Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Uus liiklusseadus tulekul. (Vastuseid: 49 | Vaatamisi: 59855)
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 16.04.09 19:25 Tsiteeri


No see on põhimõtteliselt teooria ja praktika vahe. Samas need ilusad suured arvud panevad ikka mõtlema küll, mis kasu on turvavööst.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 16.04.09 19:30 Tsiteeri


No ega betoonseina polegi mõtet sõita. Tänapäeva autod deformeeruvad piisavalt hästi, et osa löögist enda peale võtta. Lisaks sellele üldjuhul jõuab ikkagi natuke hoogu maha ka pidurdada. Kui üks tegelane siin männi maha niitis, läks hästi, oleks mänd jäme old ja püsti jäänud, oleks laks hullem olnud :) Õnneks männil pole jah erilist juurt all..
Turvavöö on muidugi mõistlik peal hoida, jääb löök veel pehmemaks :) Ise üldiselt lühikestel otsadel kuskil asulavahel peale ei pane peale väga tihti, maanteedel on alati peal. Selliseks harjumuseks pole saanud asi veel, et kodus kuuri alla ajades vöö peale tõmbaks..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 16.04.09 20:00 Tsiteeri


Vahet pole, mina olen nõus uute eeskirjadega. Võibolla leevendatakse seda eeskirja kunagi, aga kui ikka inimesed nii hoolimatud on, siis ei imesta kui jalgratturid ka hakkavad varsti liikluskindlustust maksma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri2
huviline



Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80

postitati 17.04.09 07:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
.... Oleta et kaks 50km/h tunnise kiirusega autot teevad väike avarii, see teeks kokku 100km/h...


Ma pole siiamaani aru saanud, miks kiirusi liita? Vigastused tekivad ju sellest, et kiirendus on väga suur.
Kui sõita vastu seina 50km/h siis see kiirendus on mingi suurus (ei viitsi arvutada, aga ütleme, et 50-0 ja läbib pool meetrit, seda autonina kokkupressimise arvelt)
kui kaks enamvähem võrdsete massidega autot sõidavad üksteisele vastu kiirustega 50km/h, siis mõlema auto kiirendus on ju ikka seesama (50-0 ja läbitud pool meetrit) Kus siin kiiruste liitmine on?
Iseasi muidugi, kui üks nendest autodest on mõnekümnetonnine krusa ja teine alla tonnine väikeauto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 17.04.09 07:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri2
kui kaks enamvähem võrdsete massidega autot sõidavad üksteisele vastu kiirustega 50km/h, siis mõlema auto kiirendus on ju ikka seesama (50-0 ja läbitud pool meetrit) Kus siin kiiruste liitmine on?
Soovitaks lugeda natuke Raamatut:Füüsika VIII klassile (Koolibri 2000). Eriliselt soovitaks tähelepanu pöörata lk 80 (Kiirus)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 17.04.09 08:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri2
kui kaks enamvähem võrdsete massidega autot sõidavad üksteisele vastu kiirustega 50km/h, siis mõlema auto kiirendus on ju ikka seesama (50-0 ja läbitud pool meetrit) Kus siin kiiruste liitmine on?
Soovitaks lugeda natuke Raamatut:Füüsika VIII klassile (Koolibri 2000). Eriliselt soovitaks tähelepanu pöörata lk 80 (Kiirus)


Milleks 8. klassi füüsikaõpik, Lauri2-l on ju põhimõtteliselt õigus. Oletades, et 2 identset autot osalevad 100% katvusega laupkokkupõrkes ja deformeeruvad ühepalju, on inimestele (kummaski sõidukis) mõjuv (negatiivne) kiirendus ligilähedaselt samas suurusjärgus kui ühekaupa vastu deformeerumatut takistust põrgates. Seega jutt, et 50 km/h vastassuunas liikuvates autos sõitjatele mõjub "laubaka" korral samalaadne jõud kui 100-ga seina pannes ei päde ikka küll, kui viitsida natuke arvutada ja järele mõelda ;)

edit: mõelge valemile eneriga = mass x kiirus ruudus ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 17.04.09 09:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri2
kui kaks enamvähem võrdsete massidega autot sõidavad üksteisele vastu kiirustega 50km/h, siis mõlema auto kiirendus on ju ikka seesama (50-0 ja läbitud pool meetrit) Kus siin kiiruste liitmine on?
Soovitaks lugeda natuke Raamatut:Füüsika VIII klassile (Koolibri 2000). Eriliselt soovitaks tähelepanu pöörata lk 80 (Kiirus)

