MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 18.04.09 07:43
|
|
|
Audi A6 1.8T Quattro - 1998 - MorpheusS
Tervist! Ma siin pikka aega olen mõelnud, kas panna oma auto siia ülesse või mitte aga nagu näha langes kaalukauss panemise peale. Autoks siis A6 1.8T
110KW Quattro
Auto sai ostetud eelmine aasta septembri kuus ning vahetasin välja oma vana Audi 100.
Huvi pärast olin autosid Auto24.ee-st vaadanud juba aasta otsa ja ükspäev lihtsalt komistasin selle otsa. Kuna autoplats kus seda müüdi oli ainult
700m kaugusel mu töökohast, siis otsustasin kohe peale tööd läbi astuda ja asja üle vaadata. Tegelt ei olnud auto ost kui niisugune ültse plaanis,
lihtsalt sai platsile vaatama mindud ja tehtud väike proovisõit. Auto hakkas meeldima kohe peale sisse istumist. Kuna varem pole omanud nelikvedu,
siis paelus just see mind asja juures kõige rohkem. Kuna talv oli saabumas, siis oli see nagu rusikas silmaauku
Lisaks siia miks just selline mootor ja kere. Kui ma autosid vaatasin, siis meelega sai vaadatud 1.8T 110kw bensiini ja 1.9 96kw diisel mootorit.
Mootori valik sai valitud just tema ökonoomsuse suhtes. Tean, et paljud siin hakkavad väitma et 2.8 või 2,5 võib saada sama kütusekulu jne, aga mulle
oli ka tähtis auto kindlustus ja remondikulud, mis selle auto juures hoidis asja tasakaalus. Kere valikuks sai sedaan kuna mul ei ole pere taga ja
minu jaoks on auto punktist A punkti B liikumise vahend, mitte pakiauto (selleks on kodus olemas Berlingod).
Auto ise on pärit itaaliast ja seega ei ole ka nahkistmetel istmesoojendust (ega ei kurda ka eriti, sest külma ma ei karda) ja stange peal paar
kriipsu (siin samas oli üks video kus itaalia naisterahvas üritas autot parkida kitsasse vahesse). Kuna auto ei ole enam esimeses nooruses, siis on
temalgi paar viga nagu nt kliima, mis vilgutab iga kord kui käivitan. Nüüd nädala alguses lõi paremale ette õõtshoobadesse kiiksu sisse, mis läheb
nüüd paari nädala jooksul remonti (ei ole veel 100% otsustanud kas uued või taastamine).
Hetkel veel autol all talve lamellid, kuid kui olen õõtshoobade jamast lahti saanud (ja raha üle jääb), siis plaan osta uued valukad koos
suverehvidega (need mis hetkel all jäävad uut talve ootama).
Lisade kohapeal pean ütlema, et ega tal pole midagi erilist (täpse nimekirja saan hiljem panna). 24 veebruaril paigaldasin autole peale
püsikiirushoidja, mille paigaldamine ei olnud nii raske kui võiks arvata. Aprilli kuu alguses sai auto ka endale tooni peale, sest viskas üle kuidas
aknast sisse vahiti.
Kui keegi pakuks mõistliku hinnaga uut käigukanginuppu, siis võtku julgelt ühendust (romulast tahavad arulagedat hinda). Ah jaa, see mõmmik on õetütre
näpunukk, kes tahtvat ka kaasa sõita
Kuna talv oli oma numbri teinud velgedele, siis sai neid nühitud hambaharja ja hambapastaga (pidavat aitama ja aitas ikka korralikult). Kuid tahaksid
ikka saada üle lakkimist.
Ülejäänud pildid asuvad SIIN
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
andrus714
huviline
Registreerunud 28.07.07
Asukoht: sõmeru,helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5TDI 103kw
|
postitati 18.04.09 10:42
|
|
|
Väga kena a6 eriti meeldib kooslus 1.8T+quattro.Muidugi on suur pluss ka nahksisu ja toon.Võiks ju veel olla ka automaatkast,aga sellised isendid on
vist juba väga haruldased.Igaljuhul kena auto ja pikki muretuid kilomeetreid sulle.Progress on igal juhul kõva vana vs. uus.
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 18.04.09 12:01
|
|
|
Tänan heade sõnade eest. Aga manuaal käigukast oligi kohe ette plaanitud. Bensiini oskan ma ise ka segada
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 18.04.09 13:58
|
|
|
Hehe sama auto mis mul Mul mõned aastad uuem, ja sellest tingituna natukene
rohkem elektrilisi lisasid Su auto muidu hea ja kena sile, suur +
(nahksisu). Huvipärast küsin mis on ls ja palju ise maha sõtinud sellega oled? Ja mis kütusekulu on?
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 18.04.09 14:17
|
|
|
Kui auto ostsin, siis oli läbisõiduks ees 172 000 ja poole aastaga olen suutnud läbi sõita 13 000km (enda arust päris hea). Keskmiseks kütusekuluks
tuleb kuskil 7,7 liitrit sajale, see siis koos linnasõidu ja maanteesõiduga. Kui nüüd teaks mis see maksimaalne lisade nimekiri on, siis ehk ajapikku
suudaks pürgida sinna poole
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 18.04.09 16:25
|
|
|
Noh, maks lisad on ma arvan, solar katuseluuk, GPS navi, TV, telefon, el. tagakaardin, küljekaardinad, elektrilised recaro istmed soendusega, ESP.
need torkasid esimese asjana pähe
Solar luuk vaevalt sa hakkad panema, et uus katus. ESP ka uued ajud vajalikud, veojõukontrolli jaoks, ja uuem küttesüsteem, ehk elektrooniline gaas,
mitte trossiga.
Ülejääänud on kõik vist paigaldatav
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 19.04.09 06:22
|
|
|
Kena sile vanker paistab - õnnitlused manuaali ja QT kombo puhul - üsna öko.
ls on ilmselt klassikaline 160, 170 tkm ja keritud keritud MEHISELT, see kanginupp ei kulu nii kiirelt, samuti kui esitulede klaasid... aga kui muu
tehnika on tihe siis - who cares. hoia korras ja naudi elu
|
|
|
|
TarvoL
huviline
Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 19.04.09 07:02
|
|
|
Ma ei saa aru mis nipiga sa keskmiseks küttekuluks 7,7 l/100 saad.
Kas sõidad siis 90% maanteel ja 10% linnas või sa pole ammu keskmise kulu näitu nullinud?
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 19.04.09 08:46
|
|
|
No minu puhul on see suhe rohkem nagu 80:20 ja tunnistan ülesse, et minu sõidustiil on nagu mõnel pensionääril. Maanteel püsikaga hoiab kulu 6,3
juures ja kiirus üle 95km/h naljalt ei lähe.
Jep, ma usun küll jah et keriti ikka korralikult, aga seni kuni tehnika töötab ja auto vigu välja ei löö, siis mind ei koti
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 19.04.09 09:55
|
|
|
Peale mootori remonti oli mul ka maanteel püsikaga 6,3 keskmine ja seda
Tallinn-Narva-Tallinn trassil ja ka kesmine kiirus oli 91km/h.
Ega mootor õli ei võta?
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 19.04.09 13:15
|
|
|
Kui ostsin siis sai kohe õlivahetus tehtud koos muude töödega, aga talvel lõi külmaga õli välja (üks tihend oli ajaga rabedaks muutunud) ja seega kohe
uus õli täielikult sisse. Seega ei ole mul küll veel õli kulu märgata. Uus õli läks 6000km tagasi sisse.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 19.04.09 18:05
|
|
|
Nagu öeldud on "Tasa sõuad kaugele jõuad". Nii et läheb aega aga küll ma nende lisade nimekirja täiendan
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 26.05.09 15:39
|
|
|
Täna sain siis auto remondist kätte kuhu ta sai veetud esisilla juppide vahetuseks. Remondikomplekti eest pean tänama kasutajat ICE ja Aftermarket
Eesti OÜ. Imelikul kombel jäi komplektist mõned poldid ja hulga mutreid (ei sobinud kuskile esisilla juurde) ja tuli puudust mõnest poldist, aga lõpp
hea kõik hea. Töö käigus selgus, et sisemiste rooliotste kummikaitsed olid pragulised ja ühelt poolt katki. Kuna nende vahetus niisama on juba paras
nöök (ning ei või kindel olla, et need sisemised otsad kahjustada ei ole saanud tolmu/liiva poolt), siis otsustasin need ka üksiti ära vahetada (pole
just hea jälle minna sillastendi kuu aja pärast kuna sisemised otsad tahavad vahetamist).
Nüüd tuleb veel neljapäeval sillastendist läbi hüpata.
Lisaks avastasin, et mu põhjakattest on igavesti suur tükk puudu (20 x20cm). Algul pidin asja ise lappima hakkama aga kuulsin, et 500kr eest saab juba
uue Autoeksperdist nii et tuleb tee poodi sammuda ja sealt uurida. Kuid mõistatusesk jääb mulle see, et kus kohas see auk sinna tekkis, sest autoga
sõidan enamjaolt ikka mööda asfaldit ja muru on auto näinud oma koduhoovis (kinnituskoha vahelt leidsin sammalt).
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 27.07.09 16:12
|
|
|
No nii. Täna sai siis käidud ja vahetatud üks tagumine rattalaager ära. Viimane kuu aega ajasin taga kus kohast tuleb see imeõrn kõrin
Vana laager ei loksunud ega midagi, oli imelikul kombel lihtsalt kuivaks jäänud. Uus sees ja vaikus majas.
Aga üht pean ütlema et julmalt kallid ikka need rattalaagrid. Reval tahtis 1200 saada, aga niipalju ma nüüd küll ühe pisikese metallijupi eest välja
käima ei olnud nõus. Sai siis samm asetatud autoeksperdi poole ja sealt müüdi mulle sama firma toodang 700-ga (julm juurdehindlus peaks ütlema Revali
poolt). Sellise summa eest eeldan ma, et nad panevad iga kuuli ikka käsitsi sisse, mitte et seda teeks automatiseeritud masin.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 28.07.09 13:55
|
|
|
Ise tahaks sama kombinatsiooni ja xenonit lisaks aga mida pole seda pole netis liigub neid vähe üldiselt 1.8t ja quattro. Edu...
Tsitaat: | Algselt postitas: MorpheusS
No nii. Täna sai siis käidud ja vahetatud üks tagumine rattalaager ära. Viimane kuu aega ajasin taga kus kohast tuleb see imeõrn kõrin
Vana laager ei loksunud ega midagi, oli imelikul kombel lihtsalt kuivaks jäänud. Uus sees ja vaikus majas.
Aga üht pean ütlema et julmalt kallid ikka need rattalaagrid. Reval tahtis 1200 saada, aga niipalju ma nüüd küll ühe pisikese metallijupi eest välja
käima ei olnud nõus. Sai siis samm asetatud autoeksperdi poole ja sealt müüdi mulle sama firma toodang 700-ga (julm juurdehindlus peaks ütlema Revali
poolt). Sellise summa eest eeldan ma, et nad panevad iga kuuli ikka käsitsi sisse, mitte et seda teeks automatiseeritud masin. |
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 28.07.09 16:43
|
|
|
Tänan!
Xenon komplekt tuleb ja ikka orginaal, sest pole mul viitsimist jamada ei politsei ega ka ülevaatuspunktidega. Aga need jäävad talve poole kuna nüüd
sügisel tahaks rihmad ja rullikud ära vahetada.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 09.08.09 09:50
|
|
|
No nii, eile sai siis autol ära vahetatud klapikambri kaane tihend kuna oli ajaga kõvaks läinud ja pigistas eest nurgast tsipa õli välja ja otse
kollektori peale. Ega vist ennem poleks aru saanudki kui poleks kärsakat tundnud.
