MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 31.03.09 21:39
|
|
|
külmalt lagiseb ja suitseb
Probleem järgmine, et kui hommikul autot käivitad, siis turtsub, väriseb ja suitseb (sinine suits).
Olukord laheneb mõne aja pärast. Soojalt kõik ok, aga ikka väriseb tühikäigul. Kütusekulu on ka suhteliselt suur, ca 8L/100km.
Eelsüüteküünlad on uued ja õhufilter samuti.
Kas siis äkki pihustid või kütusefilter?
Otsingust ei leidnud midagi tarka.
Autoks Audi 80 B4 1.9TD
|
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 31.03.09 21:49
|
|
|
Kasuta ikkagi otsingut. Mina näiteks leidsin esimese lehe pealt juba midagi teemakohast olgugi, et pole tegu sama mootoriga, aga natuke vaeva ja
kannatust, siis leiad ka http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52764&page=1&highlight=sinine%20suits#pid305597 Panin Sinu mainitud sinine
suits otsingusse ja leidsin nt. sellise teema. Nii et ärme ole laisad.
|
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 01.04.09 05:31
|
|
|
Lugesin Sinu postituse pealkirjast, et lagiseb, ennem nagu ei pannud tähele või kuna päev oli seljataga ja ei süvenenud. Tähendab, seda laginat peaks
keegi teadjam kuulama, sest kes mida laginaks nimetab. Kui sõnaotseses lagiseb, siis arvata võib, et võib olla pumbas või pihustites. Sinine on
kindlasti märk suurest kütterikastusest. Mõni pihusti võib vabalt kinni olla vms. Raske sedasi diagnoosi anda. Kes on diisliga tegelenud, siis sellise
vea oskab ilusasti ülesse leida.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.04.09 06:31
|
|
|
Lagin võib tulla sellest, et tegu on suht vana diiselautoga. See peabki külmalt lagisema. Õnn on, kui soojalt veidi paremini käima hakkab. 
Mine lase igaks juhuks eelsüütenurk üle kontrollida.
|
|
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 01.04.09 07:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Lagin võib tulla sellest, et tegu on suht vana diiselautoga. See peabki külmalt lagisema. Õnn on, kui soojalt veidi paremini käima hakkab. 
Mine lase igaks juhuks eelsüütenurk üle kontrollida. | Seda ma tegelikult mõtlesingi, et pumbas viga sest pumba nurgast olenebki
süüde. Ja teiseks see et ukkvõlli kulumine koos nookurite või siis tõukuritega annab samuti tunda vanemaltel masinatel.
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 01.04.09 11:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kultz
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Lagin võib tulla sellest, et tegu on suht vana diiselautoga. See peabki külmalt lagisema. Õnn on, kui soojalt veidi paremini käima hakkab. 
Mine lase igaks juhuks eelsüütenurk üle kontrollida. | Seda ma tegelikult mõtlesingi, et pumbas viga sest pumba nurgast olenebki
süüde. Ja teiseks see et ukkvõlli kulumine koos nookurite või siis tõukuritega annab samuti tunda vanemaltel masinatel. | No ei ole
1,9-sel seda nookurite ja nukkvõlli teemat. Tõenäoliselt on süüde hiline
või oled väga s...ta kütuse otsa sattunud.
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 01.04.09 11:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kultz
Lugesin Sinu postituse pealkirjast, et lagiseb, ennem nagu ei pannud tähele või kuna päev oli seljataga ja ei süvenenud. Tähendab, seda laginat peaks
keegi teadjam kuulama, sest kes mida laginaks nimetab. Kui sõnaotseses lagiseb, siis arvata võib, et võib olla pumbas või pihustites. Sinine on
kindlasti märk suurest kütterikastusest. Mõni pihusti võib vabalt kinni olla vms. Raske sedasi diagnoosi anda. Kes on diisliga tegelenud, siis sellise
vea oskab ilusasti ülesse leida. |
Minu autol kindlasti pole probleem tõukuritega, need said ära vahetatud .
Teen vahet sellel laginal, tõukurid teevad kindlasti teist häält .
Eelsüüteküünlad on korras, kontrollisin plokikaane remondi käigus, ilusti läksid kõik punaseks.
Muuseas käisin täna kohaliku diislispetsi juures, tema arvas üsna kindlalt, et pihustid tuleks kontrollida ja õnneks juba laupäeval kontrollib ära.
Loogiliselt võttes, peaks siis kütusefiltri ka vahetama.
Suur tänu kõigile nõuannete eest!
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 01.04.09 12:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Lagin võib tulla sellest, et tegu on suht vana diiselautoga. See peabki külmalt lagisema. Õnn on, kui soojalt veidi paremini käima hakkab. 
Mine lase igaks juhuks eelsüütenurk üle kontrollida. |
Käima läheb paugust nii soojalt kui külmalt, aga külmalt käivitades turtsub sedasi, käiama ei pea.
Head käivitust annab ka see, et uus disla aku on peal.
|
|
|
kultz
huviline
Registreerunud 30.01.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 01.04.09 15:21
|
|
|
Kui lahendus leitud, siis anna ka foorumlastele teada kuidas kulges ja palju oli pihustite kontrolli maksumus, ning kus remontisid kui saladus ei saa
olema. Kõige paremat ja loodame, et saad sõbrakese korda.
|
|
|
MZR
huviline
Registreerunud 20.10.08
Asukoht: Vantaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8TQ 140kw
|
postitati 01.04.09 15:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kultz
Kui lahendus leitud, siis anna ka foorumlastele teada kuidas kulges ja palju oli pihustite kontrolli maksumus, ning kus remontisid kui saladus ei saa
olema. Kõige paremat ja loodame, et saad sõbrakese korda. |
Kindlasti annan teada . Võib olla, kui keegi tunneb kedagi Lääne Matit
Jõgeva kandist. Mees teab, mis mees räägib. 
Eks siis laupäeval paistab.
Olgu tänud!
|
|
|