Pole küll raamatut käepäerast aga tõenäoliselt on seal selline lause et kui deformeerumine puudub, hõõrdetegur=0, mõlemad kuulid ühe massiga jne, siis põrkavad need 2 kokkupõrganud kuuli sama kiirusega tagasi (kiirendus ntx +50kmh-st -50kmh-ni). Autod aga üldjuhul ei põrka tagasi, vähemalt mitte sama kiirusega, pigem lendavad mõlemad kuskil küljesuunas edasi veel... Aga see on juba OT :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 17.04.09 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Sõitsin täiega 90° nurga all küljest sisse. Sigull oli suht banaan, Hondal oli puru üks klapptuli ja stange.


Ei tea kui loogiline, aga tekkis selline mõte:

Huvitav, mis kaaluvahe neil masinatel koos kõige koormaga tol hetkel oli? Äkki pehmendas see massivahe Sinu jaoks seda matsu ning lisaks veel sõitsid allamäge ka kui õigesti aru sain.
Kuigi see on ehk natuke liiga ekstreemne näide, aga rekka ''pühib'' ju ka sapaka eest ära kui peaks nende vahel kokkupõrge toimuma. Igal juhul õnnelik õnnetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 17.04.09 09:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: insche
Pole küll raamatut käepäerast aga tõenäoliselt on seal selline lause et kui deformeerumine puudub, hõõrdetegur=0, mõlemad kuulid ühe massiga jne, siis põrkavad need 2 kokkupõrganud kuuli sama kiirusega tagasi (kiirendus ntx +50kmh-st -50kmh-ni). Autod aga üldjuhul ei põrka tagasi, vähemalt mitte sama kiirusega, pigem lendavad mõlemad kuskil küljesuunas edasi veel... Aga see on juba OT :P
Deformeerumine pole ju siinkohal üldse oluline. Ei tasuks ajada sassi kiirust ja kiirendust (autode võrdlemises kasutatav 5s 0-100km/h kiirendus on füüsikalisest terminist sama kaugel kui siga ja kägu on sugulased)

Kokkupõrke kiirus on laupkokkupõrke korral siiski mõlema auto kiiruse summa. Kiirus objektide vahel sõltub vaadeldavast taustsüsteemist, kui võtta taustsüsteemiks teine auto(mistõttu teise auto liikumine taustsüsteemi ehk enda suhtes on 0), siis teise auto kiirus taustsüsteemi suhtes on 100Km/h. Lihtsalt võrreldes pole vahet, kas põrkavad 2 50km/h liikuvat autot kokku, või sõidab üks auto 100Km/h teisele seisvale autole sisse. proovi sõita 50Km/h vastu seisvat autot, ning tee sama 100Km/h juures, ning tõesta kuidagi, et autode purustused on identsed.

Autode deformeerumine avariis mõjutab ainult tekkivat negatiivset kiirendust, ehk mida vähem autod deformeeruvad seda suurem nagatiivne kiirendus on (kiirendus 100-0 Km/h). Mida väiksema maa jooksul negatiivne kiirendus toimub, seda suurem negatiivne kiirendus on. Kui 100Km/h liikuv auto jääb seisma 100m jooksul, siis on negatiivne kiirendus oluliselt väiksem, ning ei kujuta inimese elule märkimisväärset ohtu, kui sama toimub 0.5m jooksul, siis on asi juba üsna eluohtlik(isegi eeldusel et inimene on jäigalt kinnitatud, ning selle käigus ta otseselt millegi vastu ei põrka)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
888
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 17.04.09 12:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
888, kui aus olal siis nii lolli juttu ma pole varem kuulanud. Ära solvu aga päriselt ka. Mine palun youtubesse ja vaata crash teste. Oleta et kaks 50km/h tunnise kiirusega autot teevad väike avarii, see teeks kokku 100km/h. sulle võib tunduda kõik need kiirused väga labased ja mis ikka juhtuda saab, aga jõud on väga suured. Väga hea näide on. Kui auto liigub 90km/h ja taga oleva inimese MASS on umbes nii 80-90kg, siis vastu kiviseina sõites on tolle inimese KAAL umbes nii nõrrgad 10 000kg .Nüüd mõtle kas sinu autoiste kannatab seda kaalu, et see tagaistuv inimene sind maha ei tapa hooga ette lennates. Või kui autot ei taha ära lõhkuda, siis mine umbes 9 korruselise maja katusele ja hüppa sealt alla, see teeb sama mis 90km/h tunnikiirusega matsu panna. Rihm peale!

