Lehekülgi: 1 2 3 |
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 04.05.10 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Konrad
RS6-e V10 pidi olema ilmselgelt liiga raske selle kere jaoks, kuskilt mitteametlik Audi esindaja väide on kõrva jäänud. |
Ka S5 puhul on selle V8 massi mõju auto käitumisele selgelt tunda - kui proovis sõita järjest A4 3,0TDi quattroga ja selle järel S5-ga, siis S5 esiots
oli kuidagi tunduvalt "kohmakam" - muud selgitust ma asjale leida ka ei osanud. Kompressoriga V6 oleks selles kupeekeres vägagi teretulnud ühe
variandina teiste lisaks.
P.S. Audil on uute plaanide hulgas muideks kavatsus mitmel autol 4,2 V8 bensukas asendada sellesama kompressoriga V6-ga (muuhulgas Q7)
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.05.10 19:24
|
|
|
Njaa, puutusin siin hiljaaegu ühe S5-ga kokku ja minule jättis see okei mulje (ei katsetanud äärmuslikes oludes). Ei ole küll selline karakteriga loom
nagu RS mudelid aga tööle-tagasi sõitmiseks pole ilmselt paha valik. Väidetavalt kiirendab S5 nullist sajani 5.1 sekundit. Kuna vabalthingaval sellist
labidaga selga efekti pole, siis reaalselt ei saanud ka selle kiirusest aru. Pärast vaatasin eemalt, kui auto kiirendas ja siis tundus isegi
kiirem. Hääled olid muidugi üle prahi.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.10 22:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Näiteks ka S8 V10-el on
topelt õhuvõtt. Nii ka R8 4.2. | Nii ka uuel A8-l. Siin on liikuv pilt.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.10 21:09
|
|
|
"Had a great conversation with a contact at quattro GmbH today and learned some very interesting things.
We were talking about the RS5 and he mentioned that it will have pretty much the same normally aspirated V8 as the B7 RS4, but with about 450 hp.
One of the limitations on the B7 RS4 was the challenge of getting enough air in and out of the engine - that it was pretty much 'choked' in the B7
RS4. There's just not enough room in the engine bay to deliver as much air as the engine needs to produce all the power its capable of, and not
enough room for a proper-sized exhaust. The B7 RS4 has one throttle body and one air intake, and the RS5 will have dual throttle bodies and
three air intakes - one of which will open only at above 5000 rpm. It 'should' also have a larger diameter exhaust system to help with the
exhaust flow. Different engine management will also help with the power.
The throttle body conversation intrigued me a bit. He said that the RS4 throttle body measures 90mm and that the RS5 will have dual 70mm
throttle bodies. Potentially one could replace the dual 70mm ones with dual 90mm ones and re-tune...
RS4, RS5, RSTT etc
RS4 vs RS5
S5-l oli ka üksik, kuid RS mudelile suudeti
ikkagi topelt õhuvõtt tekitada. Ilmselt ei tohiks seda üleliia keeruline ka RS4-le paigaldada/sättida.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.10 22:30
|
|
|
Audi RS5 vs BMW M3 video
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.11 10:28
|
|
|
Audi RS5 4,2l Coupe Klappe 4R
Information about this exhaust-system (English, International)
Configuration of the Audi RS5 vehicles in our sound videos:
Article: 1 AP 13 65 505-00
AP Audi A5 B8 RS5 4,2l Coupe
stainless steel V2A exhaust system with flap control
2 x 65mm drm
for use with original tailpipes
including flaps
Series flap control system can be connected.
Art. No. 1 AP 13 65505-00
Costs: 2.528,54 Euro (excluding VAT)
Article: 1 XP 13 65 505-00
X-Pipe Audi RS5
stainless steel V2A
2 x 65mm drm
Art. No. 1 XP 13 65 505-00
Costs: 285,36 Euro (excluding VAT)
The exhaust system with X-Pipe for Audi RS5 may gain the power by +15HP and the torque by +20Nm - Please check the dynometer diagram.
We ship to many countries worldwide.
Shipping costs depend on your location and will be charged in addition.
Prepayment of all costs is mandatory.
Installation: 297,50 Euro including 19% German VAT
Costs for approval by German TÜV authority: 119,00 Euro including 19% German VAT
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.12 19:31
|
|
|
Lappasin ajakirja EVO. Seal on välja toodud nende "track times".
Mis arvate, mis on seal kõige kiirem Audi? RS5! Seda ajaga 1,25,4. Temast üks koht ees pool on näiteks selline auto nagu MB SL65 AMG Black ajaga
1,25,2. Ja temast üks koht ees pool BMW E92 M3 Coupe ajaga 1,25,1. Ka palju kiidetud TT-RS on aeglasem ajaga 1,26,3. Kahjuks ei leidnud netist seda
tabelit, et siia linkida.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 30.05.14 20:17
|
|
|
OT aga kommentaariumis on seal küll täitsa tolakari koos. Auto on aga
vägev.
|
|
|
djwar
huviline
Registreerunud 26.06.13
Asukoht: Tartu vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 (C6) 2008 3.0 avant quatro S-Line
|
postitati 31.05.14 17:45
|
|
|
mu A6'l kõigest pea kolmandiku jagu vähem jõudu...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |