Jah, käigukasti parandus ümmarguselt 30k. Sellega võiks nagu arvestada.
Ma eitea, mina seda ei usu, et kui iga 60k km tagant õli vahetad siis se kast katki ei lähe. Nagunii läheb, on minu arvamus.
Ennetada ei ole seal midagi, ok võibolla see vahetamata õli annab mingi tõuke juurde ja kustub see kast varem ära. Aru on sellest lihtne saada, kui
kohalt minnes ja sõidu ajal mingeid jõnkse teeb siis on juba jama käes. See kast korras olekus peaks olema sujuvus ise. Kes neid parandab (juks11 ja
Tartus ahned ja kobad vms), oskab täpsemalt öelda, ehk vii sinna ja teevad diagnostika.
Ma ei tea kuidas Eesti tegijad parandavad neid, välismaal igatahes vahetatakse sidur välja mingi kangema vastu, see enam laiali ei lagune. Uuematel
multitronicutel on juba tehasest see uuendus olemas ja nendega ka probleeme ei tohiks olla.
Käru vist võib siiski ära unustada, uute kohta ei oska kommenteerida.
|