kultzi jutule üks samasugune juurde veel. Kunagi sõitis rallil mingi golf vastu kivi end hunnikusse ja taga aknalaual olnud pooleliitrine limpsipudel oli armatuuri nii kinni jooksnud, et ainult pudeli tagumine osa oli natuke väljas.

Huvitav kas tegu on järjekordse teoretikuga?Ära solvu;)
Aga tegelt olen ma üle elanud nii 90km/h kiiruse laupkokkupõrke, kui ka 50km/h kiiruse laupkokkupõrke ja ei ole nagu täheldanud et NN"Püssikuulina" läbi akna kihutasin. Hoopistükis olin täiesti ühes tükis kui ka ilma kriimude ja sinikateta.
See turvavöö teema ongi põhimõtteliselt selline et kes tahab kannab ja jääbki kandma ja need kes ei kanna ei hakkagi kandma.(ise muidugi kannan)
Kõik need testid on läbi viidud mingisuguste täispuhutud kumminukkudega kellel pole inimesega Praktiliselt mitte teoreetiliselt mitte kui mingit ühist joont. Kui need testid viia läbi lihast ja verest inimolenditega siis usun kohe kindlasti et testide tulemused oleks teistsugused.
Olen kindel et paljud teist vaatavad nii "TopGear-i" kui ka "FiftGear-i" ja olete te seal märganud kui räigeid pauke seal pannakse(muidugi turvavöö peal) aga meestega ja isegi naistega ei juhtu "erilist" midagi. Kui aga panna nende grashide asemel pukki istuma juhtmeid ja andureid täis plastmass junnid siis oleks raudselt tulemused julmad. VB s...t näide aga põhimõttest saate ehk aru;)

Ei poolda muidugi turvavöö mittekandmist, aga klähvida et oi-oi-oi kui vajalik ta ikka on, on ka mõtetu.
Näide näiteks Ravimitest: et ostad apteegist köharohu ja apteeker soovitab et väga hea asi on ja et saad väga kiiresti terveks-samas kõrvalnähud on sellised kui lugeda, et võib tekitada südamepuudulikkust, neeruhaigusi jne-jne... Sama on ka turvavööga, et kui õieti ei kasuta on ta hoopis palju ohtlikum kui seda mitte kanda. (vaielge vastu või mitte aga see on nii)
Sellepärast ma mõtlengi, et kui ilgelt nõutakse seda vööd siis äkki tehku riigi rahade eest koolitusi ka, et mismoodi oleks õige kasutada ja minsmoodi mitte. Kindlasti pakutakse Autokoole, et seal õpetatakse aga Hui õpetatakse. Öeldakse ainult, et pane peale ja lähme paarutame paar ringi linnapeal... Vähemalt selles koolis kus mina käisin ja kooli nime ütlema ei hakka, sest reklaamiga EI TEGELE!!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 17.04.09 16:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 888
Sama on ka turvavööga, et kui õieti ei kasuta on ta hoopis palju ohtlikum kui seda mitte kanda. (vaielge vastu või mitte aga see on nii)
Sellepärast ma mõtlengi, et kui ilgelt nõutakse seda vööd siis äkki tehku riigi rahade eest koolitusi ka, et mismoodi oleks õige kasutada ja minsmoodi mitte. Kindlasti pakutakse Autokoole, et seal õpetatakse aga Hui õpetatakse. Öeldakse ainult, et pane peale ja lähme paarutame paar ringi linnapeal... Vähemalt selles koolis kus mina käisin ja kooli nime ütlema ei hakka, sest reklaamiga EI TEGELE!!!!!