Juba pikemat aega olen otsinud ja proovinud leida endale uut salongi õhufiltrit aga asjatult. Kõik pakutavad on minu masina jaoks liiga suured isegi
kataloogi järgi vaadates. Hetkel endal sees mingi plastmassist ja peaks olema see aktiivsöe filter aga pakutavad on mingid papikad. Eks siis need
otsingud jätkuvad
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 16.05.10 19:01
|
|
|
Pole nagu midagi ammu kirjutanud. Autol siis vahepeal tehtud regulaarsed hooldused (õlid, filtrid jne). Nii kuu aega tagasi sai autole alla keeratud
uued veljed ja rehvid. Rehvi mõõduks on 225/45/17 ja veljed siis audi A8 alt pärit 5 kodaralised. Sai ka pandud 15mm vaheflantsid, mis tõid rattad
kõvasti välja poole, lausa nii palju et oleks juba suveks neid porilapatseid vaja. Kellel on pakkuda viisakaid siis äkki saaks jutule.
Sai veel auto kalla nokitsetud ja lisatud autole Navigatsioonisüsteem. Hetkel küll RNS-D aga kui kunagi rohkem raha leiab, siis ehk saab ka RNS-E
pandud. Hetkel peab sellest piisama. vaja vaid asjale nüüd leida mingi dvd mängijaga tv tuner ja ehk ka cd-box. Viimase paigalduses pole nii kindel,
kuid kaabli vedasin kkagi ära. Miski pärast ei saanud ma näidikublokis seda raadio kanalit näitama. Proovisin kodeeringut muuta ja sellega sain kõik
kõlarid tööle aga displey jäi pimedaks (muutsin Vag-Com -iga radio alt mitte navigatsiooni alt, sealt lihtsalt ei saanud).
Lisaks sai tänu navi paigaldusele vahetatud ka kliima blokk (enne vilkus viga, nüüd enam ei ole seda, NICE ) ja sellega sai kaasa istmesoojenduste lülitid. Mõeldud ja tehtud ning sai külastatud romulat ja toodud vajalikud
otsad ning istmesoojenduste kaablid saigi veetud. Tänu sõbrale kellel oli A8 istmetel alumised kinnitused katki sain need endale ja sealt seest ka
istmesoojendused. Hetkel ainult kõrvalistuja omasse paigaldatud. Miks? Sellest kohe ligemalt.
Kuna enda istmed olid elektriliselt vaid ülesse ja alla liigutatavad, siis mõtlesin, et kui juba iste nagunii lahti on miks siis mitte panna ka kohe
kõik elektrilisad sinna sisse. Peast käis töö alguses ikka läbi, et kui raske see olla saab aga mida töö edenes seda selgemaks sai, et iga asi ei
olegi nii lihtne kui alguses paistab. Istmel tuli A8 istmega ära vahetada seljatoe ülesse alla liigutatavad liigendid kuna käsitsi keeratavate omadel
olevad seesmised nuudid ei ühti elektri mootori nuutidega (välisel vaatusel samasugused). Kuna tahtsin saada kõiki asju, siis pidin ka seljatoe
raamistiku natuke lõikuma, et ära mahutada peatuge liigutatav mootor. Selle süsteemi tööle panemise juures sai mitu korda probleemiks see, et tross
mis teda liigutas kippus oma pesast välja jooksma, ühesõnaga oli lühike tsipa. Mõeldud tehtud ning mõlemasse otsa väikesed lisad ja tross ei liikund
oma pesast enam välja. Nüüd oleks vaja ka saada kuskilt istet ette ja taha liigutatav mehhanism kuna A8 omad erinevad A6 omadest nagu öö ja päev. Kui
viitsimist on, siis ehk saab mõeldud välja kuidas panna A8 oma A6-s tööle .
