoolne amort vajab vahetamist.
Samuti sai selgeks, et kerel parandustöid pole tehtud (põhja alt vaatasin). Igatahes korralikku pauku pole saanud.
Lõhn on ära kadunud, sõidab hästi.
TÜV ühtegi viga rattalaagri või silla kohta ei leidnud. Vahetasin õõtshoovad ära.
Arvasin, et aku on täiesti läbi ja seda ei saa kasutada.
H
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 26.09.09 18:04
|
|
|
OT
Äkki ei jahuks enam ostuabi teema all seda? Vaid teeks "huviliste autod" alla uue teema oma auto kohta, või mõni admin võiks teemat natukene
korrigeerida ja õigesse koht panna.
|
|
|
|