Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mootori vilin ja pumba undamine (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3364)
JUX
huviline



Registreerunud 28.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 04.02.03 13:36 Tsiteeri
Mootori vilin ja pumba undamine



Autol (audi 80 87a pritsung 66kW) sai vahetatud klapisääretihendid mispeale kadus küll õlikadu, kuid mootoririhma pingutusrullik hakkas häält tegema. Vahetasin ka selle ära, kuid nüüd on jälle mingisugune vilin mootorisse tekkinud. Rihmade pingsuses viga ei ole, kõrva järgi tundub, et vilin tuleb justkui generaatorist, ent täpselt aru ei saa. Lisaks sellele on ka tühikäik hakanud natukene kõikuma, nii külma kui ka sooja mootoriga. Pandud rihma pingutusrullik ei ole ka päris tutikas. Kas viga võib olla genekas?

Lisaks on bensupump hakanud kõvasti undama, uus on kuradima kallis. Kas filtri vahetusest või pumba remondist on undamise vastu kasu, või tuleb ikkagi ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 04.02.03 14:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja JUX
Pandud rihma pingutusrullik ei ole ka päris tutikas.

Rulliku pealt ei soovitaks küll raha kokku hoida, kui klapid pähe lajatavad siis nutad ja maksad.
Tsitaat:
Kas viga võib olla genekas?

Genekal võivad laagrid läbi olla.
Tsitaat:
Lisaks on bensupump hakanud kõvasti undama, uus on kuradima kallis. Kas filtri vahetusest või pumba remondist on undamise vastu kasu, või tuleb ikkagi ära vahetada.

Filtri vahetusest undamise vastu kasu ei ole. Sõbral töötas remonditud pump 1 aasta, loomulikult on neid remondimehi mitmeid ja töökvaliteet ka kindlasti erinev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 04.02.03 14:45 Tsiteeri


võibolla pingutasid geneka rihma? panid suurem koormuse alla geneka. kui paagisisene pump on siis teinekord aitab pumba filtri puhastamine kyll. minu sigaril kyll aitas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 04.02.03 16:37 Tsiteeri


sellel audil küll klapidega midagi juhtuda ei tohiks ... ja muideks ka mina lasin klapisääretihendid vahetada ja peale seda tühikäigu pöörded külmast peast väga madalad :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 05.02.03 17:30 Tsiteeri


rihm/rihmarull võivad viliseda

kui on geneka laagritega jama, siis hakkab asi jubedalt ulguma/undama

genekas@lammutas kolm korda oma auto genekat möödund suvel :D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JUX
huviline



Registreerunud 28.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 10.02.03 11:11 Tsiteeri


Panin nüüd mootoririhmale uue rulliku. Vilin tuleb aga ikkagi genekast- kui rihm täitsa lõdvaks lasta jääb vait. Kuidas neid geneka laagreid vahetada, ehk viitsib keegi väheke protseduuri kirjeldada
(ja palju jupid maksvad)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 10.02.03 11:19 Tsiteeri


nii palju kui olen neid laagreid tellinud/müünud on hind kuskil soti kanti tükk...aga võta oma gene kaasa ja mine bakt`i sealt saad abi...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 10.02.03 12:48 Tsiteeri


Vaata kas leiad vana laagri pealt mingi nr. või keneka enda nr. siis saad autokauplustest ka abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 10.02.03 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja fox
Vaata kas leiad vana laagri pealt mingi nr. või keneka enda nr. siis saad autokauplustest ka abi.
Geneka numbrist pole mingit kasu, sest sellist andmebaasi ei pidanud olema, mis laagrite sobivust kajastaks. Võta lahti ja vanade laagrite järgi saad uued. Kui genekas juba lahti, siis vaata kindlasti ka need puksid üle, mille pihta harjad end hõõruvad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 10.02.03 13:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja kYbb
Geneka numbrist pole mingit kasu, sest sellist andmebaasi ei pidanud olema, mis laagrite sobivust kajastaks.


Osad kataloogid toovad välja küll. Loomulikult on vana järgi lihtsam uus leida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ViljarS
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Focus RS 2010

postitati 16.02.03 15:26 Tsiteeri


niisiis minu autol ka selline vilin oli ja tõenäoliselt oli see genekas, sest too andis par päeva tagasi otsad:(
(laager ilmselt ikka häälitseb)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 22.02.03 17:24 Tsiteeri


laagrivahetus on suht lihtne töö - saab vabalt ilma kruustangi/tõmmitsateta hakkama.

Eesmise laagri saab võlli otsast maha 2 suure lapiku kruvikeerajaga kahelt poolt korraga kangutades :D

miski viga ei saa ja libedalt tuleb maha.

ja siiani on Audil olevatel Boschi genekatega old nii, et eesmine laager on kõigil sama olnud - 6303 on peal kirjas...

Tagumise mõõdud võivad erineda...

geneka laagritega pole nalja, sest genekas käib väntvõllist 2 korda kiiremini ringi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]