Jätsin istme alla vajalikud juhtmeotsad ka alles et saaks panna ka istme esiotsa tõstmise tööle. Kuidas seda teha pole veel hetkel aimugi kuna pole
kuskil lihtsalt näinud oma silmaga seda süsteemi töötamas. Isiklikult ei soovitaks seda teha kui vaja autot iga päev kasutada või puudub keevitus ning
aeg, sest mul kulus selle töö tegemiseks aega 4 päeva (hommikust õhtuni). Ma pole juhiistme kallale veel saanud, kuid tuleval nädalal hakkan sellega
vaikselt nokitsema. Selleks et saaks autoga normaalselt sõita, tõin endale romulast ühe tagavaraistme (lisaks et kui peaks esimene töö persse omadega
minema), nii et auto liigub ja töö käib . Kui kellelgi vaja, siis on
hetkel üle A8 istmenahad (musta värvi) ja A6 seljatoe sisu ehk seljapadi või kuidas iganes seda kutsutakse.
Vaatan, et ehk homme leiab fotoka ülesse ja seoses sellega saab ka mõned pildid ülesse laetud autost.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 19.05.10 16:30
|
|
|
Täna sai siis auto endale uued süüteküünlad peale. Ennem olid autol peal Boschi omad, kuid nüüd sai NGK Platinum süüteküünlad. Miski pärast oli üks
neljast vanadest küünaldest ainult 2 elektroodiga, kuigi teistel 3. Miks see nii, ei oska oska isegi välja mõelda. Väike linnuke jälle auto
hooldusesse kirja pandud :d
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 27.10.10 18:37
|
|
|
No nii, sain täna siis lõpuks püsikiirushoidja tööle. Oli vaja ainult uus juhtblokk panna (selle eest suur tänu kasutajale sipu).
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 03.11.10 11:50
|
|
|
Sai siis täna ära tellitud "Silver Epoxi" ABS juhtbloki remontimiseks. Hind asjal oli suht krõbe aga kui saan sellega asja ära parandatud, siis oli
asi asja väärt. Sain küll pakkumisi remondi kohta kus kõik kes pakkusid andsid töökindlusele 50:50 võimaluse ning arve oleks läinud nagunii üle 1500
(remont + transport), siis otsustasin ise asja proovida. Nii et peale nädalavahetust näeb, kas sain asja korda või mitte
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 03.11.10 13:13
|
|
|
Tartus Dialabis tehakse 2500.- eest korda ja antakse ka garantii 1 aasta. Ise käisin seal ja enam pole ühtki piiksu sealt ABS plokist tulnud.
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
postitati 07.11.10 16:44
|
|
|
No sai siis kätte võetud ning täna ära remonditud see tülikas ABS juhtbloki jama. Kasutades seda õpetust mis ma välismaa foorumist leidsin hakkasin
tööga pihta. Selle õpetuse järgi oleks ma pidanud eest juhipoolse ratta alt ära võtma, logar lahti aknapesu paak eest ära ja siis torx võtmega blokk
lahti. Aga kuna oli nagunii plaanis ära ka vahetada piduriõli, siis läksin kergema vastupanu teed ning võtsin kogu ABS'i kupatuse maha. Laua peal
blokk küljest ja tuppa remontima. Selle kaane kättesaamine oli ikka paras keberniitus küll. Seda tehes suutsin endal kuidagi noaga näppu lõigata aga
millal, no vat ei mäleta isegi (keskendunult asja kallal ). See geel mis
seal peal oli oli suht raske kätte saada kuna komponendid mis seal olid olid lihtsalt meeletult väiksed. Natuke liiga värisev käsi ning pühid katkise
koha kõrval olevad juuksekarvaga sama peenikesed traadid ära (väriseva käega inimestel ei soovitaks asja poole isegi mitte vaadata). Nagu arvata
oligi, siis minugi bloki alumiinium traadid kullast ennast eraldanud. Segasin siis Silever Epoxi kokku ning hakkasin sellega seda ühendust kokku
möksima. Kuna kartsin et äkki see liitekoht ei pea vastu, siis vedasin Silver Epoxiga kohe üle alumiinium traadi trükkplaadini. Neli tundi seismist
ning liimisin kaane uuesti peale ning ABS juhtblokk autole tagasi külge. Siiamaani ei ole veel seda piuksu teinud, aga eks ta saab tõsisema teekatse
kui homme tallinna poole teele asun. Eks siis näeb kas ta peab või mitte.
Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
|
|
|
|
MorpheusS
huviline
Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5
|
|