Lehekülgi: 1 2 |
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 12.12.09 21:09
|
|
|
Õige Miks mul endal küll laup õhtul nii head mõtet ei tulnud.
12.301@181km/h
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 12.12.09 22:03
|
|
|
Kas sisekummi kasutamisel on ka vähem lekkeid ehk rõhk püsib ilma spetsiaalse gaasiseguta pikemalt muutumatu?
|
|
|
|
mac009
huviline
Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.09 07:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Ma tahan näha kuidas te rehve vaakumisse imete. Kui vähegi seebitatud asja on, siis see vaakum imeb lihtsalt rehvi veljepealt uuesti lahti. Edasi on
aga see, et mismoodi eemaldada ventiiliküljest vaakumpumba ilma, et õhk sisse satuks? Selleks peab olema pump koguaeg taga ja mingite kraanidega
erinevad kontuurid avama/sulgema. |
Ma pakkusingi välja vakumeeria sellepärast, et sellel on komplektis kolm voolikut -üks pumpa, siis jagaja ja kaks voolikut, mis omakorda kraanidega
igatipidi suletavad. Aga toonitan, et see jama ei tasu end KINDLASTI ÄRA.
Kui nädalasees aega, teen katse kaua aega läheb ühe rehviga ja siis kirjutan ja teen pilte ka siia.
|
|
|
|
Tiit
huviline
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant tdi
|
postitati 14.12.09 10:49
|
|
|
Täitke siis juba argooniga, saab veel parem.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.12.09 12:28
|
|
|
Heeliumiga jälle saaks kergemaks - veeretakistus kohe väiksem.
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tiit
huviline
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant tdi
|
postitati 14.12.09 17:05
|
|
|
Jah, sest vedrustamata mass väiksem.
|
|
|
mulk5
huviline
Registreerunud 24.09.06
Asukoht: Jõgevamaa puurmani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant c5 quattro
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.09 16:29
|
|
|
Misasi see nüüd olema peab?
Reklaam?
|
|
|
|
mulk5
huviline
Registreerunud 24.09.06
Asukoht: Jõgevamaa puurmani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant c5 quattro
|
postitati 20.12.09 13:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Misasi see nüüd olema peab?
Reklaam? | Kuna ma ise seal klient (mitte tööline) siis on se julge soovitus minu poolt lihtsalt
|
|
|
Anduuu
huviline
Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant 4.2
|
postitati 23.12.09 12:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Ma tahan näha kuidas te rehve vaakumisse imete. Kui vähegi seebitatud asja on, siis see vaakum imeb lihtsalt rehvi veljepealt uuesti lahti. Edasi on
aga see, et mismoodi eemaldada ventiiliküljest vaakumpumba ilma, et õhk sisse satuks? Selleks peab olema pump koguaeg taga ja mingite kraanidega
erinevad kontuurid avama/sulgema. |
Rehvi lämmastikuga täitmiseks tuleks Kasemaa sõnade järgi see kõigepealt õhust tühjaks lasta, siis lämmastikuga täita, uuesti tühjaks lasta ja täita
lämmastikuga veel teist korda. Nii tagatakse, et rehvi ei jääks õhku.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 23.12.09 13:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Anduuu
Rehvi lämmastikuga täitmiseks tuleks Kasemaa sõnade järgi see kõigepealt õhust tühjaks lasta, siis lämmastikuga täita, uuesti tühjaks lasta ja täita
lämmastikuga veel teist korda. Nii tagatakse, et rehvi ei jääks õhku. |
Iga korraga muutub küll kontsentratsioon suuremaks, kuid mingit absoluutsust niiviisi ikkagi ei taga.
Mina jään arvamuse juurde, et tänavaauto rehvide täitmine puhta lämmastikuga pole sentigi väärt. Kui kellelgi on tasuta selline võimalus - palun väga.
|
|
|
tramm66
huviline
Registreerunud 21.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.11.10 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mac009
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Ma tahan näha kuidas te rehve vaakumisse imete. Kui vähegi seebitatud asja on, siis see vaakum imeb lihtsalt rehvi veljepealt uuesti lahti. Edasi on
aga see, et mismoodi eemaldada ventiiliküljest vaakumpumba ilma, et õhk sisse satuks? Selleks peab olema pump koguaeg taga ja mingite kraanidega
erinevad kontuurid avama/sulgema. |
Ma pakkusingi välja vakumeeria sellepärast, et sellel on komplektis kolm voolikut -üks pumpa, siis jagaja ja kaks voolikut, mis omakorda kraanidega
igatipidi suletavad. Aga toonitan, et see jama ei tasu end KINDLASTI ÄRA.
Kui nädalasees aega, teen katse kaua aega läheb ühe rehviga ja siis kirjutan ja teen pilte ka siia. |
Leiutamisega on natuke hiljaks jäädud - see (tühjendav ja ventileeriv) lämmastikseade on Eestis juba täiesti olemas. Kusjuures ajakulu 4-le rehvile
kokku on alla 10 minuti! Juttu sellest siin: http://www.rehvipost.ee/?p=676
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 21.11.10 18:00
|
|
|
Ei ole ise reaalselt katsetanud kui palju siis pikemat maad sõites õhuga täidetud rehvi rõhk temperatuuri tõusmise tõttu suureneb ja kas lämmastikuga
täidetud rehvi puhul muutust ei toimu. Kui tõesti nii on ja vahe märgatav, siis vast tasuks isegi mõelda lämmastikuga täitmise üle.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.11.10 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ei ole ise reaalselt katsetanud kui palju siis pikemat maad sõites õhuga täidetud rehvi rõhk temperatuuri tõusmise tõttu suureneb ja kas lämmastikuga
täidetud rehvi puhul muutust ei toimu. Kui tõesti nii on ja vahe märgatav, siis vast tasuks isegi mõelda lämmastikuga täitmise üle.
|
Tsitaat: |
Lämmastikku temperatuuride kõikumised oluliselt ei mõjuta ja seeläbi on tagatud õige rõhk rehvis .
|
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |