Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: lähen 2000 a. Audi A4 vaatama/katsuma/proovima... (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1803)
chill
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.04 06:36 Tsiteeri
lähen 2000 a. Audi A4 vaatama/katsuma/proovima...



...ja siit ka kysimus:

Oskate mulle äkki öelda, milliseid kohti peaks või võiks vaadata, uurida, katsuda, kuulta, vajutada, piiluda...

Äkki on neil autodel mingid nõrgad kohad, mida võiks tudeerida?

Ega seal platsil suurt oma käega midagi ei otsusta (täisstend tuleb nii ehk nii millalgi enne ostu teha) aga... äkki tuleks näiteks vaadata et kont ikka toimiks ja... cdbox ja el aknad, võibolla pidurid, äkki rooli juures midagi...?

Heh, ei oska oma kysimust paremini väljendada.

Aga auto siis ise selline:
http://www.auto24.ee/clients/intertrade/used/detail.php?id=61050

Ette tänades,


--
chill
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silver
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.04 09:56 Tsiteeri


Ole kindel, et turbo töötab. Diisliga kiusatus madalatel pööretel käike vahetada ja turbo ei jõua rakenduda. Siis aga turbo kinni jääb ja hiljem jampsi kui palju.
Lisaks loomulikult Rendezi soovitus, et tähelepanu esisillale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 14.05.04 10:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja slk270
Ole kindel, et turbo töötab. Diisliga kiusatus madalatel pööretel käike vahetada ja turbo ei jõua rakenduda. Siis aga turbo kinni jääb ja hiljem jampsi kui palju.
Lisaks loomulikult Rendezi soovitus, et tähelepanu esisillale.


???? Selle jutu järgi peaks mootori tühikäigul töötamine turbole päris fataalne olema!
Minuarust käib turbiin ikka koguaeg ringi, kui aga heitgaase on, ehk kui mootor töötab. Kui mootoril koormust pole, siis muidugi aeglasemalt, aga ei seisa. Kinni võib jääda, kui laagritele jäänud õli sinna kinni kärssab (ei lasta peale piinamist jahtuda) või loks juba piisavalt suur on, et tiiviku labad vastu korpust käima hakkavad.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silver
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.04 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
???? Selle jutu järgi peaks mootori tühikäigul töötamine turbole päris fataalne olema!
Minuarust käib turbiin ikka koguaeg ringi, kui aga heitgaase on, ehk kui mootor töötab. Kui mootoril koormust pole, siis muidugi aeglasemalt, aga ei seisa. Kinni võib jääda, kui laagritele jäänud õli sinna kinni kärssab (ei lasta peale piinamist jahtuda) või loks juba piisavalt suur on, et tiiviku labad vastu korpust käima hakkavad.

Ulvar

Igatahes minu auto turbo võeti lahti ja pandi asi käima. Tiivikud olid korras ja loksu polnud aga lihtsalt oli asi kinni jäänud. Kahjuks pole ma ise mingi turbospets, et saaksin antud teemal väitlust alustada ja annan edasi remondimeeste kommentaare. Ja loomulikult teise põhjusena mainiti ka sinu versiooni, et pärast turbo piinamist ei tohiks autot kohe seisma jätta vaid mõnda aega tühikäigul mootorit käia tuleks lasta. Kas nüüd üks asi välistab teist, ma ei tea. Kuid miks siis soovitatakse turbole aegajalt suuremat koormust anda, madala käigu ja kõrgete pööretega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
chill
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.04 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
sõida augulisel teel ja kuula


Tsitaat:
Lisaks loomulikult Rendezi soovitus, et tähelepanu esisillale.


Arvate et Saksast toodud, 2000 aasta auto, näiduga 81 000 km võib juba auklikul teel kuskilt kuulda/tunda olla võibolla tõesti.

Ma ei teagi kuidas seal selle sõiduga lood on, auto ei ole ju eestis arvel... eksnäis. ainult parklas nökutamisest ei ole eriti kasu - ju.

Tsitaat:
et pärast turbo piinamist ei tohiks autot kohe seisma jätta vaid mõnda aega tühikäigul mootorit käia tuleks lasta


Hea teada, aga... mis on piinamine kas tavaline sõit on piinamine? vist mitte. kui kaua seda siis peale piinaminst tuleks lasta tyhikäigul tuksuda? minut?

Tsitaat:
Kuid miks siis soovitatakse turbole aegajalt suuremat koormust anda, madala käigu ja kõrgete pööretega


Ise olen samuti natuke seda meelt et, olgu auto milline tahes, aeg-ajalt tuleks lõõrid puhtaks lasta :) Tiptronicuga saab teda õnneks madala käiguga tuuritada.

Veel auto vaatamisest...

Sõber arvas et auto võib seal Saksas miskise laksu läbi olla elanud... julges isegi arvata et saksast tuuaksegi enamjaolt mölkis autosid mis siin siis yles lyyakse. Näitas mulle enda auto peal, milliseid kohti kapoti alt vaadata.

Kui aus olla, siis ma kysisin laksu kohta neilt poes juba umbes kuu tagasi. Siis öeldi mulle et, ei, see auto pole pihta saanud - huvitav kas nad võivad mulle ka kägu ajada?

Kas 2000 aasta autol spidoka näit võib olla keritud - või ei ole selle mõtet? - igale vidinale saab juhtme kylge panna ja selle nn läbisõitu vaadata.


--
chill
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]