Natuke naljakas jutt ei tundu või? Selleks ei ole vaja eksameid riigi kulul, et kuidas turvavöö klambrit lukustisse panna või siis aru saada, et üle kõri turvavöö panemine ei ole kohe mitte turvaline. Ja ma ei tea mis nn. kirikukoolis Sa käisid, et turvavöö turvalisuse mõtet lahti ei arutatud. Ning kui ei tea siis on alati kooliskäiatel suu peas, et küsida miks see asi nii on ja miks ei võiks nii olla. Selleks ju koolis käiaksegi. Mina ei käinud näiteks koolis sellepärast, et lihtsalt tuupida piletid pähe ja siis eksamile. Liiklus on tegelikult suht loogilisuse peal ülesse ehitatud ja kui seda loogilisust ei ole, siis jah sorry ei ennestu vist ka turvavöö pealepanek õieti vaid paned näiteks ta käsipidurikangi taha, mida muuseas olen isegi oma silmaga näinud, sest vennal oli lihtsalt lukusti ülesse ütelnud. Aga mis siin ikka arutada, keegi ei keela ju riigikassat toita. Andke aga tuld minul ei lähe sellest kergemaks aga minu sõidukis peavad erandlikult kõigil rihmad peal olema, sest nüüd saab ka juht kui tagaistujal turvavöö peale panemata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
888
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 18.04.09 07:12 Tsiteeri


Naljakas või mitte, aga ma ei mõtlegi et mingid tahmad hakkavad seda ümber oma kõri või siis käsipiduri kangi toppima. Peab ju olema vöö korralikult pingesse tõmmatud ja mitte üle kõhu vaid ikka altpoolt kõhtu;) Ja usu või mitte, olen ma näinud neid küllaga kes niimoodi seda ei kasuta!!!
Ja koolitus oli lihtsalt väike Mõttetera!!! Mitte et seda peaks tegema!!!Kui riik koguaeg ainult nõuab raha, siis võiks ta midagi ka tasuta teha;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 18.04.09 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vahur102
Neid euro ncap teste ei ole ju ka mõtet ikka puhta kullana võtta sest betoonsein ja auto on ikka 2 eri asja...

Euro NCAP Frontal impact test explained

Katsu vähemalt teeoria selgeks endale teha, ennem kui midagi väitma hakkad. Kuskohas on mainitud Euro NCAP kokkupõrke testides tegu betoonseinaga?
Kogu info on vabalt internesti saada, ning mul läks rohkem aega BBcodes URLi vormindamisele, kui selle leidmisele.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rallq
klubiliige



Registreerunud 30.03.08
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6Allroad 2,7 132kw 2007

postitati 19.04.09 06:07 Tsiteeri


Rollerite seadustamine on küll tore nähtus,endal kunagine kurb kogemus ,kus kahjutekitaja ei olnud sellest sugugi huvitatud ja natuke karmimal kohtlemisel sain ise krim asja.(Toppisin rollerdaja pagasnikusse ja kuna tal raha polnud ,siis läksime tema juurde ja sai võetud kahju ulatuses tema vara.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kultz
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 19.04.09 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rallq
Rollerite seadustamine on küll tore nähtus,endal kunagine kurb kogemus ,kus kahjutekitaja ei olnud sellest sugugi huvitatud ja natuke karmimal kohtlemisel sain ise krim asja.(Toppisin rollerdaja pagasnikusse ja kuna tal raha polnud ,siis läksime tema juurde ja sai võetud kahju ulatuses tema vara.)
Jah, lihtne lahedus küll, et kiiremini saada oma kahjuhüvitise. Oleks pidanud sellisel juhul sõltumatute tunnistajate juuresolekul tegema lepingu, et müüme siis midagi maha, et kahju remonditud saaks vms. Aga ähvardused jne. lähevad paraku jah enda kahjuks kohtuni. Lihtsam oleks ikkagi olnud politsei kohale kutsuda ja usun, et politsei oleks aidanud lahenduse leida, et ei peaks kohtuni minema. Sellisel moel nagu Sina käitusid, siis tekib ikkagi tunne et imustasid teise vara ja kuna süüdlane oli ära hirmutatud, siis panid teise sundolukorda. Raske on seda sõnadesse praegu laduda, aga paraku on võimalusi teisigi kokkuleppeks, et süüdlane kompentseeriks oma varaga Sinule tekitatud kahju. Seda muidugi siis kui Süüdlane ise kirjalikult Sulle seda tunnistab mõlemale osapoolele mittetuttavate tunnistajate juuresolekul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 19.04.09 08:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rallq
Rollerite seadustamine on küll tore nähtus,endal kunagine kurb kogemus ,kus kahjutekitaja ei olnud sellest sugugi huvitatud ja natuke karmimal kohtlemisel sain ise krim asja.(Toppisin rollerdaja pagasnikusse ja kuna tal raha polnud ,siis läksime tema juurde ja sai võetud kahju ulatuses tema vara.)

