Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 09.04.09 17:27
|
|
|
2,5 TDi, 103kW. AEL erineva profiiliga hammasrihmad?
Lühidalt probleem selline: viisin auto hammasrihma vahetusse ja pihustite kontrolli. Leppisime kokku, et helistavad, kui auto valmis. Jõudis kätte
õhtu (ehk siis terve tööpäev kulunud) ja otsustasin ise helistada, et kaugel asi on. Pühade ajal autot ka vaja jne. Vastati: "Näe, hakkasin Sulle
just helistama, et tekkis probleem. Tellisime rihmad/rullid jne, aga tuleb välja, et sellele mootorile on paigaldatud kahe ERINEVA profiiliga
hammasrihmasid? ja meile juhtus just see vale." "Nüüd vaja oodata
esmaspäevani siis saame õige rihma kätte ja auto kokku."
Kes teab diislite hingeelust rohkem, andke palun teada kas on tõesti erineva profiiliga rihmad olemas sellele mootorile või mida peaks vaatama autole
järgi minnes!
Ausalt öeldes kahtluseuss puges hinge.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.04.09 17:50
|
|
|
Jah on erinev hamba profiil. Seda tuleb jälgid ka veepumpa ja hammasratast ostes.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 09.04.09 18:02
|
|
|
Kas pilti ka kusagilt saab? Uudishimust, et milles siis erinevus seisneb?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 09.04.09 18:24
|
|
|
Aitäh! Aga kas tõesti on selline asi ainult AEL mootoriga? Kui mõne mootoriga veel sellist asja esineb oleks ju kõigil hea teada.!?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.04.09 18:28
|
|
|
Minul oli se vahe AAT mootoritega.
|
|
|
antskantoss
huviline
Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121
|
postitati 09.04.09 18:31
|
|
|
Ärge kohe näkku lööge kui nüüd valesti räägin, aga mootori küljes peaks olema tähised ilusti loetavad, mille järgi tellitakse sellist staffi. Ja et
remondi firmast öeldakse alles õhtul, et tekkis probleem, siis jääb küsida ainult seda , et millega päev otsa tegeleti.
Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 09.04.09 18:58
|
|
|
See ongi üks minu pahameele põhjuseid. Kusjuures aja panin kinni ~nädal enne töösse andmist ja siis sai ka öeldud mootori tähistus, et oleks aega
hankida vajalikud (õiged) jubinad ja ma saaks auto kätte võimalikult kiiresti. Tegemist on küllalt staa˛ika firmaga selles vallas.
|
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 09.04.09 19:05
|
|
|
See ikka küll uudis,et erinevaid varjante.Niipalju kui ise neid vahetanud olen pole küll vahet olnud.Küll seal ikka mingi muu kala,et kas unustati
midagi tellida või tekkisid mingid probleemid mida ei tahetud kliendile rääkida.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 09.04.09 19:09
|
|
|
Mina tean ,et pingutus rullikud võivad olla erinevate kohtade peal. Osadel on siis ta seal all käbi kõrval kohe ja teisel varjandil asub ta veepumba
kõrval.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 09.04.09 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6quattro
See ikka küll uudis,et erinevaid varjante.Niipalju kui ise neid vahetanud olen pole küll vahet olnud.Küll seal ikka mingi muu kala,et kas unustati
midagi tellida või tekkisid mingid probleemid mida ei tahetud kliendile rääkida. |
Ära aja vastu pühi rohkem s... keema!!!! See ussike oli veel väike. Aga nüüd hakkas küll kasvama.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.04.09 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Mina tean ,et pingutus rullikud võivad olla erinevate kohtade peal. Osadel on siis ta seal all käbi kõrval kohe ja teisel varjandil asub ta veepumba
kõrval. |
Audi 100 AAT mootoril on pinguti üleval ja al on jooksurull kuid alates 94 A6 on AAT mootoril ainult pingutusrull all. Tugirulli enam pole. Rihma
profiili vahe oli mul samamoodi sai korraga vahetatud 93 ja 96 aasta masinatel rihmasid ja olid erinevad.