Tahtmata nüüd kuidagi rolleriste õigustada, kuid rolleriga kahju tekitamine ja vägivald ning väljapressimine on ikkagi kaks äärmuslikult erinevat tegu. Minu meelest ei peaks selliste asjade eest vaid lõpetatava kriminaalmenetlusega piirduma vaid ikkagi reaalseid vanglakaristusi mõistma. Ükski kuritegu/väärtegu ei õigusta teise kuriteo sooritamist.

Rolleriga sõitmisel elementaarse liiklushariduse nõudmine on õigustatud muidugi, kuid rollerite registreerimine tänases ajas meenutab natuke sõjajärgset jalgrataste registreerimist:D.
Euroopa soojemates riikides vurab rollereid võrreldes eestiga oi oi kui palju ja kuidas nad seal veel autode vahel nõeluvad ja sõeluvad:D:o. Ei ole neist registreeritud ükski.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.09 18:49 Tsiteeri


Turvavööde kasutamist õpetati minule igatahes autokoolis(loomulikult oskasin enne ka kasutada) ning ka lõppastmekoolitusel räägitakse kindlasti sellest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 23.04.09 19:10 Tsiteeri


Oma 6a pojale tegin ma väga lihtsalt selgeks milleks turvavöö peab kinni olema iga kord kui autosse istud ja sõitu alustad ka tagaistmel.
Ühel õhtul võtsin ta lasteaiast peale, et viia ta muusikakooli. Istus autosse ja teatas: "Seda rihma pole vaja ju peale panna, ma ei näe kusagil politseid!" Ütlesin OK. Sõitsime siis mõned meetrid ja vajutasin järsku pidurit. Poiss oli armatuuri all (istus esiistmel padja peal) põrandal kägaras ja hakkas ulguma, et sai haiget. Lühike diskussioon teemal "Turvavöö kinnitamise vajalikkus autoga sõitmisel" ja rohkem pole vaja olnud meelde tuletada. Pigem on asi liikunud teise äärmusesse - tuttavad/sõbrad kellega vaja sõita ja kui tema kaasas siis politsei omast käest.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HrOnkel
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q (C4)

postitati 24.04.09 06:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raika
Oma 6a pojale tegin ma väga lihtsalt selgeks milleks turvavöö peab kinni olema iga kord kui autosse istud ja sõitu alustad ka tagaistmel.
Ühel õhtul võtsin ta lasteaiast peale, et viia ta muusikakooli. Istus autosse ja teatas: "Seda rihma pole vaja ju peale panna, ma ei näe kusagil politseid!" Ütlesin OK. Sõitsime siis mõned meetrid ja vajutasin järsku pidurit. Poiss oli armatuuri all (istus esiistmel padja peal) põrandal kägaras ja hakkas ulguma, et sai haiget. Lühike diskussioon teemal "Turvavöö kinnitamise vajalikkus autoga sõitmisel" ja rohkem pole vaja olnud meelde tuletada. Pigem on asi liikunud teise äärmusesse - tuttavad/sõbrad kellega vaja sõita ja kui tema kaasas siis politsei omast käest.:)


Selgitasin oma pojale täpselt samu võteid kasutades, miks turvavöö vajalik on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
styler
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4/c4 4,2 1994, audi a4 quattro 1.9 tdi 1996

postitati 25.04.09 09:20 Tsiteeri


Tere. Olen nõus, et lapsed peaksid olema kinni nõuete kohaselt. Tigedaks teevad nn kohukesed (naised) kes panevad lapse turvahälli ja siis asetavad seda ette-või tagaistmele (laps turvahällis kinni aga turvavööge häll mitte) pealegi autol ees turvapadjad.:mad: Olen kohanud selliseid EMASID kes ei tea mis see on ja kus turvapadi asub.:mad:
Rollerite suhtes siis peale mitme kokkupõrget nendega keelaks ÄRA. Esiteks rikutud auto :( . Teiseks raha kätte saamisega suur peavalu.:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
shalm
huviline

Avatar


Registreerunud 01.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.09 10:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kultz
Nii siis, tulekul uus liiklusseadus. Mina isegi pooldan täielikult seda uuendust juba rollerite poole pealt. Ja ka seda, et laps ikka ei tohiks süles istuda isegi siis kui kõik kohad autos hõivatud on. Sest turvaliselt laps küll ei ole kui süles istub. http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=324723

Mnjah, seal on lõik "Eelnõu kohaselt tohivad kõnniteel jalgrattaga sõita edaspidi vaid alla 13aastased jalgratturid. Uuendusena tohivad sõiduteel jalgrattaga sõita lapsed alates 8. eluaastast, kuid seda tingimusel, et see toimub lapsevanema või selleks volitatud täiskasvanud isiku vahetu järelevalve all." - mu meelest päris idiootne. Miks peaksin ma siis nüüdsest autode vahel liikluses sõitma, kus troll sõidab mööda nii, et riivab lenksu või takistaksin mõne sõiduki liikumist, kui on olemas kõnniteed. Heitgaaside ja müra ning ohtude keskel. See, kes selle osa välja mõtles, pole ise ilmselt reaalselt rattasõidu teemas väga kodus. Eriti võimatu on ette kujutada, kuidas näiteks 9 aastane liikluses vingerdab ja issi taga sõidab ning nõuandeid kisendab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
lohe
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4 motion 1,9TDI 96kw; Audi 80 B4 2.0 85kw

postitati 14.05.09 11:12 Tsiteeri


Lisaks paar omapoolset tähelepanekut ka uue eelnõu kohta. Tundub et tegemist on endiselt väga hambutu sõnastusega kirjatükiga, mis kahjuks juba riigikogus otsaga on: http://www.riigikogu.ee/?page=en_vaade&op=ems&eid=611127&u=20090513162637

Pole veel oma lugemisega mõistetest kaugemale jõudnud, kui juba on nii mõnigi jaburus silma jäänud.

1) " anda teed (mitte takistada) on nõue, et liikleja ei jätkaks ega alustaks liikumist ega teeks manöövreid, mis võiksid sundida teist liiklejat järsult muutma liikumissuunda või -kiirust;"

Niisiis on ühe sõnaga sisuliselt seadustatud teele ette keeramine, kuna kuskil ei ole kirjeldatud kust maalt hakkab "järsk" suuna ja kiiruse muutumine. Võime küll teoretiseerida, et sealt maalt kus rehvijäljed teele jäävad, aga üheski punktis seda ilmselt kirjas pole. Sama sõna on sisse toodud mõistesse nr 31) 31) liiklusoht on olukord, mis sunnib liiklejat ohu vältimiseks järsult muutma liikumis¬suunda või -kiirust või peatuma;


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sanzho
huviline



Registreerunud 24.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 14.05.09 16:44 Tsiteeri


Kurb küll kui inimesed ei tunne kehtivat seadusandlust, mis hetkel reguleerivad liiklust ning asjata kisendavad. Kes veel aru ei ole saanud, siis uue liiklusseadusega liidetakse hetkel 2 liiklust reguleervat seadusandlust - liikluseeskiri ja liikulsseadus. Kehtiva liikluseeskirja paragrahv 236 kohaselt ei tohi:
§236. Jalgrattur ja mopeedijuht ei tohi:
1) sõita kõnniteel; piirang ei kehti alla 10-aastase jalgratturi kohta;

Seega on uue liiklusseadusega olukorda paremaks muudetud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
macdiversant
huviline



Registreerunud 10.12.03
Asukoht: Tartu - Peedu - Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: A5Q

postitati 14.05.09 18:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: insche
Ise üldiselt lühikestel otsadel kuskil asulavahel peale ei pane peale väga tihti, maanteedel on alati peal. Selliseks harjumuseks pole saanud asi veel, et kodus kuuri alla ajades vöö peale tõmbaks..


Meenub üks vahejuhtum aastavahetusel, kus manööverdasin (tagurdasin) autot parkimisplatsil u. 30 m. teise kohta. Pärast keegi kommenteeris, et einoh, erilahe vend, vedas selle manöövri ajaks endale turvavöö peale (sic!).
Mis teha, harjumusel on suur jõud. Ju siis on see liigutus lihtsalt motoorseks muutunud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rain290
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.08
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.09 19:05 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.7% - SQL: 48.3%]