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 09.04.09 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika
Tsitaat: | Algselt postitas: a6quattro
See ikka küll uudis,et erinevaid varjante.Niipalju kui ise neid vahetanud olen pole küll vahet olnud.Küll seal ikka mingi muu kala,et kas unustati
midagi tellida või tekkisid mingid probleemid mida ei tahetud kliendile rääkida. |
Ära aja vastu pühi rohkem s... keema!!!! See ussike oli veel väike. Aga nüüd hakkas küll kasvama. | Pead ei anna aga see rihma
profiili kuiu lihtsalt mingi tootja eripära(uuendus)võipolla.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 09.04.09 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Mina tean ,et pingutus rullikud võivad olla erinevate kohtade peal. Osadel on siis ta seal all käbi kõrval kohe ja teisel varjandil asub ta veepumba
kõrval. |
Audi 100 AAT mootoril on pinguti üleval ja al on jooksurull kuid alates 94 A6 on AAT mootoril ainult pingutusrull all. Tugirulli enam pole. Rihma
profiili vahe oli mul samamoodi sai korraga vahetatud 93 ja 96 aasta masinatel rihmasid ja olid erinevad. |
Aasta ka erinev. Erineval aastal erinev rihm? Ma ütlesin neile kõik alates auto margist, aastast, mootori tähistusest ja lõpetades mainimisest, et
tegu on avant Quattroga(mis tegelikult ei peaks ju tähendust omama?).
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 09.04.09 20:00
|
|
|
Mäletan samat jama. Sai rihma vahetatud ning oli ka soov alumine hammasrihmaratas vahetada ja omanik käis seda Revalist toomas ning kindlasti andis
auto täpse aasta ja mootori koodi. A6 103kw mootor oli see ning hammakas oli igatahes vale just sammuse hamba kuju tõttu. Nii, et probleem on lmselt
keerulisem, kui lihtsalt remonditöökoha laiskus.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.04.09 20:04
|
|
|
Siinkohal meenub sma aasi enda a6 ega nimelt forss andis mu 96 AAt mootorile 2 alumist ratast. Müüa ütles, et lihtsalt võib 2 varjanti olla et teise
tood tagasi. Mis aasta autoga teemalgatajal tegu on? Erinevus oli siiski vist kiilu kujus mitte hambas ei mäleta enam.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 09.04.09 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Mäletan samat jama. Sai rihma vahetatud ning oli ka soov alumine hammasrihmaratas vahetada ja omanik käis seda Revalist toomas ning kindlasti andis
auto täpse aasta ja mootori koodi. A6 103kw mootor oli see ning hammakas oli igatahes vale just sammuse hamba kuju tõttu. Nii, et probleem on lmselt
keerulisem, kui lihtsalt remonditöökoha laiskus. |
Ok. Kui minu auto on tõesti esimene mille rihm on vaja vahetada ja nad seda ei teadnud, annan andeks. Kuigi ma ei usu seda. Esimest korda käisin mina
seal oma esimese diisel Audiga aastal ´96. Seega miinimum 13 aastat on neil kogemust ja aega olnud luua suhted varuosade tarnijatega, et kui on
kahtlus siis saab võtta mõlemad variandid ja tagastada mitte vajaliku?
Nii, et kahjuks on minu silmis tegemist laiskusega/mugavusega/ikka veel heaoluühiskonnas hõljumisega - millega iganes.
Auto esamregistreerimine on 12.1996
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.04.09 20:37
|
|
|
Kui lõpuks auto kätte saad võiksid siia postitada mis täpselt probleemiks oli. 
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 10.04.09 08:53
|
|
|
Lühidalt: ABP ja AAT mootoritel on kaks rullikut. AEL mootoril ainult üks st. pingutusrullik. Ja rihma, sealhulgas ka vända ja nuka rihmarataste
erinevus tulenebki sellest. Ülejäänud jutt on suur mula millega ebakompetentsed nn.remondispetsialistid oma lollust välja püüavad vabandada. Vaadake
kasvõi Autodatast järele kui muidu ei usu.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 10.04.09 18:21
|
|
|
Nüüd läks asi segaseks. Mis see "Ülejäänud jutt on suur mula millega ebakompetentsed nn.remondispetsialistid oma lollust välja püüavad vabandada."
tähendab? Seda ma tean, et AEL mootoril on üks amordiga pingutusrull(hakkas kigisema küllalt varakult ja sealt ka põhjus miks tahtsin hammasrihma
vahetada 70 000 läbisõidu pealt.)
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 23.04.09 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Kui lõpuks auto kätte saad võiksid siia postitada mis täpselt probleemiks oli. |
Asi siis nii, et rihma profiil minu autol selline
(soon hamba harjal) ja rihma laius ei ole nagu tavaliselt 1" (25,4mm) vaid 26,5mm. Neid asju aga näeb tõesti alles siis kui vana rihm näpu vahel või
kui omanik teab vahetajat teavitada. Mina ei teadnud.
|
|
|
|